Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maken jullie veel foto's op vakantie?

<<

Anoniem269

Bericht 04 Aug 2019 17:15

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik vind foto's maken heel leuk om te doen! Daarnaast vind ik 't heel fijn om dan te kunnen delen hoe mooi/speciaal iets was. Dan kun je er dubbel van genieten.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 04 Aug 2019 20:18

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Marsy31 schreef:Wij maken reisfilmpjes, dus filmen veel.


Ik ben geïnspireerd geraakt door jouw filmpje destijds. Ik kom er niet in 5-6 minuten, maar we hebben straks een film van 10-15 minuten. Door een makkelijke app en zelf 10-30 seconden te filmen, zit ik elke avond te editen. Heel leuk!
L2014 & H2017
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 04 Aug 2019 22:50

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ah wat ontzettend leuk om te lezen Fiederilsje!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Aug 2019 08:39

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Wat leuk Fiederilsje! En je hebt je leuke getekende dagboek, ook heel creatief.

Mijn man heeft afgelopen reis ook gefilmd met de GoPro en is nog bezig met bewerken om er een leuke film van te maken. Waarschijnlijk wordt het één lange film van ongeveer drie kwartier voor onszelf en familie en een kortere van een paar minuten voor anderen.

Ik vind jouw filmpjes (of die van je man) ook altijd zo leuk Marsy! Ik weet dat filmpje van jullie wereldreis ook nog zo goed.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Aug 2019 09:36

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ja ik maak sowieso veel foto’s dus dat is op vakantie niet anders.
Tegenwoordig maak ik wel alleen nog maar foto’s met m’n telefoon en als de kinderen er bij zijn (zoals dus op vakantie) maak ik vluchtigere foto’s dan ik voorheen deed.

Fotoboeken maken is drama. Ik loop al 5 jaar achter, van de geboorte van onze oudste dochter tot nu :palm:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem326

Bericht 05 Aug 2019 10:06

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ja van en voor de kinderen. Ik maak mooie fotoalbums voor de kinderen dus ik fotografeer vrij veel. Dus niet alleen vakanties, verjaardagen en feestdagen, maar ook het dagelijks leven, de seizoenen en het spelen in en om het huis. Dat doe ik altijd met mijn (vrij simpele) camera. De boeken maak ik met Blurb. Toen ik geen kinderen had nam ik minder moeite om foto's te maken. Dus ik heb van hele periodes in mijn leven geen foto's. Ik heb bijvoorbeeld 7 jaar in Amsterdam gewoond, maar geen enkele foto van mijn appartement. Dat vind ik nu wel zonde. Elk kwartaal werk ik de albums bij en ik laat ze 1x per jaar afdrukken. Ik maak trouwens weinig foto's van de omgeving. Ik vind dat achteraf nooit zo boeiend. Ik vind het leuker om te zien hoe we er toen uitzagen. Ook als ik naar mijn eigen jeugdfoto's terugkijk. Mijn moeder heeft ook heel veel fotoalbums gemaakt voor elk kind. Ik kijk dan niet naar de natuur/architectuur/ omgeving waar we zijn geweest, maar naar ons als gezin.

Ik denk niet dat foto's maken op vakantie genieten in de weg staat. Het een sluit het ander niet uit lijkt me.
<<

Anoniem317

Bericht 12 Aug 2019 19:54

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Wij maken niet echt veel foto’s op vakantie. Op de één of andere manier vergeten we het vaak.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers