Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sandalen als eerste schoentjes?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 07 Aug 2019 16:22

Sandalen als eerste schoentjes?

Mijn zoontje (ruim 14 maanden) loopt nu sinds een maandje ongeveer. We hebben een week of 2 geleden goede schoentjes van shoesme voor hem gekocht, maar ik vind ze voor in dit seizoen toch niet echt ideaal en zoek er een paar lichte, flexibele sandaaltjes bij. Heeft iemand enig idee welk merk geschikt is voor een kindje wat nog niet zo heel lang loopt?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Aug 2019 16:35

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Ik zou dan zoveel mogelijk blote voetjes doen (in de tuin enzo).
O heeft sandaaltjes van Timbaland, die zijn wel fijn, maar weet niet of ze die in nog kleinere maatjes hebben, ik dacht eigenlijk van niet. Maat 23 heeft hij.
Misschien heeft Donsje iets?

https://www.donsje.com/summer-sale/baby ... ather.html
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 07 Aug 2019 16:41

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Ja in de achtertuin loopt hij sowieso lekker op blote voetjes. Maar als we echt op pad gaan zijn sandaaltjes in de zomer wel echt een heel stuk fijner dan die dichter, warme schoenen.
Ik ga eens kijken voor Timberland en Donsje, de laatste zegt me helemaal niets :eyes: Bedankt!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 07 Aug 2019 17:02

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Geen idee of ze ook zulke kleine maatjes verkopen maar Salt Water Sandals schijnen fijn te zijn.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 07 Aug 2019 17:07

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Ik heb voor m’n beide zoons altijd teva’s gehad. Superfijne sandalen!
#teammaple🍁
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 07 Aug 2019 17:16

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Dank voor de reacties!
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 07 Aug 2019 18:34

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Ik zou dan idd teva's kiezen.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 07 Aug 2019 19:21

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Teva's inderdaad. En zo veel mogelijk blote voetjes natuurlijk.
2016
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 07 Aug 2019 19:42

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Volgens de kinderschoenen winkel hier vlakbij is het niet goed om eerst sandalen aan te trekken.
Hij heeft het hier echt afgeraden. En zei dat ik beter bij de zeeman van die waterschoenen met sok kon kopen voor bescherming.

Dat is omdat ze één andere voetstand hebben dan ons en met die voorste flap overal achter blijven hangen. En dat ze zo een verkeerde houding kunnen aanleren, omdat ze juist goede grip proberen te krijgen.
Zelfs teva heeft hij af geraden. Beter om op blote voetjes of een dichte schoen die heel flexibel is te laten lopen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem300

Bericht 08 Aug 2019 09:03

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Heel fout maat onze zoon liep toen op crocs, vind die schoenen niet mooi maar de enige doe en luchtig waren en waar hij goed op kon lopen.
Moet zeggen nu is hij 2 en heb net een nieuw paar gekocht(Hij wil ze zelf steeds aan)
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 08 Aug 2019 10:45

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

JaneDoe schreef:Ja in de achtertuin loopt hij sowieso lekker op blote voetjes. Maar als we echt op pad gaan zijn sandaaltjes in de zomer wel echt een heel stuk fijner dan die dichter, warme schoenen.
Ik ga eens kijken voor Timberland en Donsje, de laatste zegt me helemaal niets :eyes: Bedankt!

Welke maat heeft je zoontje? Ik heb hier teva’s in maat 19, mag je zo hebben. Ik weet niet of die stevig genoeg zijn hoor.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 12 Aug 2019 14:57

Re: Sandalen als eerste schoentjes?

Wat onwijs lief Shally!
Ik lees je berichtje nu pas en had van de week dus teva's besteld, maat 19 ook, maar die dingen vallen echt enorm groot zeg! Ze waren hem echt veel te groot, dus retour gestuurd.
Nu het de hele week zulk slecht weer is wacht ik er nog maar eventjes mee, hij had vandaag buiten zijn dichte schoenen aan.
Maar als je ze echt kwijt wil hou ik me aanbevolen hoor! Ik weet dus alleen niet zeker of hij er deze zomer in gaat passen, dus als je er iemand blij mee kan maken die er nu wat aan heeft, dan snap ik dat helemaal!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers