Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 36! Wat ga jij doen?

<<

Anoniem271

Bericht 01 Sep 2019 22:43

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Wauw Jet, een signeersessie, gaaf zeg!

Morgen / werken, lastig gesprek ook daar
Dinsdag / naar de huisarts
Woensdag / ochtend werken
Donderdag / huishouden
Vrijdag / ochtend werken
Zaterdag / nog geen plannen
Zondag / naar de oma van mijn vriend en even naar de kermis daar in het dorp. Daarna eten bij zijn oma, maakt altijd lekkere hapjes klaar als het daar kermis is.

Niet veel bijzonders, best saai zelfs. Wil zo graag weer meer werken, maar dat lukt op de manier hoe het nu gaat gewoon niet.
Hoop ook dat de hypotheek rond komt deze week.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 01 Sep 2019 22:48

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: vrij. Bloed prikken, naar het CB met dochter (ogentest poging2), lunchen met een vriendin en dochter bij Downies & brownies, boodschappen doen en schoonmaken.
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij. Potjes verven op het kdv met de kids voor de leidsterdag.
Zaterdag: vriend is jarig. Lekker uit eten met z'n 3en.
Zondag: niks.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Sep 2019 22:52

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Ik ga na 4 vrije weken maar weer eens werken. En mijn oude huis netjes opleveren. Dan heb ik de week al om als dat klaar is.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Sep 2019 08:29

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Maandag: Naar Nijmegen rijden, snel bij de opleiding langs even een docent spreken. Daarna werken ( allen in de middag les geven). Plasma geven en vanavond tennissen.
Dinsdag: Werken en tennissen.
Woensdag: werken en tennissen
Donderdag: Werken en misschien tennissen
Vrijdag: werken en misschien tennissen

Zaterdag: Studie verslag aanpassen en tennissen

Zondag : tennissen en naar het huis van mijn vriend rijden, aangezien hij maandagochtend vroeg in het ziekenhuis mag zijn en zelf mag rijden daarna.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Sep 2019 08:54

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Maandag: thuis met N, wat wassen draaien, vanmiddag komt iemand een gordijn kopen via MP en vanavond komt iemand onze kledingkast kopen (en eerst demonteren). Hoop tenminste dat ze op komen dagen allebei!
Morgen: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: thuis met N, alvast wat dozen inpakken, 's avonds komt een collega onze box ophalen
Weekend: naar ons nieuwe huis om te klussen, we slapen wel gewoon thuis. Schoonmoeder komt beide dagen naar ons huis om op N te passen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 02 Sep 2019 10:31

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Leuk Bliss, je huis, moet je veel doen?

Wij hebben ene gekke drukke week, de kinderen zijn gestart op een nieuwe school in de wijk waar we gaan wonen maar het huis is nog niet klaar dus we pendelen op en neer. En we doen nog geen bso deze week dus het is rommelig met thuis werken en halve dagen vrij enzo. En ik moet uitbrakken van ITGWO. Maar OK, ook ff voor mijn eigen overzicht:

Maandag: thuiswerken, voorschouw nieuwe huis, sporten, met oudste naar voetbaltraining.
Dinsdag: werken, in de middag thuis want geen bso.
Woensdag: pedicure, sporten, voetbaltraining.
Donderdag: mondhygieniste, werken, fysio.
Vrijdag: werken, 's avonds komen mijn broer en zus eten.
Zaterdag: vriend naar London, ik ben alleen met de boys en ga denk ik naar de Wereldhavendagen met ze.
Zondag: breng ze naar een kinderfeestje en heb dan hopelijk ff twee uur voor mezelf. Vooruit koken voor maandag en dinsdag.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Sep 2019 10:42

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Uiteraard veel meer dan we in eerste instantie dachten, in zo'n leeg huis zie je ineens van alles. Maar we richten ons nu op de muren en vloeren vooral. Afgelopen weekend de vloeren beneden en op de eerste verdieping verwijderd en naar de stort gebracht. Verder behang afgestoomd en wat geschilderd. De woonkamer valt mee, maar boven is het allemaal kaal en lelijk nu! Dus ik zal blij zijn als het snel weer mooier gaat worden.

Hoe was het festival trouwens?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 02 Sep 2019 11:07

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Oh dat is ff hard werken ja, en erna de vruchten plukken :)

Ja ITGWO was weer heel leuk! Superweer en veel leuke mensen en lekker eten en veelsteveel drank.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 02 Sep 2019 12:33

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Maandag: werken van 8 tot 17.30 daarna boodschappen

Dinsdag: werken van 8 tot 17.30

Woensdag: begint het babyzwemmen weer, smiddags komt een vriendin met haar zoontjes.
Savonds gaan we bij mijn schoonvader op bezoek, buurvrouw past op zoon.

Donderdag: werken van 8 tot 17.30

Vrijdag: werken van 8.15 tot 17

Zaterdag: als het droog is fotoshoot met de schoonfamilie

Zondag: fotoshoots op de planning staan
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Sep 2019 21:23

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Vandaag gewerkt. Vanavond met de collecte bus voor het KWF gelopen
Morgen ochtend werken daarna boodschappen doen met de jongste. S'avonds omgekeerd 10 minuten op school.
Woensdag werken tot kwart voor 2.
Donderdag vrij in de ochtend zijn beide meisjes op school dus lekker een ochtendje alleen. In de middag vergadering op mijn werk
Vrijdag nog geen plannen.
Zaterdag winkelen
Zondag fotoshoot met mijn familie
2014 2016
<<

Anoniem321

Bericht 03 Sep 2019 09:44

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Gisteren, vandaag en morgen werken en dan heb ik alweer weekend! :banaan:
Vanavond naar de sportschool voor een groepsles.
Donderdagochtend heb ik een afspraak met mijn therapeut en 's avonds een etentje met collega's in een tapasrestaurant.
Vrijdag heb ik een vrije dag van mijn werk. Zoontje gaat gewoon naar het kdv dus heb de hele dag het rijk alleen. Eerst maar even gauw door het huis en daarna wil ik even winkelen en lunchen.
's Middags staat er een afspraak bij de kapper.
Zaterdagmiddag ga ik naar een informatiebijeenkomst over de oogziekte die ik heb. Ben erg benieuwd.
Zondag hebben we een familiedag van de familie van mijn vriend. Zin in!
<<

Kira

Bericht 03 Sep 2019 09:57

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Gisterochtend had ik vrij, heb uitgeslapen want zondag hadden we twee feestjes. In de middag an avond les gegeven tot 21u en daarna nog ff serie gekeken.
Vandaag heb ik een compleet vrije dag. Ga zo naar het bos, boodschappen, huishouden, zoon heeft muziekles en vanavond weer lekker serie kijken.
Morgen moet ik werken tot 12.30, daarna even naar m'n ouders en in de avond repetitie. Zoon gaat trainen.
Donderdag werken tot 12.30 en in de avond naar een vriendin die ik meer dan 20 jaar niet gezien heb.
Vrijdag weer werken tot 12.30, in de avond repetitie geven en misschien komt m'n vriend na z'n werk nog even langs.
In het weekend heb ik nog geen echte plannen, alleen zondagochtend repetitie.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 03 Sep 2019 17:53

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Succes met ‘t huis Bliss!

Ma: gewerkt

Di: gewerkt (had een afschuwelijk drukke dag, ben gesloopt!)
Savonds moet ik nog een bergje bestellingen in elkaar gaan naaien. Het loopt weer op en ik heb eigenlijk geen tijd voor Ooph :(

Wo: werken. Eind vd dag gaat m’n oudste voor het eerst naar ninjales. Soort spannend klauter- en speelclub voor jongens in een sporthal. Daar ga ik samen met jongste dan blijven kijken anders cross ik me een ongeluk
Savonds komt m’n moeder want die gaat de volgende dag oppassen

Do: werken. M’n moeder past op want m’n man moet op zn normaal vrije dag werken. Hopelijk regelt ze het avondeten, dat scheelt mij stress

Vr: smorgens tandarts voor mezelf, er moet een vulling worden vervangen en ik haat dat. Ik laat me zo plat mogelijk spuiten. Jongste moet mee dus ik hoop dat die zich gedeisd houdt.
Smiddags naar de tandarts met jongste en oudste voor controle.
Savonds ga ik naar m’n zuster in Rotterdam om daar te eten met m’n broertje.

Za: overdag iets met m’n zoons, want m’n man werkt de hele dag. Savonds komt er een oppas en ga ik uit met m’n man ❤️

Zo: hopelijk iets met zn vieren, of anders dat m’n man even met onze zoons op pad gaat zodat ik kan bijtanken
#teammaple🍁
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 07 Sep 2019 08:43

Re: Week 36! Wat ga jij doen?

Vandaag: rommelmarkt hier in de wijk en vanmiddag boodschappen. Verder rustig aan want heb een beetje een kater van gister avond
Morgen: food truck festival en s'avonds even langs een vriendin die ziek is.
Maandag: een dagje er op uit met dochter, nog geen idee wat, ligt aan het weer.
Dinsdag: kind naar psz en ik ga dan even langs een vriendin. S'avonds sporten
Woensdag: weer beginnen met werken na mn vakantie
Donderdag : werken
Vrijdag: kind psz en ik doe dan altijd mijn huis van onder tot boven. S'avonds een feestje bij de buren
Zaterdag werken
Zondag nog geen plannen
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers