Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stomme dingen

<<

Anoniem279

Bericht 08 Aug 2019 18:19

Re: Stomme dingen

Ik woon ook in een appartementencomplex/ flat :) Maar ik zorg altijd dat er niet teveel post in m’n brievenbus ligt. Heb altijd meegekregen dat brievenbussen checken één van de strategieën van inbrekers is om te na te gaan of mensen thuis of op vakantie zijn. Veel post in de brievenbus = grote kans dat ze op vakantie zijn.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 08 Aug 2019 18:23

Re: Stomme dingen

Flo schreef:Ik woon ook in een appartementencomplex/ flat :) Maar ik zorg altijd dat er niet teveel post in m’n brievenbus ligt. Heb altijd meegekregen dat brievenbussen checken één van de strategieën van inbrekers is om te na te gaan of mensen thuis of op vakantie zijn. Veel post in de brievenbus = grote kans dat ze op vakantie zijn.


Ben daar niet zo bang voor, hij ligt niet tot de nok vol. Je kunt bij ons ook niet makkelijk binnen komen in de centrale hal, we wonen in een heel klein complex waardoor er veel zicht is op of mensen vreemd zijn. En er hangen camera's in de straat, dat helpt ook denk ik.
<<

Anoniem271

Bericht 09 Aug 2019 22:34

Re: Stomme dingen

Ik heb echt heel vaak dat ik thee wil zetten, de waterkoker aan zet, vergeet dat ik de waterkoker heb aangezet, mijn thee wil gaan pakken, het water weer koud is en ik dus weer opnieuw kan beginnen.
<<

Anoniem290

Bericht 10 Aug 2019 13:26

Re: Stomme dingen

Als wij van die huis-aan-huisblaadjes krijgen, liggen die vaak wel 2 dagen op de mat. We stappen er gewoon overheen als we naar buiten en binnen gaan. Ik ga zelf meestal door de achterdeur, dus dan ligt het mij ook niet in de weg.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 12 Aug 2019 22:36

Re: Stomme dingen

Lady schreef:Ik gebruik ook alleen buiten knijpers.

Binnen hang ik de was op een bepaalde manier op. Ik heb twee wasrekken. Bij het ene rek moeten handdoeken en/of broeken aan de buitenkant en sokken op de binnenste rijen hangen. Sokken hang ik ook per paar bij elkaar. Het liefst hang ik alles ook nog op kleur op. Op het andere wasrek hang ik alleen de was van de jongste twee, allebei met een eigen helft.

Ik ben vrij gestructureerd (gestoord) in dat soort dingen



Whahahaa net ik.
Sokken bij sokken ondergoed bij ondergoed, kleding F bij haar wasgoed,kleding vriend apart van de mijne. Broeken/handdoeken aan de buitenkant.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 14 Aug 2019 10:39

Re: Stomme dingen

De schil van de mandarijn er in 1x af willen halen. En balen als dat niet lukt, haha.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 14 Aug 2019 10:54

Re: Stomme dingen

Herkenbaar Burn, bij een appel schillen wil ik altijd een zo lang mogelijke schil maken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers