Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw ultieme droomhuis..

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Sep 2019 15:33

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Mooi Nan, zeker potentie! M'n ouders hebben ooit naar zo'n pastoriewoning gekeken in een Brabants dorp toen we daar nog naar toe zouden verhuizen. Deze doet me daar direct aan denken. Mooie wijnkelder ook ?
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 07 Sep 2019 15:41

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Met name de wenteltrap en glas in lood is wel mooi. Het is overigens een 2 onder 1 kapwoning.

https://www.funda.nl/koop/mill/huis-401 ... straat-45/
<<

Anoniem326

Bericht 07 Sep 2019 15:45

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Oh Nan daar zou ik zo willen wonen! En helemaal niet duur. Ik woon daar best vlakbij, maar mijn dorp is duur. Hier betaal je voor een twee-onder-een-kapper al snel 5 ton.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 07 Sep 2019 15:48

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Ik woon er ook niet ver vandaan en zie het al helemaal zitten in een ander leven. Toch is die praktische vinexwijk waar ik zit ook wel fijn. Denk ook dat er nog een hoop geld in moet om het te isoleren en opknappen, maar het is inderdaad niet belachelijk onhaalbaar duur.
<<

Anoniem269

Bericht 07 Sep 2019 17:36

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Ohhh MARIN! Dat huis! Echt fantastisch. Zou er zo in kunnen wonen en er niks aan veranderen!
Het huis van Nan vind ik te groot, lijkt me ongezellig om in zo'n groot huis te wonen.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2391

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 08 Sep 2019 14:06

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Heel tof huis Marin! De inrichting vind ik ook leuk


Dit huis vind ik leuk

https://www.funda.nl/koop/lemmer/huis-4 ... estreek-6/

Heb het een aantal jaar geleden bezichtigd met mijn moeder, toen was alles nog in jaren 70 staat.
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 08 Sep 2019 14:20

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Wauw wat een mooi huis BP. Wat een verrassend groot en leuk ingedeeld huis.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Sep 2019 14:33

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Zoiets zo voor mij toch wel ideaal zijn. Dicht bij het centrum, groot perceel, vrij gelegen aan de achterkant. Bij voorkeur niet aan deze weg alleen, maar ik zou er mee kunnen leven. Interieur zou ik wel veranderen overigens.
https://www.funda.nl/koop/zuidoostbeems ... weg-114-a/
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Sep 2019 17:53

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Vrij standaard woning Scandic. Veel overdreven onnodige verkoopfoto's staan daarbij en met die grote badkamer zou ik ipv zo'n kabine een inloop douche en badkuip plaatsen. Veel mooier.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 08 Sep 2019 21:02

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Jo, Fred. Ik vraag me wel eens af of jij, a la Obelix maar dan anders, ooit in een pot azijm ofzo gevallen bent?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 08 Sep 2019 21:15

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Luisa schreef:Jo, Fred. Ik vraag me wel eens af of jij, a la Obelix maar dan anders, ooit in een pot azijm ofzo gevallen bent?


Hahaha ik wilde straks zoiets typen maar kon toen niet reageren.
Fred is zo zuur.. Pfff.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 08 Sep 2019 21:32

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Ik word heel gelukkig van een standaard woning, heb ik nu ook, bevalt prima. Maar het is in ieder geval geen twee-onder-één-kap ?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Sep 2019 21:55

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Wat betreft de badkamer ben ik het wel met Fred eens. Zonde dat ze zo’n cabine hebben geplaatst i.p.v. een mooie inloopdouche en een badkuip. Voor de rest prachtig huis (even door de inrichting heen kijkend), helemaal mijn stijl. Ik zou er wel een andere vloer in leggen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Sep 2019 22:07

Re: Jouw ultieme droomhuis..

https://www.funda.nl/koop/zwolle/huis-4 ... manlaan-1/

Ik ben fan van dit huis al heel lang, beetje jammer dat mijn vriend het niets vind. Die vind de opzet van dit stukje niet mooi en de garage te klein.....
Zou er we het nodige aan veranderen de keuken bv strakker maar de indeling, het licht en de ruimte vind ik dus heel fijn.
2015 💙
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Sep 2019 22:38

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Op de tuin na (die is kleiner) een vergelijkbare woning als die van Scandic qua woonoppervlakte: www.funda.nl/koop/verkocht/langenboom/h ... cialaan-4/

Dan vind ik deze mooier qua indeling als nieuwbouw jaren 30 stijl woning.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Sep 2019 22:43

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Een echt droomhuis is dit: www.funda.nl/koop/cuijk/huis-40123128-waterkering-15/

Deze is zelfs op tv geweest bij ik dacht binnenstebuiten toen de eigenaar er aardig mee aan het pronken was.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Sep 2019 05:40

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Fred jou droomhuis is anders dan mijn droomhuis. Je kan niet zeggen dat het huis wat Scandic plaats geen droomhuis is.
Iemand kan ook helemaal blij worden van een huisje van 50m2 als dat helemaal is waar hij/zij gelukkig van is.dan is dat toch hun droomhuis.
Het huis wat jij plaatst vind ik helemaal niks. Te groot etc. Maar kan het dan geen droomhuis zijn? Voor jou wel voor mij niet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Sep 2019 07:00

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Bedenkt nu net dat ik niet mijn ultieme droomhuis geplaatst heb maar mijn reëele droomhuis.
2015 💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Sep 2019 07:32

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Ik vind jouw droomhuis net een striptent, Fred.
Smaken verschillen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Sep 2019 07:33

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Minx schreef:Bedenkt nu net dat ik niet mijn ultieme droomhuis geplaatst heb maar mijn reëele droomhuis.


Maar dat is denk ik juist fijn!
Is een huis met flinke potentie. Alleen slordig dat de plattegrond niet klopt? Er zijn toch 4 slaapkamers en geen 5?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Sep 2019 12:41

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Sam schreef:
Minx schreef:Bedenkt nu net dat ik niet mijn ultieme droomhuis geplaatst heb maar mijn reëele droomhuis.


Maar dat is denk ik juist fijn!
Is een huis met flinke potentie. Alleen slordig dat de plattegrond niet klopt? Er zijn toch 4 slaapkamers en geen 5?


Klopt, ik ken mensen die daar in de buurt wonen en in dit huis is van 2 slaapkamers 1 kamer gemaakt, maar op de plattegrond alleen de muur er uit gehaald.

Vriend vind het huis toch niets hahaha dus wordt hem toch niet. En het is nu ook nog net iets te vroeg en we willen liever ook wat goedkoper al zou dit wel prima kunnen.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Sep 2019 16:36

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Heb ze allemaal even bekeken. Zo leuk, huizen kijken. :)

Die van Blue Phone heeft echt een hele bijzondere trap zeg. Ik geloof niet dat ik die trap mooi vind, maar vind het wel leuk dat er zo over na is gedacht. Net als die kast met wijn en KLM huisjes. Leuk bedacht! Die keuken vind ik wel echt prachtig. Ze hebben echt creatief gebruikt gemaakt van de ruimte!

Die van Scandic vind ik qua inrichting niet zo denderend (ik kan daar ook nooit goed doorheen kijken haha). Maar ook bijv de tegelkeuzes enzo. Maar het huis zelf vind ik wel erg mooi! Ik kan me voorstellen dat dat een prettig thuis kan worden.

Minx, die van jou vind ik leuk quirky aan de buitenkant. Hij heeft net wat anders dan anders. Wie weet dat jullie over een tijdje een leuk huis kunnen kopen!

Die eerste van Fred vind ik ook mooi qua symmetrie. Verder heb ik niet zo heel veel met nieuwbouw. Hoewel ik de ruimtes mooi vind, vind ik er weinig karakter uitspringen.

Die tweede van Fred is gaaf maar ik zou dat eerder als vakantiehuis willen ergens dan echt als huis. Het zou geen thuis zijn.

Ik heb deze vast ook wel eens laten zien, hier loop ik sinds kort langs als ik hardloop en we komen er met de boot langs. Wij noemen het het spookhuis. M'n man vindt 'm heel gaaf, maar ik zou me daar nooit thuis kunnen voelen denk ik. Ik vind het een beetje eng.. :)
https://www.funda.nl/koop/heemstede/hui ... ropkade-1/
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Sep 2019 17:55

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Marin schreef:Heb ze allemaal even bekeken. Zo leuk, huizen kijken. :)

Die van Scandic vind ik qua inrichting niet zo denderend (ik kan daar ook nooit goed doorheen kijken haha). Maar ook bijv de tegelkeuzes enzo. Maar het huis zelf vind ik wel erg mooi! Ik kan me voorstellen dat dat een prettig thuis kan worden.



Ik denk dat ik daar idd wel heel goed in ben, ergens doorheen kijken :-) Bij dingen zoals een douche, daar denk ik niet eens over na. Dat is iets wat in mijn ogen 'zo veranderd' is. Maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die niet willen verbouwen of daar niet doorheen kijken. Ik vind locatie/ligging veel belangrijker.

Van dat huis van jou krijg ik ook wel de kriebels hoor Marin! Wat zal daar allemaal al gebeurd zijn vraag ik me dan af... Beetje spooky.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Sep 2019 17:57

Re: Jouw ultieme droomhuis..

Er is ook een Npo documentaire over die we wel eens hebben gezien. Iets met een geestelijk gehandicapte jongen die (mentaal) mishandeld werd geloof ik. We hebben 't halverwege afgezet want ik vond 't maar naar.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers