Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 17 Aug 2019 08:51

Weekendplannen

Hebben jullie nog iets leuks op de planning staan voor het weekend? Wij gaan waarschijnlijk even langs mn schoonouders, even ergens lunchen en verder helemaal niets.

Fijn weekend allemaal!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Aug 2019 09:02

Re: Weekendplannen

Wij gaan straks even naar Ikea en vanmiddag komt een vriendin van mij op kraamvisite. Vanavond en morgen geen plannen, het wordt ook rotweer zag ik dus ik denk dat we lekker gaan bankhangen.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Aug 2019 09:12

Re: Weekendplannen

Ik ben nog bij m'n moeder met N. Vanmiddag gaan we lunchen bij een Landal hier in de buurt en N kan dan spelen in de indoorspeeltuin. Vanavond ga ik in de stad borrelen en bijkletsen met m'n oude huisgenootje.
Morgen geen plannen, behalve eind van de middag weer terug naar huis rijden.
❤ 7 juni 2018
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 17 Aug 2019 09:23

Re: Weekendplannen

Hier is vandaag een groot kinderevenement in de stad waar we heen gaan en eind van de dag een verjaardagsfeestje.

Morgen relaxen,maandag begint school weer hier
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Aug 2019 10:44

Re: Weekendplannen

Wij gaan straks naar m'n vader toe, voor de verjaardag van m'n zusje.
En morgen hebben we een verjaardag van de dochter van een oud collega van me. Ze zijn Italiaans maar wonen al heel lang in Nederland dus ze noemde het zelf een soort mix tussen een Italiaans en Nederlands feestje. Ben benieuwd.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Aug 2019 12:17

Re: Weekendplannen

Wij gaan nu zwemmen in de Scheg in Deventer. Daar was ik vorig jaar met m’n oudste en hij wilde heel graag ook met zn vieren zodat hij het aan zn vader en broertje kon laten zien <3
#teammaple🍁
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 17 Aug 2019 12:26

Re: Weekendplannen

Klinkt als veel lekker eten Marin :)

Ik werk het hele weekend en pas op de hond van m'n werkgever dus beleef niet zo heel veel dit weekend. Wel prima want ik ben hartstikke moe.
<<

Anoniem317

Bericht 17 Aug 2019 12:27

Re: Weekendplannen

Vandaag willen we wat planten in de tuin poten en misschien nog verder met de voortuin, maar dat ligt aan het weer. Tot nu tot is het nog droog.
Morgen gaan we boven verven en verder geen idee.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Aug 2019 12:36

Re: Weekendplannen

Vandaag eerst bij de parking sale van intratuin geweest. Veel rommel maar zag een mooie lamp vroeg wat die koste zei die man 1 euro oké koopje. Daarna zijn we naar een kleding winkel gegaan voor de sale. Ik heb een setje van de nieuwe collectie gekocht. En nu zijn we het huis aan het poetsen

Morgen gaan we met mijn ouders naar de orchideeën hoeve en ergens uit eten
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Aug 2019 12:38

Re: Weekendplannen

Hier een luier weekendje.
Straks even op de fiets met mijn dochter naar mijn oma en verder hier een beetje opruimen.
Morgen dagje Drievliet en maandag gaan we een midweekje weg naar een kant-en-klaar-tent. Dus maandag ochtend alles inpakken.
<<

Anoniem269

Bericht 17 Aug 2019 13:05

Re: Weekendplannen

Ik ben vanmorgen met mijn kinderen naar de markt geweest. Nog even wat schoolinkopen doen en lekker fruit gekocht voor mee naar school. Daarna zijn we wezen lunchen met mijn tante. Net heb ik nog wat gepoetst en straks komt mijn collega met haar zoontje op visite. Kunnen de kinderen lekker spelen en wij aan de koffie. Vanavond gewoon burgerlijk op de bank een film kijken ofzo.

Morgen gaan we even langs mijn ouders op hun dieren eten te geven. Ze zijn namelijk op vakantie en daarna fietsen we door naar hun volkstuin om nog wat sla en tomaten te plukken. Daarna moet ik nog wat boodschappen halen en verder hebben we niet echt iets op de planning staan.
<<

Anoniem271

Bericht 17 Aug 2019 13:38

Re: Weekendplannen

Wij zijn nu even bij mijn ouders. Nog geen idee hoe laat we naar huis gaan. De rest van het weekend echt 0 plannen, heerlijk!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Aug 2019 14:45

Re: Weekendplannen

Vanmorgen even naar de stad geweest. Verder geen plannen vandaag.
Morgen: 's Ochtends zwemmen, voor de rest geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem282

Bericht 17 Aug 2019 16:51

Re: Weekendplannen

Leuke en relaxte dingen zie ik voorbij komen :)

Gisteren spontaan voor vandaag afgesproken met een vrouw met wie ik ooit in hetzelfde kindertehuis verbleef, voordat we naar NL kwamen en ze had een vriend bij zich. Dat was vanmiddag zo gezellig, dat we voor vnvd nog hebben afgesproken om te gaan borrelen.

Morgen ben ik de hele dag wel kwijt aan alles aanleveren voor mijn advocaat en verder hoop ik nog wat te kunnen relaxen en werk voor te kunnen bereiden voor maandag.

Fijn weekend iedereen!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15978

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Aug 2019 17:16

Re: Weekendplannen

Fijn weekend allemaal!

Ik heb gisteren gesport en ben met de jongste twee naar de kinderboerderij geweest. Gisteravond hebben mijn man en ik in de stad geborreld met bevriende buren.

Vanochtend heb ik een beetje kunnen uitslapen en ben ik samen met D naar het zwembad geweest. Hij vond het zo leuk! Vanmiddag wat huishoudelijke dingen en nog wat gewandeld en vanavond gaan mijn man en ik Rummikub spelen met een wijntje en muziekjes draaien.

Morgen wil ik even sporten en verder hebben een nog geen plannen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 17 Aug 2019 23:02

Re: Weekendplannen

Oh wat een lekkere relaxte weekenden komen er voorbij!
Mijn weekend is net begonnen, vandaag gewoon gewerkt. Morgen eerst lekker uitslapen en daarna nog wat boodschappen doen, denk meteen wat lekkere dingen voor de lunch halen, en dan rond 15 uur naar de verjaardag van het zoontje van mijn neef. Maandag ook nog lekker vrij, en vriend ook! Ik denk/hoop uit eten 's avonds.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 18 Aug 2019 08:30

Re: Weekendplannen

Gisteren gewerkt en daarna met vriend lekker uit eten geweest. Vandaag in de ochtend een beetje huishouden doen en vanmiddag naar een braderie met kermis hier in de buurt.
<<

Kira

Bericht 18 Aug 2019 08:35

Re: Weekendplannen

Vrijdagavond hadden we feest van m'n schoonouders die 40 jaar getrouwd waren, gisteren rustige brakke dag gehad, en zometeen hebben we weer de eerste repetitie van het seizoen en vanmiddag gaan we met mijn ouders uit eten voor mijn moeders verjaardag.
<<

Anoniem273

Bericht 18 Aug 2019 09:22

Re: Weekendplannen

Gisterochtend gesport en daarna in de keuken gestaan, er kwamen vrienden eten. Was heel gezellig! Daarna met vriendin een paar afleveringen SYTTD gekeken terwijl de mannen samen YouTube filmpjes bekeken en game-accessoires voor de PC bestelden.

Ik ga straks snel sporten, katjes van de buren eten geven en dan weer naar m’n beste vriendin toe. M’n hond blijft daar spelen en wij gaan samen naar Ikea. Ik ben heel benieuwd naar die vegetarische hotdog.

Vanavond geen plannen, lekker op de bank voor de tv met mijn man :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers