Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #10

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Aug 2019 20:46

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Sterkte Lady, Suus en MdU

Ik wil even kwijt dat iemand die ik ken zelfmoord gepleegd heeft.
2014 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Aug 2019 21:30

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Suus, hoe je moet rouwen is een vraag die ik ook nog steeds niet kan beantwoorden. In de eerste dagen na de begrafenis van mijn moeder verbaasde ik me er ook over hoe alles doorging, hoe ík doorging. Soms kon ik me zelfs gelukkig voelen. Je hebt ook geen keuze want vanwege je kinderen kun je niet depressief in bed blijven liggen. Aan de ene kant fijn maar (achteraf gezien) ook echt een valkuil omdat je daardoor makkelijk over je verdriet heen stapt en maar door gaat.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Aug 2019 21:31

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Bosjesvrouw, wat heftig. Is dat recent gebeurd? Sterkte!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Aug 2019 21:39

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ja Lady vandaag (wil er verder niet te veel over zeggen. Weet ook nog niet alles)
2014 2016
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 11 Aug 2019 22:57

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wat heftig Bosjesvrouw. Veel sterkte!
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Aug 2019 08:11

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Heftig bosjesvrouw, is het iemand die dichtbij je staat? Sterkte!

Herkenbaar dus, Lady. Alles gaat inderdaad door en we hebben gewoon fijne dagen, zo raar. Zie ook niet zo goed hoe het anders zou kunnen. En af en toe grijpt het verdriet me wel even sterk aan, maar ik probeer dan toch weer snel door te gaan met alles, gewoon omdat dat wel moet.
Mijn dochter kwam van de week huilend uit bed, omdat ze opa zo miste. Nou, toen brak ik ook hoor. Hebben samen gehuild en over opa gepraat, was wel heel fijn.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Aug 2019 08:46

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ise schreef:Lady en MdU, knuffel voor jullie.

Bliss, voel je je alweer wat beter?

Ik voel me ook niet top. Ben ongesteld, chagrijnig, mijn ademhaling is niet goed waardoor ik me ook rot voel.


Vandaag gaat het tot nu toe weer wat beter gelukkig. :) Met jou?
❤ 7 juni 2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 12 Aug 2019 15:43

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Suus, rouwen is iets raars, waarvan denk ik niemand weet hoe het moet. De een is er ook beter in dan de ander denk ik. Ik ben er niet zo goed in, stop het meestal allemaal weg.
Ik kreeg de klap toen ik alles een beetje op de rit had (studie afgerond, aan het werk, huis gekocht) en toen BAM was daar ineens het besef dat mijn moeder nooit meer terug ging komen en ik met niks meer bij haar terecht kon.

Ik ben toen in therapie gegaan, mede daarvoor, en dat heeft me goed geholpen. Maar dat rouwen en verwerken is bij mij dus pas 3 jaar later gekomen ofzo.

Bosjesvrouw wat heftig.. sterkte
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Aug 2019 15:56

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Bedankt

Het is de moeder van de gastouder van onze kinderen. Ze was ergens in de 50.
2014 2016
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 12 Aug 2019 19:30

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Bosjesvrouw: wat naar, sterkte!

Ik wil even kwijt dat ik gisteren een sollicitatiebrief heb verstuurd en vandaag al ben uitgenodigd voor een gesprek aanstaande donderdag. Ik was/ben niet echt op zoek, dus ik ben wel verrast. Super leuk!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem307

Bericht 12 Aug 2019 20:02

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wat goed, Bloom! Alvast veel succes aankomende donderdag!

Ik heb vandaag in een nieuwe Ford gereden. Ik wil nu nog meer een nieuwere auto. Wat reed dat fijn. En we zijn puppy wezen knuffelen. Nog ruim vijf weken en dan nieuw huis, nieuw hondje, nieuw leven. :D
<<

Anoniem269

Bericht 12 Aug 2019 20:08

Re: Wat wil je even kwijt? #10

We aten vandaag bloemkool en toen ik de blaadjes eraf aan het trekken was schoot er ineens een hele grote dikke vette spin uit de bloemkool het aanrecht op. Echt ik schrok me dood en ik geloof dat ze mij aan de andere kant van de straat hoorde gillen! Ik schrok zo dat ik m’n bloemkool boven op ‘m gooide haha! Gelukkig ook raak en ik ben daarna maar een andere bloemkool gaan kopen :laughcry:
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 12 Aug 2019 20:11

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ava schreef:We aten vandaag bloemkool en toen ik de blaadjes eraf aan het trekken was schoot er ineens een hele grote dikke vette spin uit de bloemkool het aanrecht op. Echt ik schrok me dood en ik geloof dat ze mij aan de andere kant van de straat hoorde gillen! Ik schrok zo dat ik m’n bloemkool boven op ‘m gooide haha! Gelukkig ook raak en ik ben daarna maar een andere bloemkool gaan kopen :laughcry:

:wtf: :omg:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Aug 2019 20:46

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Gaaadver Ava! Ik zou me echt wezenloos schrikken! Gelukkig eet ik nooit bloemkool. :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 13 Aug 2019 10:08

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ik heb nog steeds de bibbers van je bloemkool Ava.. Bah bah.

Ik vind het jammer dat mijn zwager en schoonzusje zo ver weg wonen. Ze is nu hoogzwanger en zal over drie weken door een geplande ks bevallen. Ze heeft het best zwaar zo aan het einde en ik zou willen dat ik er even naar toe kon om te helpen. We gaan in de kerstvakantie pas daarheen. Het duurt dus ook nog even voordat we de baby kunnen zien in het echt. En dat vind ik echt heel jammer.
<<

Anoniem282

Bericht 13 Aug 2019 10:41

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ah bah, Ava! Dat had ik een keer met een broodje in Azië en het gekke was: ik was de enige die het broodje zo weg heeft gegooid. De locals met wie ik was, hadden hetzelfde en aten het gewoon op (nadat ze de beestjes handmatig eruit hadden gehaald). Ieuw!

Elisabeth, ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt. Wonen ze in het buitenland?

Moet zo naar de fysio en had oefeningen meegekregen die ik niet heb gedaan. Toen ik het vorige week daar moest doen, deed dat zoveel pijn en ik ben dan niet streng genoeg voor mezelf als ik alleen thuis ben. Nu voel ik me een beetje een sukkel, want die oefeningen doe ik voor mezelf en niet voor de fysio.
<<

ChiQ

Bericht 13 Aug 2019 11:02

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wij zijn op vakantie en er is een Engels gezin met 6! Kleine kinderen, géén van ze kan zwemmen.. maar die ouders zijn unbothered. Ze liggen met een boek beide en die kinderen worden door andere mensen uit het water gevist (door ons ook). Ze hebben niet door dat dit water 170cm diep is geloof ik maar ze letten niet op. Geen bandjes, geen drijfmiddelen en een ervan greep zo hard Julians hamsterlucht bed dat ie kapot is. Snap ik, ze proberen zichzelf te redden. Ik ga ze zo eens aanspreken...
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 13 Aug 2019 11:08

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wat eng Chiq! Ik zou ze er ook op aanspreken. En anders het personeel van het hotel. Dit kan toch niet :(

Guattari, heel herkenbaar. Die oefeningen van de fysio deed ik ook nooit zo consequent. Maar toch was ik wel vaak van mn klachten af :angel:.
Ze wonen inderdaad in het buitenland.
<<

ChiQ

Bericht 13 Aug 2019 11:24

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ze zijn net aangesproken door personeel, en die vader zei dat ze kunnen zwemmen.. niet dus.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 13 Aug 2019 12:20

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Wat een idioten, Chiq! Ik zou niet eens ontspannen liggen als omstander daar, bah. Gaat zo snel mis met water.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem269

Bericht 13 Aug 2019 12:43

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ik snap dat echt niet he. Een van mijn grootste nachtmerries is toch wel dat mijn kind verdrinkt. En ik ben misschien af en toe iets tè maar mijn jongste moet bij mij echt in het zicht zijn en bandjes of een zwemvest aanhebben. Als ik hem al 1 seconden niet zie breekt mij het zweet al uit!
<<

ChiQ

Bericht 13 Aug 2019 12:46

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Ze zien er afgepeigerd uit die ouders, maar 6 jonge kinderen man. Dat gaat toch niet goed!
<<

Anoniem269

Bericht 13 Aug 2019 12:46

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Elisabeth schreef:Ik heb nog steeds de bibbers van je bloemkool Ava.. Bah bah.

Ik vind het jammer dat mijn zwager en schoonzusje zo ver weg wonen. Ze is nu hoogzwanger en zal over drie weken door een geplande ks bevallen. Ze heeft het best zwaar zo aan het einde en ik zou willen dat ik er even naar toe kon om te helpen. We gaan in de kerstvakantie pas daarheen. Het duurt dus ook nog even voordat we de baby kunnen zien in het echt. En dat vind ik echt heel jammer.


Ja ik ook haha. De bloemkool heeft een uurtje in de garage gelegen. Dus of hij zat al in de bloemkool toen ik ‘m kocht of hij is er in de garage ingekropen. Hoe dan ook kijk ik voor de komende 50x van te voren heel de bloemkool na :laughcry:

Maar dat is inderdaad jammer Elisabeth. Wonen ze in het buitenland? Hopelijk krijg je voor die tijd een hoop leuke foto’s! Dan kan je er toch een beetje op afstand van genieten!
<<

Anoniem269

Bericht 13 Aug 2019 12:49

Re: Wat wil je even kwijt? #10

ChiQ schreef:Ze zien er afgepeigerd uit die ouders, maar 6 jonge kinderen man. Dat gaat toch niet goed!


Dan nog! Zwemvleugeltjes bij de Action kosten geen drol en die heb je zo opgeblazen. Dan zijn ze nog niet 100% safe maar ze zinken in ieder geval niet naar de bodem mocht het echt mis gaan. Ik kan hier echt zo boos om worden. Ik zou daar ook echt niet lekker zitten.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 13 Aug 2019 13:48

Re: Wat wil je even kwijt? #10

Oh Ava, ik moest net zo aan je denken haha. Ik was een bloemkool aan het snijden en was toch extra goed aan het opletten haha.

Chiq, wat een vreemd gedrag van die ouders. Ik zou als omstaander ook echt niet op mijn gemak zitten daar als ik wist dat er 6 kinderen in het water zitten die niet kunnen zwemmen én waar de ouders niet naar omkijken.
2012 & 2016
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers