Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verhuizen - tips & trucs

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 20 Aug 2019 21:03

Re: Verhuizen - tips & trucs

Caulfield schreef:
Claire**** schreef:Gewoon verhuizers inhuren die voor je inpakken en de ingepakte dozen op de juiste plek voor je zetten.


Dit :smile:

En als je mensen vraagt te helpen, geef ze dan na het verhuizen goed te eten en te drinken.
Uiteraard! Dat vind ik zelf ook altijd prettig.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 21 Aug 2019 09:27

Re: Verhuizen - tips & trucs

Girli schreef:
Claire**** schreef:Hoeveel dozen hebben jullie? Ik heb t idee dat wij wellicht heel weinig spullen hebben. Wij zijn meestal in een dagje wel weer uitgepakt.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Mijn vriend dacht met 10 dozen klaar te zijn hahaha. Wij hebben beiden alleen al veel boeken.


Mijn vriend had 12 dozen toen we samen gingen wonen. En die had dusdanig weinig spullen dat de kijkers die hij gehad heeft in zijn huis dachten dat hij al verhuisd was. Ongemerkt heb je toch snel meer spullen dan je verwacht. Als wij nu zouden verhuizen zouden we voor de Besta-kast die in de woonkamer staat al 7 of 8 dozen nodig hebben.
Wij hebben echt niet bizar veel spullen maar toch lijkt het als je gaat verhuizen alsof er ineens niets in een doos lijkt te passen. En zeker boeken gaat hard met dozen.
2015 💙
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron