Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wilde je vroeger graag worden?

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 15 Nov 2013 16:16

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Een mix van dokter, dierenarts, juf, advocate, winkeljuffrouw, mama, verpleegster, vroedvrouw en JAC medewerkster.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 15 Nov 2013 16:43

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Eerst juf en later (oncologie) verpleegkundige
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Anoniem9

Bericht 15 Nov 2013 16:45

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Politie agent. En nog steeds.. :)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Nov 2013 16:52

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Tolk Russisch of hotelmanager.

Uiteindelijk ben ik van beroep Officemanager maar wil ik het liefst een combi van interieuradvies en bouwadvies (op gebied van nieuwbouw) gaan geven.
Hopelijk kan ik dat volgend jaar oppakken en iets voor mezelt beginnen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem4

Bericht 16 Nov 2013 09:33

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Stewardess, juf, politieagent, moeder en OK-assistente.
Mijn huidige baan (ambtenaar) kwam in elk geval niet op het lijstje voor.

Wil nu trouwens helemaal niks meer worden van mijn lijstje.
<<

Anoniem 63

Bericht 16 Nov 2013 12:00

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Ooh La La! schreef:Tolk Russisch of hotelmanager.

Uiteindelijk ben ik van beroep Officemanager maar wil ik het liefst een combi van interieuradvies en bouwadvies (op gebied van nieuwbouw) gaan geven.
Hopelijk kan ik dat volgend jaar oppakken en iets voor mezelt beginnen.


Wilde je dat als kind? Ik wist toen nog niet eens dat die beroepen bestonden, haha.
<<

Anoniem27

Bericht 16 Nov 2013 18:29

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Advocaat haha. Uiteindelijk hulpverlener geworden in de jeugd GGZ. Terwijl ik tijdens mijn studie nooit met kinderen of jongeren wilde werken haha.
<<

Anoniem87

Bericht 16 Nov 2013 18:53

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Forti schreef:Politie agent. En nog steeds.. :)


Wat houdt je tegen Forti? Het is een mooi beroep :)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Nov 2013 19:00

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Kenya schreef:
Ooh La La! schreef:Tolk Russisch of hotelmanager.

Uiteindelijk ben ik van beroep Officemanager maar wil ik het liefst een combi van interieuradvies en bouwadvies (op gebied van nieuwbouw) gaan geven.
Hopelijk kan ik dat volgend jaar oppakken en iets voor mezelt beginnen.


Wilde je dat als kind? Ik wist toen nog niet eens dat die beroepen bestonden, haha.



Tolk Russisch wist ik zeker al heel vroeg. Geen idee hoe ik er op kwam maar dit wilde ik echt heel lang gaan doen. En dat ik in een hotel wilde werken, het liefst mn eigen hotel haha, wist ik ook vrij vroeg. In ieder geval op de basisschool.
Beroepen als juf en zo vond ik toen al te afgezaagd haha.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Nyx

Bericht 16 Nov 2013 20:56

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Kapster, politieagent, administratief medewerker bij de politie, administratief medewerker bij de Marine, Marinier, directeur, gangster, drugsbaron... Ach, volgens mij zag ik in alles wel wat, als ik maar niet met kinderen of dieren hoefde te werken.
<<

Anoniem38

Bericht 16 Nov 2013 21:18

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Kraamverzorgster, totdat ik hoorde dat je ook moet stofzuigen enzo.
Cadeautjes inpak mevrouw bij blokker.
Spelletjesjuf in het ziekenhuis
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Nov 2013 14:43

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Ooh La La! schreef:
Kenya schreef:
Ooh La La! schreef:Tolk Russisch of hotelmanager.

Uiteindelijk ben ik van beroep Officemanager maar wil ik het liefst een combi van interieuradvies en bouwadvies (op gebied van nieuwbouw) gaan geven.
Hopelijk kan ik dat volgend jaar oppakken en iets voor mezelt beginnen.


Wilde je dat als kind? Ik wist toen nog niet eens dat die beroepen bestonden, haha.



Tolk Russisch wist ik zeker al heel vroeg. Geen idee hoe ik er op kwam maar dit wilde ik echt heel lang gaan doen. En dat ik in een hotel wilde werken, het liefst mn eigen hotel haha, wist ik ook vrij vroeg. In ieder geval op de basisschool.
Beroepen als juf en zo vond ik toen al te afgezaagd haha.


Wat grappig! Ik koos juist voor die afgezaagde berichten. Was daarin ook wel echt een meisje-meisje, terwijl ik dat nu eigenlijk helemaal niet ben, haha.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 17 Nov 2013 14:47

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Heel veel verschillende dingen: astronaut, luchtverkeersleider, iets met Duits en nog veel meer die ik me zo niet kan bedenken. In elk vriendenboekje stond wel wat anders.

Ik ben uiteindelijk juf geworden, iets wat nooit op mijn lijstje heeft gestaan, wel op die van mijn zus en die is ook iets heel anders gaan doen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 17 Nov 2013 23:05

Re: Wat wilde je vroeger graag worden?

Ik schreef vroeger in vriendenboekjes altijd 'juf'. Dat ben ik niet precies geworden, maar ik werk wel in het onderwijs.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers