Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke muziek luisteren jullie kinderen?

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Sep 2019 21:48

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Juf Roos ??‍♀️. En ook nog wel Nijntje liedjes.

Onze muziek vindt ze nog niet zo boeiend, behalve Paul Simon. Dan worden de sambaballen erbij gepakt en danst ze door de kamer. Vind ik leuk, want mijn ouders draaiden dat vroeger ook vaak toen ik klein was en ik vond het toen ook al fantastisch.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Sep 2019 22:28

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Joki & Jet en Monique Smit.
Ze zijn ook dol op Nederlandse muziek. Je krijgt die lach niet van mijn gezicht, waarom dans je niet met mij en dat soort. Ik houd er heel erg van, mijn man totaal niet.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Sep 2019 22:29

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Ik probeer ze eigenlijk niet echt vaak ‘normale’ muziek te laten luisteren. Moeten we echt vaker doen!

T luistert graag naar luisterboeken, al dan niet met liedjes erin. De Jip en Janneke musical is favo. En toevallig nu woezel en pip.

M vindt alles tof met een beat erin.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Sep 2019 22:30

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Oh en we hebben 1 anthem dat we al jaren luisteren na het eten: can’t stop the Freling van Justin Timberlake. ‘Schudden met je billen’ noemt T dat. Dan gaan we met zn allen heel wild dansen ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43710

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Sep 2019 22:44

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Zora schreef:Oh en we hebben 1 anthem dat we al jaren luisteren na het eten: can’t stop the Freling van Justin Timberlake. ‘Schudden met je billen’ noemt T dat. Dan gaan we met zn allen heel wild dansen ?


Zo lief dit!

Ik herinner me dat van vroeger met Jamiroquai. Met z'n allen gek dansen in de woonkamer.
Let's discover the world together.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 08 Sep 2019 09:17

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Hier wordt eigenlijk vooral gewoon de radio/spotify geluisterd en af en toe eens K3.

Hier wordt na het avondeten vaak even los gegaan op Cheap thrills van Cia of de titelsong van Soof2 Judge me niet.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Sep 2019 14:05

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Geel schreef:Alles van Dirk Scheele, Elly en Rikkert en Juf Roos.

Dit luisteren wij ook veel.
Ik heb ook nog Jokie en Jet, Fien en Teun, kleuterliedjes van Monique Smit, Sprookjesboom, Herman van Veen en de Okee Dokee Brothers in de playlist erbij staan.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 08 Sep 2019 21:19

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

De jongste zingt alle albums van de Backstreet Boys mee ?

Maar verder top 40 muziek/Q music. En het foute uur valt hier ook altijd goed in de smaak.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 08 Sep 2019 21:43

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Hier kijken/luisteren/dansen we vaak even op YouTube muziekclips na het eten. Er komt van alles langs. Favorieten zijn: mr polska - vlammen, psy - gangnamstyle(?), chef special - amigo. Maar ook Armin, Avicii, faithless kiezen ze vaak. Ohja de clip van bloodhoundgang met die apenpakken vinden ze hilarisch.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 09 Sep 2019 00:15

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Hier luisteren ze vooral top 40, en mijn oudste van 7 zoekt zelf nummers op Spotify op, dat is vaak iets van lil kleine, jebroerof Suzan & Freek.

Mijn jongste vind alle muziek leuk, die is dol op alles en zingt alles mee na 1 deuntje horen. Veruit favoriet bij haar is snollebollekes, dat is echt haar held. Kinderen voor kinderen gaat ook nog wel, maar dat is ook het enige, al het andere kinderlijke zoals bijv k3 of Dirk scheele zijn we na een jaar of 7 wel klaar mee.

Mijn jongste danst overigens dolgraag, en doet dat het liefste op muziek als bizzey, waar een lekkere beat in zit. De oudste gaat graag los op een onwijs heftig bijna hardcore nummer van jebroer ?. Oh en wat dan wel schattig is, mijn oudste heeft een liedje samen met mijn man - dat is macklemore, dus weer iets meer melodieuze rap/rock achtig.

Verder zijn we helemaal niet ordinair hoor ?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Sep 2019 07:07

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Ohh Parel hier luisterden we ook heel graag Bizzey-Traag maar toen T ook overdag ‘papi papi doe ik het goed?’ Begon te zingen zijn we maar gestopt ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem281

Bericht 09 Sep 2019 08:30

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Ehh Tobias danst heel graag op Sandu Ciorbă king of gipsy... Da's Pools, Roemeense? Meuk. Ik haat het iig maar m'n man en Tobias doen er graag gek op. Enig.

Verder luistert ie niet specifieke muziek, wij hebben zelf nagenoeg altijd Spotify aanstaan met allerhande playlists en dat vindt ie prima.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 09 Sep 2019 10:15

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Sinds wij geen cd’s meer in de auto kunnen afspelen, hoor ik ze veel minder over muziek.
Zoon heeft totaal geen voorkeur, maar ‘Shirt uit en zwaaien’ kent hij van de vakantie en dan gaat hij los.
Dochter kan overal op dansen en vraagt zelf wel eens om juf Roos, K3 en luistercd’s.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 09 Sep 2019 12:53

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Zora schreef:Ohh Parel hier luisterden we ook heel graag Bizzey-Traag maar toen T ook overdag ‘papi papi doe ik het goed?’ Begon te zingen zijn we maar gestopt ?


haha, dat nummer sla ik dan weer bewust over omdat ik natuurlijk 2 meiden heb, en ik het een nogal kleinerend nummer vind voor vrouwen :smile: Maar als je bewust luistert naar K3, zingen ze soms verkapt nog ergere dingen dan de rappers tegenwoordig. Kraantje Pappie & Nielson doen het hier trouwens ook goed! Ik merk van mijn oudste dat ze heel veel meeneemt vanuit school, of de programma's die ze kijkt. Vind dat best leuk!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Sep 2019 12:57

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Haha jaaa verschrikkelijk vrouwonterend, maar zo'n lekker nummer :p
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 09 Sep 2019 13:02

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Zora schreef:Haha jaaa verschrikkelijk vrouwonterend, maar zo'n lekker nummer :p


Op zeker! Die beat is fantastisch! Dus ik luister hem zonder kinderen wel haha.
Zo vond ik de beat van Kind van de Duivel ook zo leuk, maar die tekst is nu ook weer niet iets waarvan ik wil dat mijn kids hem zingen bij een vriendje of vriendinnetje thuis :smile:
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 09 Sep 2019 13:27

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Ze hebben beide niet iets specifieks. We hebben op de Ipod in de auto van alles wat. Voor ons leuke liedjes en voor hun ook wat kinderliedjes.

Onze zoon van 6 vindt Michael Jackson wel heel leuk om naar te luisteren.
Oude nummers van onze jeugd (DJ Paul Elstak etc.) gaat ie ook helemaal los op.

Onze dochter van 3 stond laatst heerlijk te dansen op Pink die ik keihard aan had.
Kinderen voor kinderen vindt zij ook heel leuk en doet de dansjes dan lekker na.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 09 Sep 2019 13:45

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Onze zoon is gek van Juf Roos. Hij kan alle liedjes meezingen.
Ook gaat hij helemaal los op Leef van Andre Hazes jr. Dat kan hij ook meezingen haha.
<<

Anoniem280

Bericht 10 Sep 2019 18:31

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

Hier dol op K3, gaan in november ook naar hun show.
Verder Suzan en Freek, Davina Michelle.
Top 40 en skihut doen het hier ook goed.
Heb zelfs een dvd van de Toppers in huis, hier gaan ze ook op los.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 10 Sep 2019 19:54

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

De oudste is opeens fan van Billy Eilish (geen idee hoe je het schrijft).
De jongste luistert graag naar de bekende nummers van de top 40 en Kinderen voor kinderen.
2009
2011
<<

Anoniem298

Bericht 10 Sep 2019 21:30

Re: Welke muziek luisteren jullie kinderen?

De oudste luistert vooral top40 en verder liedjes van Ronnie Flex en Ali B (Meli Meli) en Hij is van mij (van Kris Kros Amsterdam enzo), Hoe het danst van Marco & Davina Michelle & Armin, Duurt te lang van Davina Michelle etc.

De jongste is gek op Nijntje (de musical), Dirk Scheele, Jokie en Jet, Sesamstraat en Bumba (die laatste tot mijn grote spijt).
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot], Lot