Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe badkamer - Zelf naar hotel

<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 06 Sep 2019 20:04

Nieuwe badkamer - Zelf naar hotel

Wij zijn bezig met het regelen van een nieuwe badkamer. De leidingen van begane grond naar badkamer moeten worden vervangen, daarvoor zal o.a. overloop boven open moeten worden gebroken. Al met al zal het acht dagen werk zijn. We laten alles doen.

Nu overweeg ik om die acht dagen in een hotel te gaan zitten. Wel dichtbij zodat we makkelijk kunnen volgen hoe het gaat.

Ik ben benieuwd of iemand dat ook wel eens gedaan heeft tijdens een dergelijke periode waarin er in je huis gewerkt werd.
<<

Anoniem269

Bericht 06 Sep 2019 20:07

Re: Nieuwe badkamer - Zelf naar hotel

Wij hebben 6 weken verbouwd en hebben toen enkele weken bij vrienden in huis kunnen zitten omdat zij op vakantie gingen. De overige weken hebben we een airbnb gehuurd. Vonden wij prettiger dan een hotel, omdat je dan gewoon een keuken en meer leefruimte hebt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Sep 2019 20:14

Re: Nieuwe badkamer - Zelf naar hotel

Ik zou een airbnb huren of een weekje op een vakantiepark in de buurt gaan zitten.
Volgend jaar wordt onze benedenverdieping opnieuw gedaan ( en de gang en trap naar boven). Ik vind een hotel dan minder prettig om de redenen die Claire noemt.
Ik denk dat wij dan 2 weken op een vakantiepark gaan zitten. Ik wil gewoon leefruimte hebben.
Bovendien weet ik dan op mijn vrije dagen niet welke kant ik op moet als er werklui lopen. Voel mij dan zo ongemakkelijk.
Nu zullen ze wel langer dan 2 weken bezig zijn. Maar de bedoeling is dat de hal en de trap als eerste gedaan worden.
Dan kunnen wij iig weer boven leven.
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Sep 2019 20:27

Re: Nieuwe badkamer - Zelf naar hotel

Voor een week zou ik een hotel wel prima vinden maar langer zou ik idd in een vakantiepark oid willen zitten.

Ik zou ook goed nagaan of je tijdens de verbouwing wel gebruik kan maken van de wasmachine thuis bijvoorbeeld,omdat je het ook over leidingen hebt. Dan is iets met was gelegenheid wel prettig als 't langer duurt dan een week.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem269

Bericht 06 Sep 2019 20:32

Re: Nieuwe badkamer - Zelf naar hotel

Wij gaan eind deze maand een weekend naar Landal. Wij laten de beneden verdieping opknappen. De muren worden gedaan, plafond, kozijnen, nieuwe deuren en er worden stopcontacten verlegd. Ze zijn waarschijnlijk van dinsdag t/m dinsdag bezig (in het weekend wordt er niet gewerkt) en we kunnen dus een week niet op de beneden verdieping zijn. Onze kinderen hebben maandag studiedag dus dat komt goed uit voor een weekend weg. De overige dagen (dinsdag, woensdag, donderdag en dinsdag) gaan we bij mijn ouders zitten tot het bedtijd is voor de kinderen. Die paar dagen is nog te overzien. We kunnen daar blijven eten en de kinderen kunnen daar spelen. Verder moeten wij gewoon werken en de kinderen moeten naar school.

Dus mocht je er geld voor hebben gewoon doen. Maak het jezelf makkelijk. Zonder kinderen is een hotel echt wel prima. Met kinderen zou ik echt voor een vakantiepark gaan.
Laatst gewijzigd door Anoniem269 op 07 Sep 2019 09:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 06 Sep 2019 20:57

Re: Nieuwe badkamer - Zelf naar hotel

Ah dus toch niet zo gek, het voelde een beetje overdreven maar tegelijkertijd, de vorige keer dat we ruim een week in een 'verbouwing' zaten werd ik helemaal gek en bloedchagerijnig van het stof en de viezigheid overal. En werd mijn vriend weer gek van mij ?

En ik denk dat het dan een Airbnb iets wordt idd zodat je iets meer leefruimte hebt, goeie.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Sep 2019 22:12

Re: Nieuwe badkamer - Zelf naar hotel

Mijn ouders kregen vorig jaar een nieuwe badkamer en wc en toen hebben ze een paar weken in een vakantiehuisje gewoond (niet hun eigen vakantiehuisje, dat is te ver van mijn vaders werk).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 07 Sep 2019 11:37

Re: Nieuwe badkamer - Zelf naar hotel

Wij zijn nu aan het verbouwen. Zolang ze buiten bezig zijn kunnen we hier prima blijven, maar over een dikke week gaat beneden alles (tot de cementdekvloer aan toe) eruit. Wij gaan een aantal weken naar mijn ouders (yay, feest ?). Met 2 kleintjes is het gewoon niet te doen dan.. Wanneer de dekvloer er weer in zit, gaan we weer naar huis. Daar zitten we dan wel nog een maand zonder keuken en pvc, maar dat redt zich hoop ik wel. Er wordt dan niet meer geklust (we moeten dan eigeijk alleen nog schilderen), dus dat scheelt.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers