Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 31 Jul 2019 16:55

Re: Datetopic #4

Ah wat naar Feline. Ik herken het wel, als ik last van mijn hormonen heb komt alles tien keer zo hard binnen, ook dingen waarvan ik ze normaal niet zo leuk zou vinden maar verder niet mee zou zitten. Hopelijk voel je je snel weer wat beter!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 31 Jul 2019 17:30

Re: Datetopic #4

Ja, het is zo heftig die hormonen. Eergister was ik ineens overstuur omdat ik m'n beste vriend zo ontzettend mis (woont in Australie) en ik niet weet wanneer ik 'm weer kan zien. Gister zei een vriend iets onwijs liefs en kreeg ie zelf tranen in z'n ogen waardoor ik mee ging huilen en vanochtend lag ik te huilen bij een filmpje op FB. Nu dus dit weer.
Vervelend dat jij er ook last van hebt soms maar wel fijn dat er herkenning is.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 02 Aug 2019 23:14

Re: Datetopic #4

Wat naar Feline.. Wel herkenbaar overigens, voordal de dagen voor mijn menstruatie heb ik er veel last van. Hoe is het nu met je?

Ik had woensdag weer een fijne avond met mijn date / beginnend vriendje. Het was maar kort, want hij kon natuurlijk pas komen toen mijn zoon al sliep. Maar toch wel even fijn om hem weer te zien en te kunnen knuffelen.
Het enige waar ik een beetje aan moet wennen is dat hij vrij direct is, het hart op de tong zeg maar. Aan de ene kant vind ik het wel fijn: ik weet bij hem precies waar ik aan toe ben. Maar zijn directheid heeft me ook al een keer gekwetst, en dat was toch wat minder. Overigens hebben we dat toen wel helemaal uitgesproken en hij voelde zich er heel rot over. Maar het zal met de tijd moeten blijken of dat verschil tussen ons niet te groot is.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 03 Aug 2019 16:24

Re: Datetopic #4

Ik ga mij hier ook aanmelden. Dinsdag heb ik mijn eerste date. We gaan uit eten. Ben zo benieuwd hoe hij in het echt is. Heb al wel geappt, gebeld en gevideobelt maar dit is toch heel spannend.

Ik vond het ook moeilijk toen mijn ex een nieuwe vriendin had Feline en heb hier ook een paar dagen last van gehad. Nu kan ik het relativeren het was gewoon wennen. Hormonen maken alles wel erger hoe gaat het nu?

En hoe is het met de andere datende dames nog spannende verhalen en toekomstige relaties?
Carpe Diem
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 04 Aug 2019 12:02

Re: Datetopic #4

Lookie, fijn dat je het zo naar je zin hebt met je date. Ik ben zelf ook (te) direct en vind het zelf dus wel prettig maar het moet natuurlijk niet onnodig kwetsend worden. Hopelijk vinden jullie er een middenweg in.

BK, wat spannend joh! Videobellen zou ik trouwens echt doodeng vinden! Dan ga ik nog liever meteen koffie drinken geloof ik.

Hier gaat het ok. Ben erg emotioneel merk ik, hopelijk ga ik me weer beter voelen zodra ik weer hormonen krijg. Vind het een heel naar gevoel constant en zit mezelf onwijs in de weg. Donderdag was ik ook heel onrustig op werk. Werk met 3 jongens en die waren zo ontzettend lief, vroegen wat ze het beste konden doen om mij niet nog onrustiger te krijgen en één is de volgende dag chocola gaan halen haha. Voelde me echt een beetje het kleine zusje :)
<<

Kira

Bericht 06 Aug 2019 06:51

Re: Datetopic #4

Feline, hoe gaat het nu met jou en je date?
Lookie, en bij jullie? Al meer dates gepland?
BK, videobellen lijkt mij ook super eng haha :)

Hier gaat het nog altijd super, ben zondag naar de verjaardag van zijn zus geweest dus de hele familie ontmoet. We waren allebei nerveus maar het was super gezellig.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 06 Aug 2019 10:14

Re: Datetopic #4

Wat leuk Kira! Kan me voorstellen dat dat even spannend is om familie te ontmoeten, fijn dat het zo gezellig was!

Ik ben even klaar met daten. Helaas gaat het niet zo goed met m’n gezondheid en weet ik even niet zo goed hoe ik daar iemand bij kan betrekken zonder me daar druk om te maken dus ik ga m’n energie even in hopelijk wat herstel steken.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Aug 2019 20:23

Re: Datetopic #4

Ik ben nog niet zo lang gescheiden en niet per se op zoek. Überhaupt nog nooit ge(blind)date haha, tot voor kort...
Ik had dus iemand via internet leren kennen, héle goede klik mee, na een paar maanden appen en bellen mee afgesproken. Voelde irl ook meteen goed en onwijs vertrouwd, alleen totaal niet als datemateriaal. Wel als basis voor een diepe vriendschap, zeker na ons intensieve contact van de afgelopen maanden.
Alleen gaf hij onlangs aan dat hij toch meer voelt en daarom heeft hij het contact verbroken. Snap ik, zag ik aankomen, was onvermijdelijk, maar toch. Ik voel me zó k*t! Ik mis hem en ons contact gewoon echt enorm... :(
(En tegelijkertijd vind ik dat heel stom van mezelf! Want we hebben elkaar 1x gezien (en heeeeeel veel geappt en gebeld) dus wat kan ik nou missen?!)
<<

Anoniem270

Bericht 06 Aug 2019 22:45

Re: Datetopic #4

Zo herkenbaar MB. Ik heb precies hetzelfde alleen minder intensief contact gehad. Vraag mij ook af wat ik mis. Is het de aandacht of wat anders?

Feline, ik begrijp heel goed dat je nu even genoeg aan jezelf hebt. Sterkte met je gezondheid.

Bergkristal, hoe was je date?

Ik had gister een soort van date. Even wat gedronken maar het gesprek kwam echt totaal niet op gang dus na een uurtje weer naar huis gegaan.
Owh en ik kan een soort kwartet gaan spelen qua namen van mannen met wie ik gedate heb (niet dat het er zoveel zijn) maar het valt mij op dat het steeds dezelfde namen zijn. Haha
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 07 Aug 2019 09:55

Re: Datetopic #4

Dankjewel Scott! Herkenbaar trouwens met de namen, alleen heb ik het met geboortedatum. Op 1 mei heb ik altijd een lijstje van 5 mannen op facebook met wie ik gedate heb, zo grappig! Zijn het ook populaire namen dan?

MB, ik snap het wel hoor. Die aandacht is gewoon heel fijn! Jammer dat jullie geen contact meer kunnen hebben.

BK, had je gister je date? Hoe is het gegaan?
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Aug 2019 17:21

Re: Datetopic #4

BK, ik ben ook heel benieuwd naar je date!

Feline, ja ik begrijp wel dat je nu even niet met daten bezig wil zijn. Hoe reageerde je date erop?

Scott, ja, als het gesprek echt niet op gang komt dan wordt t wel heel ongemakkelijk. Jullie spreken ook niet weer af dan?

MB, ik snap dat je het contact met deze vriend mist. Een goede vriend is heel wat waard, en natuurlijk mis je dat als dat stopt.

Ik heb mijn date/ vriend gisteravond weer gezien.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 07 Aug 2019 18:54

Re: Datetopic #4

Lookie: en hoe was het??

Scott: ja precies dat ja! Mis ik hém of mis ik de aandacht? Maar feit blijft dat we enorm op één lijn liggen, hij is echt de mannelijke versie van mij haha! Waarschijnlijk daarom dat ik de vonk verder niet voelde (en ook zeker weet die niet te gaan voelen), want opposites attracts, toch? :)
Vraag me echt af wanneer dit gaat minderen, ik denk nu nog steeds bijna continu aan ‘m en heb al vaak bijna een appje gestuurd met iets wat ik wilde delen ofzo, gewoon uit gewoonte. Dat ik net op tijd dacht: ohja we appen niet meer :(
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Aug 2019 21:17

Re: Datetopic #4

Waarom weet je trouwens zeker dat de vonk ook nooit gaat komen? Of dat er geen verliefdheid uit kan komen?
<<

Anoniem270

Bericht 07 Aug 2019 21:19

Re: Datetopic #4

Loekie, nee er komt geen vervolg. :angel:

Feline, grappig dat jij dat hebt met geboortedata. Het zijn doodnormale namen en in onze tijd “mode” namen.

Zo herkenbaar MB. Dat heb ik ook en ook nog wat open eindjes waar ik nog wel eens met hem over zou willen praten.
Hij is niet echt mijn type maar zo’n ontzettende klik dat heb ik niet vaak met iemand. Volgende week ben ik een paar keer in zijn woonplaats ik zit erover te denken hem misschien toch maar te appen. We werken trouwens ook heel dichtbij elkaar.
Hoe vaak heb jij hem gezien dat je zo zeker van je zaak bent dat het niks kan worden tussen jullie?


Op welke apps zitten jullie?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 07 Aug 2019 21:20

Re: Datetopic #4

Lookie, we hebben gister even kort erover gesproken en hij was het geloof ik wel met me eens dat we wel echt heel erg verschillen en dat ik nu afstand wil nemen om te voorkomen dat we met ruzie uit elkaar gaan. Maar het is wel moeilijk hoor want het was gister echt wel gezellig en hij blijft heel aantrekkelijk. Denk dat het vanzelf wel losloopt en dat hij even tijd nodig heeft om te beseffen dat we elkaar niet leuk genoeg vinden.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Aug 2019 22:11

Re: Datetopic #4

Feline, hij leek het dus wel goed op te vatten? Dat is iig fijn.

Scott, begrijpelijk ja! Er moet toch wel iets van een klik zijn. Tenminste.

MB, ik kan me dat helemaal voorstellen. Als je zo'n goede band hebt is het heel vreemd als dat ineens stopt. Misschien waaien zijn gevoelens ooit over en kunnen jullie toch ooit gewoon vrienden zijn?
En in antwoord op jouw vraag: het was gewoon fijn. Ik was bij hem thuis. Ik kon niet tot heel laat blijven omdat ik vandaag weer moest werken maar het was heel fijn om hem even te zien
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 07 Aug 2019 22:22

Re: Datetopic #4

Ja MB, ik ben ook wel benieuwd hoe je dat zo zeker weet na 1 ontmoeting.

Lookie, ja.. ik hoop het. Het is best wel een lastig iemand om te bereiken maar ik bouw het maar voorzichtig beetje af. Had ‘m nu 2 weken niet gezien en die rust was wel even fijn.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 07 Aug 2019 22:30

Re: Datetopic #4

Tabbie: door een paar trekjes en eigenschappen die hij heeft waar ik echt niet op val. Waardoor ik weet dat ik het relationeel niet met ‘m uit zou houden.

Scott: we hebben 1x afgesproken en een dag met elkaar opgetrokken. Hij woont ook nog eens aan de andere kant van het land, mede een dealbreker. Waarom we dan toch hebben afgesproken? Het klikte online zó goed, dat ik het zonde zou vinden om niet te onderzoeken of er meer in zat.

Feline, hoe voel je je er onder nu je hebt uitgesproken dat je afstand wilt nemen? En is dat dan minder of helemaal geen contact meer?

Lookie, is het nog je date of inmiddels je vriend? :)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Aug 2019 22:38

Re: Datetopic #4

MissBitchy schreef:
Lookie, is het nog je date of inmiddels je vriend? :)


Vriend denk ik toch wel.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 07 Aug 2019 23:52

Re: Datetopic #4

Ik vond het videobellen wel fijn wij gingen uit eten en dan weet je zeker dat je zoekt naar de foto van de datingsite en je geen catfish tegenover je hebt. Het was echt super leuk en we hebben een enorme klik (en aan het einde zelfs een kus!). Volgende date staat gepland bij mij thuis dan kook ik voor hem.

Jammer dat het nu minder gaat Feline, logisch dat je hoofd dan niet naar daten staat.

MB bijzonder dat het online en real life verschil zo groot was. Ga je wel verder daten of kijk je alles eerst even aan?

Spannend Lookie je vriend gewoon, klinkt echt zo goed wens jullie veel geluk!

Ik zit op relatieplanet Scott bevalt mij erg goed had eerst een gratis account en heb deze later omgezet in een betaalde.
Carpe Diem
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 10 Aug 2019 22:13

Re: Datetopic #4

Gisteren date nummer 2 gehad, was geslaagd voor morgen staat date nummer 3 gepland bij hem thuis. Ben zo benieuwd! Hoe gaat het met de rest?
Carpe Diem
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 12 Aug 2019 09:04

Re: Datetopic #4

Wow, jullie laten er geen gras over groeien BK ;) Fijn dat het zo gezellig was! Hoe was het gister bij hem thuis? Heeft ie voor je gekookt?

Lookie, wat leuk dat je hem nu je vriend noemt! Veel geluk en plezier samen!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 12 Aug 2019 17:52

Re: Datetopic #4

Nee zeker niet. Heb nu ook de tijd dochter is 3 weken bij mijn ex ivm vakantie. Het was heel erg leuk en hij had een lasagne gemaakt + een zelfgemaakte chocolade mouse als toetje. We hebben ‘s middags eerst gekletst, koffie gedronken etc. en ‘s avonds optijd gegeten (ivm zijn werk). We hebben vrijdag weer afgesproken!
Carpe Diem
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 12 Aug 2019 18:54

Re: Datetopic #4

Leuk dat hij duidelijk moeite voor je heeft gedaan met het eten, BK! En gezellig dat je hem vrijdag weer ziet, wat gaan jullie dan doen?

Dank je wel Feline! Ik moet wel toegeven dat ik het nog steeds wel spannend vind om hem 'mijn vriend' te noemen maar eigenlijk voelt het ook al niet meer als daten, dus dit lijkt me goed zo :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 13 Aug 2019 09:07

Re: Datetopic #4

Ah, logisch dat je dan nu wat meer tijd hebt BK :) Maar lekker gekookt zeg! Zou je mij heel blij mee maken! Dan zal vrijdag nu nog wel ver weg voelen. Fijn dat jullie het zo leuk hebben.

Ja Lookie, snap ik! Maar scharrel doet 'm ook weer tekort denk ik ;)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers