Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 02 Sep 2019 19:51

Re: Datetopic #4

Dat herken ik wel BK. Zelfs als het helemaal goed voelt, dan is dat weer spannend omdat je niet alleen met jezelf te maken hebt maar ook met je kind. Ik denk dat rustig opbouwen vooral belangrijk is: eerst wat kortere periodes, en dat kun je vervolgens wel wat uitbreiden maar vooral niet te snel. Denk ik. Ik hoop dat jouw date en jouw dochter een klik hebben!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 02 Sep 2019 20:38

Re: Datetopic #4

Dat doe ik ook zeker Lookie de tijd zal het leren. Eerst elkaar nog beter leren kennen.
Carpe Diem
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 03 Sep 2019 11:23

Re: Datetopic #4

BK, ik heb geen kinderen maar is je zoon/dochter normaal gesproken wat lastig met nieuwe mensen? Is het een idee om hem gewoon een keer 'toevallig' tegen te komen bij het halen van een ijsje zodat je in ieder geval even de reactie kan peilen? Kun je daarna misschien iets geruster rustig door daten. Nogmaals, ik heb geen kinderen dus wellicht is dit een heel slecht advies ;)

Ik heb onverwachts toch nog een date met diezelfde jongen gehad en het was echt heel erg fijn en hij had echt veel moeite gedaan. Of het is een extreem goede player, of hij is gewoon niet zo goed in daten qua contact haha. We appen nu sporadisch dus we gaan 't merken. Sta er nu in ieder geval zonder verwachtingen in en alles wat er wel gebeurt is alleen maar leuk!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 03 Sep 2019 18:02

Re: Datetopic #4

Mijn dochter is normaal niet lastig of vervelend met andere mensen maar het blijft toch iets spannends hebben. Wij hebben inderdaad afgesproken dat het tzt met een ijsje of een uitje zal gaan gebeuren, niet te lang en dan een week of twee week later bijvoorbeeld een keer thuis op koffiebezoek. Dus zeker geen slecht advies ik vermoed dat het juist de beste manier is.

Wel fijn dat hij de moeite had gedaan een player zou dat volgens mij nooit doen maar wel jammer dat het contact nog steeds zo weinig is. Misschien kan je hem hierop aanspreken of bij een eventuele volgende date vragen? Jouw instelling is denk ik wel het beste dan bescherm je jezelf toch een beetje.
Carpe Diem
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 04 Sep 2019 08:45

Re: Datetopic #4

Ah fijn dat je het zo gaat aanpakken. Hopelijk klikt het tussen die twee ook :)

Ja, ik heb nooit zo'n zin in zware gesprekken maar ik verlies m'n interesse nogal snel op deze manier. Heb wat dat betreft echt wel wat meer aandacht nodig dan alleen reageren op dingen op mijn initiatief. We zullen wel zien.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 06 Sep 2019 17:13

Re: Datetopic #4

Feline, hoe gaat het nu? Nog dates gehad?

Bergkristal, wat lastig dat je daar zo'n last van hebt. Wat mij helpt is dat ik deze relatie voor mij heb, om mij gelukkig te maken. Natuurlijk moeten de jongens er geen last van hebben, maar vooral nu in de eerste tijd is het mijn relatie en worden zij weinig met hem geconfronteerd.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 06 Sep 2019 17:30

Re: Datetopic #4

Dat doe ik ook zeker Feline en Gijs. Wij hebben morgen weer afgesproken en gaan dan naar mijn moeder en zijn ouders toe. Toch weer spannend. Hoe gaat het met de anderen in dit topic?
Carpe Diem
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 06 Sep 2019 17:46

Re: Datetopic #4

Bergkristal schreef:Dat doe ik ook zeker Feline en Gijs. Wij hebben morgen weer afgesproken en gaan dan naar mijn moeder en zijn ouders toe. Toch weer spannend. Hoe gaat het met de anderen in dit topic?


Wat spannend BK! Maar tegelijk ook leuk, dan heb je er een beeld bij en kun je ook even de mening van jouw moeder over hem horen:-)

Wij hebben 2 weken geleden elkaars moeders ontmoet, dat was wel echt gezellig.
Hier gaat het zn gangetje, hij was van de week een paar dagen ziek dus toen ik mijn vrije dag had ben ik hem wat fruit gaan brengen en dat vond hij wel erg fijn. Hij is nu weer opgeknapt gelukkig.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 14:50

Bericht 06 Sep 2019 17:51

Re: Datetopic #4

Ja heb er echt zin in, ze weet natuurlijk wel van hem af maar een ontmoeting is wel veel echter.

Fijn dat alles bij jullie ook goed gaat. Wat vervelend dat hij ziek was, wel lief dat je hem zo goed verzorgd hebt. Was het een echte griep of een mannengriep ;) ;). Hebben jullie dit weekend nog afgesproken?
Carpe Diem
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 06 Sep 2019 17:57

Re: Datetopic #4

Bergkristal schreef:
Fijn dat alles bij jullie ook goed gaat. Wat vervelend dat hij ziek was, wel lief dat je hem zo goed verzorgd hebt. Was het een echte griep of een mannengriep ;) ;). Hebben jullie dit weekend nog afgesproken?


Nou... hij had wel een paar dagen overgegeven maar toen ik er was had hij aardig wat praatjes hoor.. Ik was ook even vergeten hoe zielig zieke mannen kunnen doen haha (nee, ik red me wel hoor... met een sneu stemmetje haha)
Ik zie hem morgen weer. Hij heeft vanavond bbq van zijn werk. Ik mocht mee maar was me nog iets te snel dus nu even lekker een avondje voor mezelf. Ook wel lekker!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 08 Sep 2019 18:26

Re: Datetopic #4

Gijs, ik kreeg gister onverwachts weer een appje of ik tijd had voor koffie dus hem toen even uurtje gezien. Zo maf want het is heel fijn samen en hij legt ook z’n hand op m’n been en flirt maar verder hoor ik dus niets en krijg ik verder ook geen compliment/bevestiging. Ik zei dat ik nog even een weekend weg wil binnenkort voordat het te koud is en toen zei hij: ja, dan kunnen we daar en daarheen ??‍♀️
En hij vroeg of ik binnenkort voor ‘m ging koken (we hadden het over m’n favoriete gerecht).
Ga het hem (als ik hem nog zie) wel eens vragen want ik kan hier niet zoveel mee.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Sep 2019 10:15

Re: Datetopic #4

Beetje monoloog zo haha maar ik heb gisteravond aangegeven dat ik 't lastig vind dat ie zo afstandelijk is. Dat ik 'm best gesloten vind. Hij gaf aan dat ie dat wel vaker hoort maar dat ie zelf altijd juist denkt dat ie vrij open is en dat ie gewoon niet zo van het digitale contact is.
Verder was het heel fijn maar ik merk dat ik 't bijna niet durf te typen hier omdat ik over een week dan weer moet zeggen dat ik niets meer gehoord heb.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Sep 2019 10:28

Re: Datetopic #4

Aaah vervelend Feline. Ik snap dat je daar heel onzeker van wordt en niet weet wat je er mee moet. Hebben jullie al een volgende date gepland? Is het een idee omdat snel te plannen zodat je daar niet onzeker over hoeft te zijn, dat dat iig staat? Ik heb bij mijn vriend een beetje hetzelfde meegemaakt. Hij houdt ook niet van digitaal contact. Ik werd daar ook onzeker van. En af en toe daardoor ook flink getwijfeld. Die twijfel had ik niet als we bij elkaar waren. Bij mij hielp het dus als er al wel een date gepland stond, al hadden we dan tussendoor ook wel eens een week geen contact. Als we dan bij elkaar waren, had het als voordeel dat we veel te bepraten hadden ook over wat we die week allemaal gedaan hadden, wat veel leuker is dan over de app. Ik had op een gegeven moment de instelling om niks meer over de app te verwachten, dat hielp (al bleef het soms moeilijk). En ik bleef met hem afspreken tot ik het niet meer leuk zou vinden, of iemand anders tegen zou komen. Heeft ongeveer half jaar geduurd dit, daarna echt relatie gekregen.
En heeft dit voor jou niet ook als voordeel dat eea niet te snel gaat?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Sep 2019 10:44

Re: Datetopic #4

Wat een lieve reactie Joey, dankjewel! Ja, het komt zo ongeïnteresseerd over vind ik. Maar inderdaad, als we bij elkaar zijn is het wel echt heel leuk en liggen we constant dubbel. En vanochtend werden we gewekt door een heftige burenruzie en toen zei hij ook wel iets van 'dat gaat bij ons niet gebeuren hoor, als je zo tegen me tekeer gaat ben ik naar buiten'. In die zin is het juist wel heel relaxed, hij is heel erg steady.
En ik verwacht inderdaad ook geen appjes meer, wil ook niet dat ie dat nu ineens wel zou gaan doen om mij te pleasen (doet ie ook niet hoor). Zolang er maar wel initiatief om af te spreken van zijn kant komt ook blijf ik het inderdaad even aankijken want het is heel fijn wakker worden samen, hadden direct alweer de slappe lach.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Sep 2019 10:55

Re: Datetopic #4

Ah dat klinkt super fijn ?. En klinkt ook wel erg zoals het bij ons ging. Wat ik probeerde is er van te genieten als we bij elkaar waren en het los te laten als we niet bij elkaar waren. En dat bleef soms moeilijk. Ik vond dat we elkaar daardoor minder snel echt leerden kennen, maar achteraf wel op een leukere manier dan (ook veel) via de app.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Sep 2019 12:24

Re: Datetopic #4

Ja, het enige wat ik dus lastig vind is dat ik constant dingen wil delen met ´m maar dan voelt ie zich waarschijnlijk verplicht om ook steeds te antwoorden en dat lijkt me vervelend voor ´m. Maar je hebt wel gelijk dat elkaar op deze manier leren kennen leuker is, dan is er ook geen ruimte voor interpretatie.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Sep 2019 12:32

Re: Datetopic #4

Lastig Feline. Maar jij moet ook gewoon jezelf kunnen zijn bij iemand dus wanneer jij de behoefte hebt om iets te delen moet je dat niet moeten laten omdat je bang bent dat hij zich verplicht voelt om te reageren. It works both ways..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Sep 2019 12:41

Re: Datetopic #4

Ja, ben ik ook met je eens hoor. Doe ook beetje een tussenweg en als ik 'm app dan reageert ie altijd vrijwel direct. Hij heeft ook gewoon een extreem drukke baan. Was gisteravond nog tot laat aan het werk en kwam daarna nog naar mij toe dus dat hij die moeite neemt is wel heel fijn. Maar zou fijn zijn om op een weekenddag af te spreken binnenkort zodat we beiden niet zo ontzettend moe op ons werk zitten.
<<

Kira

Bericht 12 Sep 2019 14:01

Re: Datetopic #4

Feline mijn vriend is ook niet van het appen, helemaal niet van social media eigenlijk. Als ik iets wil vertellen app ik hem dat wel gewoon en hij reageert dan ook heel leuk. Maar een appje uit zichzelf stuurt hij ook niet gauw, of gewoon een paar kusjes. Ik vind dat helemaal niet erg, hij is gewoon zo. Verder is het een schat en hebben we het super leuk. Als dat bij jullie ook zo is, zou ik er niet echt een punt van maken.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Sep 2019 15:04

Re: Datetopic #4

Dankjewel voor je reactie Kira, fijn om te lezen dat er meer mensen niet zoveel contact hebben. Ik maak er nu ook geen punt van verder maar ik merk gewoon dat het me nogal tegen houdt om mezelf te openen naar hem. Maar goed, we leren elkaar gewoon langzaam kennen en dan zien we wel :)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Sep 2019 19:11

Re: Datetopic #4

Maar ergens is offline contact toch veel belangrijker dan online contact? Ik denk dat je de bevestiging uit het verkeerde haalt. Berichtjes kan iedereen sturen, je aan het lachen maken niet ☺️
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Sep 2019 20:39

Re: Datetopic #4

Ja, heb je een punt Caro! En hij maakt me inderdaad heel erg aan het lachen :) We stonden vannacht onszelf dansles te geven in mijn minihuiskamer met een YouTubelesje met die soepele heupen van ons :’)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Sep 2019 20:57

Re: Datetopic #4

Ik zit even enorm te janken op de bank. Ik vind het zo pijnlijk om steeds zo behandeld te worden, alsof ik er niet toe doe. Had hem gister een berichtje gestuurd want hij ging iets specifieks doen en vroeg of het leuk was geweest, daar reageerde hij op. Vervolgens vroeg ik of ie zin had om even rondje te rijden maar heb gewoon niets meer terug gehoord en ik vind het zo ontzettend respectloos. Alsof ie midden in een gesprek gewoon maar wegloopt. Echt, ik kan er prima mee omgaan als je er mee wilt stoppen maar dat gebrek aan respect is zo enorm kwetsend steeds. Grow some balls en sluit het netjes af.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 16 Sep 2019 21:16

Re: Datetopic #4

Virtuele knuffel, Feline ?
Ik kan me je gevoel erg goed voorstellen. Niet goed zijn in appen is nog weer wat anders dan niet reageren op een concrete vraag. Inderdaad alsof iemand midden in een gesprek wegloopt.

Ik lees regelmatig mee in dit topic, maar heb zelf het zoeken naar een date wat losgelaten omdat het teveel energie kostte. Merkte dat ik minder open stond voor toevallige ontmoetingen door datingapps te gebruiken. En trof telkens onvolwassen jongens.. Soms vind je als je niet zoekt, daar hoop ik maar op ☺️
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Sep 2019 21:33

Re: Datetopic #4

Dankjewel voor je lieve berichtje Verde. Ik denk dat dat misschien inderdaad een wijs besluit is. Vind het alleen zo lastig want ik ga niet veel uit en als ik jongens ontmoet denken ze vaak dat ik een stuk jonger ben. Gister had ik een 23-jarige jongen die geloof ik dacht dat ik rond zijn leeftijd was.
Het is altijd zo’n tweestrijd tussen het loslaten en totaal geen moeite doen of bedenken dat ie toch echt niet ineens voor m’n deur staat.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers