Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week(plannen)!

<<

Anoniem298

Bericht 26 Aug 2019 20:29

Re: Nieuwe week(plannen)!

Ik moest ITGWO even googelen, maar dat ziet er tof uit, zeg! Veel plezier alvast, Caulfield en UN. Hopelijk geen/weinig last van je rug, C!

Mijn week is nog redelijk relaxed.

Vandaag waren we naar Hellendoorn, wat was het weer leuk en heerlijk en Genieten (met een grote G zoals jullie zien). Echt heel tof! Nu chillen met de terrashaard aan, heerlijk.

Dinsdag: beetje chillen bij het vakantiehuisje, waarschijnlijk gaan we nog wat verkoeling zoeken bij en in het zwembad. Verder lekker weinig, zoals het hoort op vakantie.

Woensdag: zelfde als dinsdag, misschien komt mijn vriendin uit Groningen naar ons toe en gaan we midgetgolfen. Verder zwemmen en rustig aan.

Donderdag: de weersverwachting is niet heel lekker, dus mocht het regenen gaan we filmpjes kijken in het huisje, ik wil nog wat schrijven en verder gaan we alvast eea inpakken voor de terugreis.

Vrijdag: om elf uur moeten we het huisje uit, dan rijden we gelijk naar huis. Misschien dat we lunchen bij Happy Italy, als afsluiting van de vakantie. Daarna spullen opruimen thuis en wassen. En naar de sportschool, want die mis ik enorm.

Zaterdag: werken vanaf 10.30 tot 19.00 (volgens m’n rooster, maar het wordt waarschijnlijk kneiterdruk dus kan makkelijk 20.00u worden).

Zondag: sporten en ‘s middags borrelen met collega’s en werkgever, met aansluitend een barbecue.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 27 Aug 2019 05:31

Re: Nieuwe week(plannen)!

Ik sta nu op vliegveld te wachten tor ik terug vlieg naar Nederland.
Vanavond komt er visite, want ik ben jarig.
Morgen werken en komt er een vriendin.
Donderdag werken en sporten.
Vrijdag werken tot 13.00 en 's avonds naar André Hazes.
Zaterdag niks gepland en dat ga ik zo houden.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron