Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar heb/ben jij afgelopen week...

<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 09 Sep 2019 12:59

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
Van dochter. Die was deze week jarig én had haar eerste twee tanden eruit. Zo leuk om te zien hoe belangrijk dit soort dingen zijn wanneer je nog zo jong bent.

...blij om geweest?
Dagje naar toverland met bedrijfsuitje van man. Met veel collega's met kinderen geweest. En dit soort uitjes zijn steeds zo leuk en gezellig.

...verdrietig om geweest?
Mijn lichaam. Ik weet niet wat er is. Mijn hoofd doet zo raar. Kan niet uit woorden komen, heb continu hoofdpijn, val flauw, vergeet van alles. 0 concentratie. daarnaast rol ik van klacht naar klacht. Zere heup aan 1 kant, rug die erin schiet, schimmelinfectie, infecties in mijn mond, allergieen die tot anafalaxie leiden. Allemaal dingen waar ik tot aan een paar maanden geleden nooit last van had. En het lijkt zo random.
Daarnaast gedraag ik me raar volgens man. Voor het eerst in 8 jaar riep hij gisteren dat hij bij me weg zou gaan als ik zo doorga. Ik snap het. Heb woedeuitbarstingen uit het niets. Heb hem gisteren zelfs geslagen (niet hard, besefte me net op tijd wat ik ging doen). Eerst dacht ik zelf aan een burn out of pnd. Maar ik ben verder niet somber en heb geen stress. Zit nergens mee en prijs me gelukkig met wat ik heb. Dus ik weet het gewoon niet en word daar wel radeloos van.

...trots op geweest?
De kinderen. Dochter in groep 3, ze is zo trots op alles wat ze doet en heeft. Zoon in groep 1 die super sociaal is en met iedereen leuk kan spelen.
En dan de baby. Die zo vrolijk is en goed slaapt. Altijd gezellig en altijd lachen. Mijn gezinnetje.
<<

Anoniem321

Bericht 09 Sep 2019 13:43

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
Van mijn zoon. Hij is bijna 4 en heeft soms van die geniale uitspraken. Heerlijk.

...blij om geweest?
Mijn extra vrije dag afgelopen vrijdag. Zoon was gewoon naar opvang en man naar werk dus ik had het rijk alleen. Heerlijk even bijtanken.

...verdrietig om geweest?
Dat het even niet goed is gegaan met mij ondanks dat ik in een hulpverleningstraject zit. Het ging de afgelopen maanden zo goed. Ik was echt aan het opbouwen en de therapie werd al afgebouwd en zou omstreeks nu afgerond worden, maar heb een soort van, tja, hoe zal ik het noemen? breakdown gehad. Even een flinke dip waardoor ik samen met mijn therapeut heb besloten om nog even door te gaan.

...trots op geweest?
Ondanks dat ik vorige week ben gecrashed, heb ik mezelf wel weer vrij snel bij elkaar kunnen rapen en kunnen motiveren om door te gaan en nu heb ik weer de juiste motivatie. En daar ben ik best wel trots op.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 10 Sep 2019 15:15

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

Wat een leuk topic!

...Het meest van genoten?
De nazomer

...blij om geweest?
Dat we echt bijna de sleutel krijgen van ons nieuwe huis.

...verdrietig om geweest?
Nergens om geloof ik

...trots op geweest?
Dat ik mezelf niet uit het veld laat slaan.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 10 Sep 2019 16:59

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
De logeerhond die ik afgelopen weekend had. Zo fijn om een maatje naast me te hebben zaterdagavond op de bank.

...blij om geweest?
Het weer, de zonnige wat koudere dagen maken me wel blij.

...verdrietig om geweest?
Dat ik soms bang ben dat m'n gezondheid snel achteruit gaat en ik niet meer zou kunnen motor rijden.

...trots op geweest?
Heel stom maar dat ik initiatief had genomen om iets te organiseren en dat vind ik altijd heel eng omdat ik niet zo goed tegen afwijzingen kan.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Sep 2019 10:37

Re: Waar heb/ben jij afgelopen week...

...Het meest van genoten?
Mijn zoon die mee deed aan de hardloopwedstrijd hier in de wijk. Hij was zo trots op zn medaille die hij kreeg na die tijd.

...blij om geweest?
Dat ik de -20 aangetikt heb

...verdrietig om geweest?
Ik was niet helemaal topfit en dan kan ik huilen om niets

...trots op geweest?
Mijn zoon die viel tijdens de hardloopwedstrijd en niet als laatste geëindigd is. Zelf werd ik vroeger altijd laatste dus is een beetje een jeugdtrauma. Hij lag 4e toen hij viel. Ik ben er toen snel heen gerend van straat geplukt en samen zijn we verder gegaan en hebben nog een aantal kindjes in kunnen halen. Een deel daarvan liepen de ouders ook mee.
2015 💙
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers