Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meningen van anderen

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 13 Aug 2019 23:29

Re: Meningen van anderen

sanskie schreef:@jip
Als F huilt en ik doe het harder of na dan trekt ze zich daar echt niks van aan, maakt geen enkele indruk. En verder vind ik ook maar een rare manier.


Aaah eigenwijs ding! Ach ik probeer zo eens wat als ik er met niks meer doorheen kom bij zo'n boze peuterbui. Zeker niet altijd.

Het is een faaaaase....
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 13 Aug 2019 23:32

Re: Meningen van anderen

Lot: zelfs al gezegd dat diverse professionals het aanraden om niet te stoppen. Tenzij het echt niet meer gaat. We hebben ook in de voeding struggles gehad. Maar sinds deze week gaat het weer goed. Sm is normaal wel gevoelig voor wat de doktoren zeggen...maar ook nu niet zoveel indruk. En ja ze bedoelt het vast goed. Ze klinkt alleen alsof ze het beter weet, want haar jongens kregen kv en op de klok gevoed, maar hadden ook darmproblemen. Waarmee ik dus probeer uit te leggen aan haar dat kv of bv losstaat van de problemen bij Silke. Ik ben vermoeid en dan is het lastig ene oor in andere uit te doen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem277

Bericht 14 Aug 2019 06:22

Re: Meningen van anderen

SoGood dat verplicht een handje moeten geven vind ik ook zo vervelend! Mijn kinderen moeten dat van schoonmoeder bij haar dochter en schoonbroer omdat hun dat altijd doen. Mijn man en ik doen dat ook niet dus zoon en dochter hoeft dat van ons ook niet. Vind ik zo stom! Ook dat kussen hebben wij afgeschaft. Ga mijn kinderen toch niet verplichten om dat te doen! Als wij vragen om een kus voor het slapengaan of weggaan en ze wil niet, dan doen we dat ook niet. Waarom dan wel bij hun?

Susan blij dat iemand het snapt. Nu hebben ze al een traject gehad voor ze leerplichtig zijn. Dan heb ik daar ook geen gezeur mee. Vooral omdat het vrij intensief is en ik dus gewoon kan zeggen dat kind niet naar school gaat.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Aug 2019 09:12

Re: Meningen van anderen

Sommige menen vinden iets van mijn 4 daagse werkweek.
Sommige mensen vinden iets van mijn jaarlijkse solo stedentrip.
Sommige mensen vinden iets van mijn behoefte om zo nu en dan tijd alleen door te brengen.

Ik kan heel onzeker worden van de mening van anderen, maar ik merk dat ik sinds ik moeder ben, dat soort dingen beter kan handelen dan ervoor. Het heeft me sterker gemaakt.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 14 Aug 2019 17:37

Re: Meningen van anderen

Ook als kinderloze krijg je de opmerkingen mbt wel of geen kinderen om je oren dus ik schrijf toch even mee ;-). Waarom heb je nog geen kinderen? Wil je kinderen? Hoeveel kinderen wil je? Wat doe jij dan op je vrije dagen? Je weet niet wat je mist. Wacht maar totdat jullie in het nieuwe huis wonen, dan... Ik word er soms best recalcitrant van haha. Alsof het abnormaal is om geen moederwens of moedergevoelens te hebben op dit moment.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers