Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(schater)lachen

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Nov 2013 21:41

(schater)lachen

In het topic eerste woordjes http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.php?f=9&t=3977 staat een filmpje van R.avi van Caroow waarin hij mama zegt, maar ook waarin hij flink aan het lachen is. Nu weet ik toevallig dat R.avi echt een lachebekje is maar ik ben wel benieuwd naar andere kinderen.

L. lacht vaak stralend en is een heel vrolijk mannetje maar veel geluid komt er niet uit. Schaterlachen doet hij héél soms, niet elke dag en elke keer bij iets anders. Iets herhalen wat hij de vorige keer zo leuk vond werkt niet en hij is ook al niet kietelig. Ik zou het best leuk vinden om wat meer lol met L. te maken, maar weet vaak niet hoe ik hem aan het lachen moet maken. Gewoon zijn stralende grijns krijg ik al als ik hem aankijk, dat is het probleem niet.
Ik denk dat ik hem sinds hij lacht (dat is sinds een maand of 5) pas een keer of 3 echt de slappe lach heb zien hebben.

Vanaf wanneer gingen jullie kindjes echt hard lachen, schateren en dat soort dingen?
Wat waren dingen die jullie kinderen heel leuk vonden/vinden?
<<

Anoniem286

Bericht 17 Nov 2013 21:47

Re: (schater)lachen

ze lacht hier ook de hele dag door maar echt schateren en in een deuk liggen maar af en toe. Niet dagelijks in ieder geval.
Wat S heel leuk vind is als we slaan op een chips zakje of kroepoek zak, ze vind dat geluid erg lachwekkend.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 17 Nov 2013 21:59

Re: (schater)lachen

Hier is t schaterlachen ook erg wisselend. De ene keer kan ze al schaterlachen om een bewegende voet, de andere x kan ik haar kietelen wat ik wil maar ho maar.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem275

Bericht 17 Nov 2013 22:03

Re: (schater)lachen

T was ook niet echt makkelijk aan het lachen te krijgen (en nogsteeds is het een onderzoeker, die heel geconcentreerd dingen bekijkt en niet direct overal op af stapt), maar hij heeft al baby wel meerdere keren helemaal dubbel gelegen wanneer ik met bijtring-sleutels (deze http://www.babyplezier.nl/difrax-bijtsleutels.html) ging rammelen en ze daarna liet vallen.

L is een echte lachebek, lacht direct naar iedereen die hij ziet. hij schaterlacht ook veel makkelijker dan zijn broer, bijvoorbeeld als we met een balletje met een belletje erin gooien. maar het hardst lacht hij nog om zijn broer. :D

ik heb even filmpjes opgezocht, maar toen T echt schaterlachte was hij zo'n 8 mnd. L 4 maand..
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Nov 2013 22:09

Re: (schater)lachen

Hier ook een lachebek! J lacht echt bijna altijd. Je helft hem maar aan te kijken en begint te lachen.
Schaterlachen doet hij denk ik minstens 5 keer per dag. Hij ligt in een deuk als d langs scheurt op haar fiets, als je een gekke bek trekt, hem kietelt want daar kan hij niet tegen ect ect
J is echt een lachebek!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Nov 2013 02:33

Re: (schater)lachen

R lacht heel hard als we samen wild dansen, als we kiekeboe spelen, samen (of alleen) met iets op de grond tikken en vaak als we met hem praten zoals op het filmpje. En als hij sommige personen ziet dan gilt hij ook van plezier. Oh en als hij soepstengel krijgt.
R. 2013
D. 2016
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 18 Nov 2013 08:28

Re: (schater)lachen

Caroow schreef:R lacht heel hard als we samen wild dansen, als we kiekeboe spelen, samen (of alleen) met iets op de grond tikken en vaak als we met hem praten zoals op het filmpje. En als hij sommige personen ziet dan gilt hij ook van plezier. Oh en als hij soepstengel krijgt.


En dat doet ie dan ook nog zo vrolijk dat je er zelf vrolijk van word. Heerlijk ventje.

Mikey lacht ook erg makkelijk. Vaak als iemand naar hem kijkt, krijgt hij al een mooie lach op zijn gezichtje, die zijn ogen ook bereiken, die lachen mee. Verder als je hem kietelt, of gek met hem doet gaat hij hard lachen, of proberen mee te doen. Of als hij iets leuk op tv ziet, of iets brabbelt naar ons dat blijkbaar heel grappig is, kan hij er ook wel eens inblijven.
A.K.A Slaatje

]
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 18 Nov 2013 08:58

Re: (schater)lachen

Lars lacht ook veel en vaak, maar vanaf dat hij hardop kon lachen heb ik gegarandeerd succes als ik zijn buikje "opeet", in n deuk ligt ie dan. Wel bijzonder, als mijn man precies hetzelfde doet vindt ie er niets aan :)
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 18 Nov 2013 09:10

Re: (schater)lachen

R. lacht overal om eigenlijk. Als we gek met haar kletsen, als we haar kietelen als we met haar dansen of zingen en als we kiekeboe spelen of haar op-eten. Ze lacht ook eigenlijk altijd wel weer om dezelfde dingen als die ze de vorige keer grappig vond. Ze lacht ook als ze wakker wordt. Als ze heel blij is gilt ze er ook nog heel hard bij.
<<

Anoniem123

Bericht 18 Nov 2013 09:42

Re: (schater)lachen

S is altijd al een lachebekkie geweest. Vanaf een maand of 2 kan hij hardop lachen en soms ben ik echt bang dat hij er een keertje inblijft.
Hier is hij ruim 2 maanden oud:
http://www.youtube.com/watch?v=kE0gL7zKw1Q&feature=c4-overview&list=UUl5knMVCbK3aVdY0rc8ufOw

En hier 1 met 14 maanden, maar zo lach hij echt altijd al word het wel minder merk ik.
http://www.youtube.com/watch?v=RHuiIGR4-AY
<<

Anoniem97

Bericht 18 Nov 2013 09:46

Re: (schater)lachen

Mijn dochter moest vooral erg hard lachen om zoon, maakte ook niet uit wat hij deed.
Nu ze ouder is kan ze niet tegen kietelen en zoon ook niet dus minimaal 1 keer per dag is het kieteltijd, heerlijk 2 schaterende kinderen.

Mijn zoontje vond het heel grappig als ik op zijn buik aan het blazen wazen, en meestal is het hoe gekker hoe beter :D
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 18 Nov 2013 12:21

Re: (schater)lachen

Toevallig lachte F. vanochtend voor het eerst duidelijk met geluid. Het klonk echt als lachen, met zo'n hikje erbij <3

We speelden vliegtuigje en dat vond hij erg leuk!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers