Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kind op je kamer slapen

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6130

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Aug 2019 22:01

Re: Kind op je kamer slapen

Lastig, wij hebben haar een tijdje steeds terug in haar bed gelegd als ze midden in de nacht naar ons kwam maar dan moest ze zo huilen. Dus tegenwoordig komt ze elke nacht rond 2.30 tussen ons liggen (ze sleept dan alles mee; kussen, water, nachtlamp, knuffels) en gaat er dan eens lekker voor liggen, haha. Ik denk dat ze ‘s nachts die geborgenheid mist. Wij vinden het tegenwoordig wel prima (en gezellig) zolang zij en wij maar in het eigen bed beginnen. ‘s Morgens met zijn drieën in bed wakker worden vind ik zo gezellig altijd. Wij zien haar dan echt genieten. Op deze manier heeft iedereen de meeste slaap.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 30 Aug 2019 08:44

Re: Kind op je kamer slapen

Vannacht heeft ze toch voor het eerst op haar eigen kamer geslapen. Ik had het idee dat ze meer ruimte in bed wel prettig vind, kan ze wat meer draaien. Kan veel veranderen in twee weken ?.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Aug 2019 08:58

Re: Kind op je kamer slapen

Ahh. Nou fijn dat zij het prettig leek te vinden in elk geval. Dat is heel wat. En hoe vond jij het?
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 30 Aug 2019 09:05

Re: Kind op je kamer slapen

Ik vond het prima. Denk dat ik het uiteindelijk toch ook wel weer lekker vind. Overdag slaapt ze natuurlijk ook al in haar eigen bed en wordt ze ook wakker zonder ons. Dus in die zin is dat hetzelfde. Haar kamer is naast onze, ik denk dat ze alsnog geen 5 meter van me af ligt ?. Maar ze krijgt nog een nachtvoeding en ik hoorde haar al voor ze ging huilen, dat vond ik wel prettig.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Aug 2019 09:16

Re: Kind op je kamer slapen

Wij zijn net terug van 10 dagen cruise en dus op zelfde kamer slapen. Man...
Ons kind praat zooooooveel in zijn slaap! En draaien. En 8000 keer water drinken. En nachtmerries.
We hebben niet zoveel geslapen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 30 Aug 2019 10:12

Re: Kind op je kamer slapen

Ik heb bijna elke nacht wel 1 van de 2 kinderen bij mij in bed, soms allebei. Ze vinden dat gewoon gezellig en ik stiekem ook wel als ik ga slapen en hen naast mij heb liggen.
Nu heb ik een bed van 1.80 waar ik door de week altijd alleen in lig, dus ik vind het ook niet erg. In het weekend als mijn vriend bij mij is, slapen ze gewoon in hun eigen bed zonder problemen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 01 Sep 2019 21:59

Re: Kind op je kamer slapen

Marsy31 schreef:Wij zijn net terug van 10 dagen cruise en dus op zelfde kamer slapen. Man...
Ons kind praat zooooooveel in zijn slaap! En draaien. En 8000 keer water drinken. En nachtmerries.
We hebben niet zoveel geslapen.

Klinkt als onze camper vakantie. 20 nachten hoorde ik T hele verhalen vertellen en woelen haha

Thuis slaapt hij bijna altijd in zijn eigen bedje. Soms als 1 van ons een paar avonden weg is dan komt hij ons s nachts zoeken.
Over het algemeen kunnen we hem direct geruststellen en terugleggen.
Laatst was mijn man een paar dagen weg geweest en weer thuis. Ik lag op zolder omdat ik onwijs hoestte. Kom ik s ochtends beneden lag T bij mijn man. Hij had papa zo gemist.
Had mijn man alsnog amper geslapen haha
Overigens vroeg T niet waar ik dan was ?
2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers