Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 30 Aug 2019 11:10

Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

Wat geven jullie aan de opa's en oma's voor het oppassen?

Beide ouders passen hier 1 dag in de week vast op. Momenteel passen ze wat vaker op gezien de situatie. Ze willen er niks voor hebben. We voorzien wel in luiers, doekjes ed.

We geven sowieso met kerst altijd iets (dinerbon, kerstpakket oid) en tussendoor krijgen ze wel eens knutsels, bos bloemen of een plant of zo.

Wat zijn nog andere leuke dingen om te geven als waardering voor het oppassen?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Aug 2019 11:19

Re: Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

Leuke nieuwe foto's van hun kleinkinderen (in leuke lijstjes)? Daar zeurt mijn moeder altijd om haha. Of een fotoboekje.
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 30 Aug 2019 11:22

Re: Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

Mijn ouders passen drie middagen op, dus we proberen ze ook regelmatig in het zonnetje te zetten.

Ik laat S wel eens de binnenkant van een leuke kaart vingerverven en doe die dan op de post, ik knutsel vaak met hen, koop regelmatig een bloemetje voor mijn moeder of flesje wijn voor mijn vader.
We nemen ze ongeveer 4x per jaar mee uit eten en laatst heb ik ze een bios/eet-arrangement gegeven. Konden ze 3-gangenmenu eten en naar The Lion King, en dan bij de film een popcorn en drankje halen. Dat vonden ze ook superleuk!

Eind Oktober ga ik met mijn moeder een nachtje naar Den Bosch, ik betaal het hotel en eten, ook als bedankje voor alles wat ze voor ons doen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 30 Aug 2019 11:23

Re: Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

Mijn moeder krijg iedere week als ze oppast een gebakje en wat anders lekkers. Verder regelmatig een fotokaart en meestal iets van een cadeaubon (intratuin/kleding) of bloemen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 30 Aug 2019 11:32

Re: Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

Mijn schoonzus neemt haar ouders ieder jaar een keer mee uit eten om ze te bedanken voor het oppassen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Aug 2019 11:45

Re: Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

Een leuk pakketje met lekkere dingen misschien, net wat ze lekker vinden? Luxe koffie en thee, bonbons, koekjes. Kaas, worst, toastjes, olijven. Zoiets.

Met je oudste zelf koekjes bakken en in een leuke pot doen met een kaartje eraan. Of een lekkere taart voor ze bakken en samen met je oudste versieren?

Als.je tussendoor iets kleins wilt geven voor iedereen een mooi tijdschrift?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 30 Aug 2019 11:49

Re: Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

Leuke ideeën!!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 30 Aug 2019 14:17

Re: Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

Samen uit eten of ergens lunchen?

Ik ga wel eens spontaan met mijn moeder en de meisjes de stad in en ergens even zitten, vindt ze heel leuk!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Aug 2019 19:38

Re: Cadeautjes/bedankjes oppassen opa's en oma's

Een bos bloemen of een plant
2014 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo