Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw 2019

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Sep 2019 23:19

Boer zoekt vrouw 2019

Vanavond werden de boeren aan ons voorgesteld, wat vonden we er van?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Sep 2019 23:21

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Boer Zoekt Vrouw - Door rickevers.nl

We zijn begonnen. Na maanden van totale verveling konden we eindelijk onze televisie aanzetten. We mogen weer kijken naar een groep bikkels als het gaat om hard werken, maar kneuzen als het gaat om de liefde. Naar mannen die makkelijker een koe melken dan een vrouw aanspreken in een kroeg. Naar een vrouw die zelfs een sexy fotoreportage niet schuwt om aan de man te raken. En natuurlijk naar de ultieme terugblik op de jaren tachtig als het gaat om meubels, behang en keuken.

Dit is Boer Zoekt Vrouw.

Ronald de boer is 37. Hij heeft een tweelingbroer, maar dat is gek genoeg niet Frank de boer. Ronald heeft spuuglelijke banken. Dat zei hij zelf, maar ik zag het al voordat hij het zei. Ronald is niet verlegen als het gaat om vrouwen. Sterker nog, vrouwen kunnen altijd heel leuk met hem praten. Maar potverdikkeme, daar blijft het ook bij. Ronald wil niet altijd gezellig blijven praten. Hij wil meer. Hij vindt zichzelf niet de knapste. Maar als je het mij vraagt, is-ie een stuk knapper dan zijn banken. Het komt dus wel goed met Ronald.

Calender girl Annemiek is 25 en heeft 120 melkkoeien. Ze heeft ook koeienhakken. Dat zijn haar verjaardagsschoenen. Annemiek is zo dyslectisch als een koe, maar ik schat zo in dat menig man dat direct vergeet als ze poedelnaakt, alleen met een bos touw om haar nek, voor hem staat. Het zou mij dan ook niet verbazen als Annemiek een brief of duizend gaat krijgen. Gezien haar moeite met taal zou ik een mooi fotoverslag maken.

Johan is 53 en is pas begonnen op een nieuwe plek. Zonder zijn moeder. Ik denk dat Johan nog wat angstig is, want hij vroeg Yvon meteen om te helpen met schrikdraad zetten. Zelf zou ik dat pas doen, nadat de vrouwen op zijn erf zijn. Drie meter hoog schrikdraad om het erf en de buit is binnen. Johan heeft alles in huis. Kroketten, frikandellen en patat. Die haalt hij gewoon lekker met zijn boerenklauwen uit de kom. Oh ja, hij heeft ook koeien, maar dat is dit seizoen niet echt een unique selling point.

Willem (26) heeft ook koeien. Maar voor de verandering zijn dit roodbont koeien. Voor wie de koeienboeren door elkaar begint te halen: Willem is ook de man van de vogeltjes. Hij melkt de koeien in het land met zijn weidemelkwagen en ziet dan wel eens een kievit, een grutto en, doe eens gek, ook wel eens een wulp. Hij ziet alleen nooit een wulpse vrouw. Verkering heeft-ie dan ook nooit gehad. Willem vindt zichzelf een bijzonder potje en hoopt dat er snel een passend dekseltje langskomt. Ik hoop het ook voor Willem.

Geert (51) is akkerbouwer. Hij mocht meedoen omdat hij geen koeien had. En omdat hij Geert heet. Het is namelijk altijd mooi als er ook een boer is die Geert heet. Zes jaar geleden strandde zijn huwelijk. Daarna was het stil tussen de piepers. Ouwehoeren, kletsen en charmeren kan Geert wel. Hij komt alleen nooit een vrouw met de wauwfactor tegen. Yvon vroeg wat dat was. Hij wilde bijna zeggen: nou gewoon een lekker wijf. Geile Geert is dus terug. Belangstellenden moeten trouwens wel een kaartje kopen voordat ze Geerts huis in mogen. Dat is namelijk een museum. De keuken alleen al schijnt zeshondertwintig jaar oud te zijn.

Bastiaan (35) is akkerbouwer. Net als Geert. Maar daarmee houdt de vergelijking op. Hij heet namelijk geen Geert en heeft een keuken uit deze eeuw. Bastiaan was degene die zijn hond leerde zwemmen en die liet zien dat hij geen ei kon bakken. Hij heeft al best wat drankjes met vrouwen gedaan, maar er is nooit iets serieus uitgekomen. Als ik Bas was, liet ik die hond en dat daten even voor wat het is. Ik zou me concentreren op het ei bakken. Als het daar al misgaat, wordt het namelijk nooit wat met het leven.

Geert-Jan (61) heeft 200 jonge hengsten. Ik zeg: niet doen dames. Mijn vrouw heeft twee paarden en daar is ze me toch een partij druk mee. Dan weet je wel hoe laat het is met 200 hengsten. Bovendien moeten die beesten iedere avond voor het slapen gaan geteld worden. Anders kan Geert-Jan niet slapen. Dus als jij lekker in bed ligt, gaat meneer er rustig weer uit om zijn paarden te tellen. Trap er niet in. Er zijn genoeg andere leuke mannen.

Martien Meiland is (54) heeft ook koeien. Dat vindt-ie heerlijk. Als ze gemolken zijn en de wei in gaan, gaat Martien er op een stoeltje bij zitten kijken. Acht jaar geleden is hij gescheiden nadat hij zijn vrouw vertelde dat hij op mannen viel. Nu vaart hij met zijn Friese zwembroek de wateren af op zoek naar een leuke man. Dat valt echter niet mee zonder gaydar. Ik denk dat we dit seizoen nog veel plezier kunnen beleven aan de sympathieke Martien.

John (39) heeft ..... drie keer raden.....koeien! Maar ik denk dat het speciaal voor het programma is. Hij is namelijk ook accountant. Voor de sociale contacten. Hij houdt van wandelen en van een mooie nette tuin. Het probleem is alleen: ik geloof er helemaal geen ruk van. Boeren zijn altijd heel druk. En ik weet uit ervaring dat een tuin netjes bijhouden ook een hele klus is. Dus boeren, wandelen (wat vaak ook niet in een zucht en een scheet gebeurd is), tuinieren en ook nog de accountant uithangen. Trap er niet in dames. Deze man is een beroepsleugenaar.

Jan (35) heeft een zorgboerderij. Een pony die Piep heet en een varken die Joep heet. Nou, dan is het circus wel compleet dacht ik zo. Laat het nieuwe seizoen maar beginnen!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Sep 2019 06:49

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Het was weer heerlijk! Ik vond er heel veel echt hele leuke mannen in zitten. Helemaal niet zoveel dat je wel snapt dat ze het wat moeilijk hebben. Ben benieuwd!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Sep 2019 06:53

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Nee klopt inderdaad! Ik zei ook bij bijna elke boer, wat een leukerd!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 02 Sep 2019 07:15

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Heerlijk weer zulke zondagavonden.
Volgens mij zitten er veel goeie kanshebbers tussen dit jaar.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 02 Sep 2019 08:18

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Ik vond er ook veel leuke mannen in zitten!
Ben benieuwd.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 02 Sep 2019 12:00

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Op de meid gaan denk ik wel veel mannen schrijven na het zien van foto van haar op de kalender. Dat zag er namelijk niet verkeerd uit. Prachtige meid!

Ik hoop dat de volgende 5 door zullen gaan:
Annemiek, mooie meid... Een welkomen afwisseling tussen de boeren
Willem, een echte boer en ik vond ik het heel bijzonder om te zien hoe hij melkte in het land
Geert, komt hier uit de buurt dus ik ben benieuwd. Ook omdat hij meerdere dingen doet qua boeren.
Geert-Jan, ook al is hij wat ouder ik vond hem wel aandoenlijk. Zeker ook dat hij ook een rijdende frituur er naast heeft.
John, hij is geen accountant, maar assistent-accountant (wat ik ook ben geweest) dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Als Jan al niet 4 kinderen had dan was hij ook wel interessant. Zeker vanwege de zorgboederij wat wel een welkomen afwisseling is tussen de melkveeboeren.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 02 Sep 2019 14:08

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Geert komt ergens uit de buurt van Vierlingsbeek dachten wij.
Vond er verder niet echt iets geweldigs tussen zitten. Lijkt me niet echt interessante tv opleveren, maar kan het fout hebben natuurlijk. Ben wel benieuwd wie er door gaat en waar dus veel op geschreven wordt.

't is trouwens 'molk' Fred, niet melkte en welkome.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 02 Sep 2019 14:16

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Ik zit er ook weer voor! Zo leuk.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:55

Bericht 02 Sep 2019 15:33

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Amandine schreef:Geert komt ergens uit de buurt van Vierlingsbeek dachten wij.
Vond er verder niet echt iets geweldigs tussen zitten. Lijkt me niet echt interessante tv opleveren, maar kan het fout hebben natuurlijk. Ben wel benieuwd wie er door gaat en waar dus veel op geschreven wordt.

't is trouwens 'molk' Fred, niet melkte en welkome.


Geert komt uit Oeffelt begreep ik.
Ik ben blij dat het weer begint!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Sep 2019 18:14

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Wij kijken het nooit. Maar dit jaar doet een neef van mijn schoonvader mee
Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 02 Sep 2019 19:06

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Heb het (nog) niet gezien, maar Ronald komt uit de buurt van waar ik woon, las ik in de krant vanmorgen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 02 Sep 2019 19:13

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Ja leuke boeren, vooral Ronald en John lijken me erg lief.
<<

Anoniem317

Bericht 02 Sep 2019 19:52

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Ik heb het gister ook gezien. Ben benieuwd welke boeren de meeste brieven zullen krijgen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Sep 2019 20:08

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Stukje hier boven met de namen van de boeren klopt niet, die man heet Frans en niet Martien meiland, dat is iemand anders
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Sep 2019 20:33

Re: Boer zoekt vrouw 2019

sarah1985 schreef:Stukje hier boven met de namen van de boeren klopt niet, die man heet Frans en niet Martien meiland, dat is iemand anders


Haha ik denk dat dat de grap is, want Martien Meiland is die hysterische gay die ook pas na een huwelijk uit de kast kwam (maar nu toch weer met die vrouw getrouwd is) en deze boer lijkt daar een beetje op.

Ik zit nog te kijken, maar niet helemaal vol aandacht, ben nogal afgeleid steeds. Maar zitten zeker leuke boeren tussen en die boerin vond ik ook leuk. Gaat zeker in januari pas verder, toch?
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Sep 2019 20:35

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Oh ik zie nu die laatste boer, die vind ik leuk!
Edit: oeh vier kinderen is wel heftig!
Laatst gewijzigd door Bliss op 02 Sep 2019 20:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 02 Sep 2019 20:35

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Ik vond het weer super denk dat die vrouw wel eens de meeste brieven kan krijgen!
Carpe Diem
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Sep 2019 21:12

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Fred schreef:Op de meid gaan denk ik wel veel mannen schrijven na het zien van foto van haar op de kalender. Dat zag er namelijk niet verkeerd uit. Prachtige meid!

Ik hoop dat de volgende 5 door zullen gaan:
Annemiek, mooie meid... Een welkomen afwisseling tussen de boeren
Willem, een echte boer en ik vond ik het heel bijzonder om te zien hoe hij melkte in het land
Geert, komt hier uit de buurt dus ik ben benieuwd. Ook omdat hij meerdere dingen doet qua boeren.
Geert-Jan, ook al is hij wat ouder ik vond hem wel aandoenlijk. Zeker ook dat hij ook een rijdende frituur er naast heeft.
John, hij is geen accountant, maar assistent-accountant (wat ik ook ben geweest) dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Als Jan al niet 4 kinderen had dan was hij ook wel interessant. Zeker vanwege de zorgboederij wat wel een welkomen afwisseling is tussen de melkveeboeren.


Bij Willem denk ik dat je vooral heel erg moet hopen maar ik denk echt niet dat hij de top 5 haalt. Die vist in een behoorlijk kleine vijver.
2015 💙
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 02 Sep 2019 21:56

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Klopt, wat betreft Willem. Het zijn geen voorspellingen die doe. Ik heb voorkeuren op wat ik hoop. Van Willem spreekt mij aan dat hij anders boert dan de meeste boeren dmv in de wei melken. Hij zoekt iemand die ook gelooft, maar wat degene dan zou moeten geloven kwam merkwaardig genoeg niet ter sprake. Het zal wel hervormd zijn, maar het zou ook iets anders kunnen zijn zoals protestant of katholiek. Het is een gemiste kans in het voorstelfilmpje van hem vind ik. Straks schrijven er meiden met het verkeerde geloof naar hem terwijl dat voorkomen had kunnen worden.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 02 Sep 2019 22:44

Re: Boer zoekt vrouw 2019

Misschien maakt het hem niet zo veel uit wat haar geloof is, als ze maar gelooft.
Leuke boeren dit jaar, ik ben benieuwd wie er door mogen!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers