Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantieplannen 2020

<<

Anoniem271

Bericht 11 Aug 2019 16:39

Re: Vakantieplannen 2020

Wij willen misschien gaan kamperen volgend jaar. Maar hebben het nog nergens concreet over gehad, dus misschien doen we dat ook niet haha. Sowieso denk ik een stedentrip, dat vinden we allebei erg leuk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Aug 2019 16:57

Re: Vakantieplannen 2020

Wij willen volgend jaar naar Normandië. Ik denk dat we een huisje huren, of misschien een sta-caravan op een camping.

♥♥
<<

Anoniem269

Bericht 11 Aug 2019 18:36

Re: Vakantieplannen 2020

Ik ga waarschijnlijk samen met mijn kinderen (of alleen mijn jongste) en ouders een weekje naar de zon in de zomervakantie. Met het vliegtuig en dan 8 of 10 dagen. Mijn man wil niet mee want die houdt niet van dat soort vakanties. En hij houdt ook niet van vliegen. Ik wel en na 12 jaar vind ik wel dat ik weer een keer mag gaan en dan maar zonder hem. Mijn oudste zegt dat hij niet durft te vliegen dus we kijken wel of hij dan wel of niet mee gaat. Anders blijft hij bij mijn man.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Aug 2019 19:10

Re: Vakantieplannen 2020

Wat jammer dat je man niet mee wil en niet één keer in de 12 jaar dit voor jou wil doen. Anderzijds is het ook wel heel eerlijk. En leuk dat je wel met je ouders gaat, dat zal voor jou in elk geval wel veel (volwassen) gezelligheid geven. Hopelijk wil je oudste wel mee en anders heeft hij hopelijk een leuk weekje met z'n vader thuis, dat zal dan ook wel gezellig voor je man zijn.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 11 Aug 2019 19:31

Re: Vakantieplannen 2020

Wij gingen vroeger met mijn ouders altijd met de trein op vakantie. Alleen geen ervaring met Engeland op dat gebied.
Ik vond het heerlijk, ik had altijd moeite met lang stil zitten dus mijn vader liep altijd van voor naar achter met mij door de trein. Op de lange stukken reserveerde ze altijd plaatsten zodat we zeker bij elkaar konden zitten.
En wij mochten altijd een rugzak die we zelf moesten dragen met speelgoed mee nemen en dat was dan al het speelgoed wat we bij ons hadden ( lekker ouderwets een walkman met kinderen voor kinderen bandjes, woordzoekers boekjes, reis formaat spelletjes, stiften en kleurboek ed).
Toen wij echt klein waren stuurde mijn ouders de koffer vooruit met een bepaalde service ( geen idee of dat nog bestaat) zodat ze hun handen vrij hadden. Later namen we 1 grote koffer mee en een rugzak met spullen voor onderweg zodat 1 van mijn ouders de handen vrij had om ons vast te houden.
En ik weet nog heel goed dat we nooit in mochten stappen als mijn ouders niet ook tegelijkertijd in stapte, dat was echt een soort mantra altijd.
En dan haalde we Duitse broodjes op een station in Duitsland, namen mijn ouders kaasjes, fruit en yoghurtjes mee en gingen we picknicken in de trein en ow ja, bij elk station waar de trein stopte mochten we een snoepje ( dikke pret in de stoptrein, maar balen in de hoge snelheidtrein bijvoorbeeld)
Goede herinneringen aan!

Wat wij zelf volgend jaar zomer gaan doen heb ik echt nog geen idee van, dat zien we begin volgend jaar wel weer.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 11 Aug 2019 21:54

Re: Vakantieplannen 2020

Wij gaan volgend jaar naar Aruba, met ons gezin, voor onze huwelijksreis.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Aug 2019 21:57

Re: Vakantieplannen 2020

Lekker Mamsie!

Wij hebben nog geen concrete plannen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 12 Aug 2019 04:30

Re: Vakantieplannen 2020

Super mamsie!

Wij willen met de voorjaarsvakantie iets doen, maar weten nog niet of we dat in het binnen- of buitenland doen.

In de zomervakantie gaan we ook weg, naar het buitenland voor 10 of 11 dagen. Maar nog geen bestemming.

En ik wil ook in dat jaar naar Londen en Morpeth (los van elkaar waarschijnlijk) om vrienden te bezoeken.
L2014 & H2017
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 12 Aug 2019 06:28

Re: Vakantieplannen 2020

Heerlijk Mamsie!

Wij gaan vrijdag op zomervakantie dus eerst deze nog. Voor volgend jaar denk ik aan bovenin Spanje of rijbaar Italië (niet het Gardameer, meer glooiend landschap).

Dus mocht iemand daarvoor een geweldige camping weten, let me know ;-)
<<

Anoniem326

Bericht 12 Aug 2019 06:54

Re: Vakantieplannen 2020

Drie weken Frankrijk of Italië een gite of camping. Tips zijn welkom. Zee is een pre. Ik wil vooral iets kleinschaligs in natuur. In tegenstelling tot de meeste mensen vind ik vakantie uitzoeken echt een crime.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Aug 2019 07:48

Re: Vakantieplannen 2020

Ik vind het veel te vroeg om hier nu al over na te denken, we zijn net terug van onze zomervakantie. We hebben nog niet eens serieus nagedacht over de herfstvakantie haha.
<<

IngevanNispen

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 12 Aug 2019 15:05

Bericht 12 Aug 2019 15:06

Re: Vakantieplannen 2020

Wij gaan door Mexico touren.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Aug 2019 15:27

Re: Vakantieplannen 2020

Mijn vriend en ik hebben het plan om naar Japan te gaan. Aangezien we dit jaar geen gezamenlijke zomerplannen hadden. Verder heb ik wat stedentrip ideetjes. Maar het moet financieel allemaal wel haalbaar zijn en Japan is niet echt het goedkoopste land om doorheen te reizen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Aug 2019 15:41

Re: Vakantieplannen 2020

Gave plannen Inge en Silly!
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 15 Aug 2019 15:17

Re: Vakantieplannen 2020

Ohhhh NYC, zo tof! Duurt nog even, maar je hebt wel iets leuks om naar uit te kijken!

Hier nog geen hele concrete plannen. We zijn eerst nog om ons heen aan het kijken voor een last minute in Oktober.

Vliegen is ons niet zo heel goed bevallen met S., dus ik denk volgend jaar een autovakantie naar Frankrijk of Italie ofzo. Tenzij ik misschien dan ergens (hoog)zwanger zou zijn, dan wordt het kamperen in de achtertuin denk ik haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Aug 2019 18:22

Re: Vakantieplannen 2020

wij zijn al een jaar aan het sparen met mijn ouders voor een vliegvakantie voor 2020. Niet dat we het niet zo kunnen betalen maar vonden het leuk om elke maand een klein bedrag achteruit te leggen.
Waar we heen gaan en wanneer geen idee. Hangt ook vanaf wanneer ik zwanger raak.

We hebben in gedachten Griekenland, Spanje
Afbeelding
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 15 Aug 2019 18:48

Re: Vakantieplannen 2020

Nog niks concreets, maar sowieso een weekje naar de stacaravan van een vriendin. Ook willen we volgend jaar graag naar Curaçao, lijkt mij wel lekker om dat te doen als het hier nog koud is maar nog niks opgezocht wat de beste tijd is enzo. Verder waarschijnlijk nog 2 weken naar een Grieks eiland en we hebben nog wat weekendjes weg met vrienden op de planning staan, gewoon in Nederland
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Aug 2019 21:13

Re: Vakantieplannen 2020

Leuke plannen!!

Mijn NYC reisje komt er dit jaar nog aan dus dat is het eerste waar ik enorm naar uit kijk

Wat we volgens jaar gaan doen weten we nog niet. We denken na over nog één keer wat langer weg nu onze oudste dochter nog niet leerplichtig is. Maar ik weet niet of ik dat zie zitten met de twee kleintjes die dan goed kunnen lopen en overal heen rennen.

We gaan in ieder geval een weekje naar een Landal in de buurt van Winterberg. Mijn vader wordt 70 en hij trakteert ons en mijn broer en zijn vriendin op een weekje weg met zn allen. Heel leuk!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 17 Aug 2019 08:17

Re: Vakantieplannen 2020

Wat een leuke plannen komen er voorbij!
Wij gaan een midweek naar Landal met de schoonfamilie in het voorjaar. Omdat we dan al vlakbij de Duitse grens zitten denk ik dat we daarvoor of daarna een weekend naar de Moezel gaan.
Verder wil ik met een vriendin op stedentrip, we gaan sowieso naar Spanje maar welke stad weten we nog niet :)
Met mijn vriend wil ik naar Krakau en ik denk dat we in de zomer 2 weken gaan kamperen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Aug 2019 11:41

Re: Vakantieplannen 2020

Ava schreef:Ik ga waarschijnlijk samen met mijn kinderen (of alleen mijn jongste) en ouders een weekje naar de zon in de zomervakantie. Met het vliegtuig en dan 8 of 10 dagen. Mijn man wil niet mee want die houdt niet van dat soort vakanties. En hij houdt ook niet van vliegen. Ik wel en na 12 jaar vind ik wel dat ik weer een keer mag gaan en dan maar zonder hem. Mijn oudste zegt dat hij niet durft te vliegen dus we kijken wel of hij dan wel of niet mee gaat. Anders blijft hij bij mijn man.


Oh Ava ik weet hoe je je voelt. Mijn ex hield ook niet van vakantie, bah..
Maar ik vind dat je in een relatie ook dingen hoort te doen voor een ander, wat je zegt, jij hebt je altijd aangepast aan hem nu mag het andersom!
En alleen gaan kan ook heel goed, al snap ik dat je liever herinneringen maakt met je hele gezin!


Ik hoop volgend jaar zomer een dag of 10 naar een Franse camping te gaan. Dan hebben we als het goed is ook een abo op Disney, dus kunnen we ook wanneer we zin hebben daarheen (camping ligt op 20 min afstand).
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 17 Aug 2019 18:20

Re: Vakantieplannen 2020

Ik wil volgend jaar graag naar Nepal, trekking door Annapurna gebergte van zo'n 2 weken.

Echt super mooi! Ik zou dan ook in maart gaan waarschijnlijk.
https://www.youtube.com/watch?v=AXjL5AjzXmY&t=172s

Verder heb ik nog wat landen op mijn lijstje staan om te gaan backpacken, maar ben er nog niet uit welke het wordt volgend jaar :), Jamaica spreekt me wel heel erg aan, maar Ecuador lijkt me ook echt heel gaaf...
<<

Anoniem269

Bericht 17 Aug 2019 21:42

Re: Vakantieplannen 2020

Libelle wij waren ook van plan afgelopen maart naar Nepal te gaan, maar het is dan nog redelijk koud (tussen de 2 en 10 graden) dus zou je daar wel op voorbereiden. Wij hebben er toen voor gekozen niet te gaan, omdat we daar geen kleding voor mee hadden (aangezien het zonder verwarming dag en nacht echt heel koud is en t regende nonstop).
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 18 Aug 2019 11:25

Re: Vakantieplannen 2020

Thanks! Ik heb me er ook al wat over ingelezen, maar constant regen verbaast me wel. Regenreizoen zou pas rond juni beginnen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Aug 2019 12:28

Re: Vakantieplannen 2020

We zitten dit jaar met kerst en oud en nieuw in Turkije (technisch gezien 2020) en voor juli volgend jaar hebben we Thailand op de planning, Phuket, want daar hebben we nog 7 nachten tegoed in een hotel. Dan heb ik nog een congres denk ik in London in augustus. En we gaan lekker veel kamperen hier in de nationale parken want we hebben vet fijne darkroom tent met 2 slaapkamers :D
En tja, dan zullen we zien of we nog voor een tweede gaan, of dat ik wellicht een baan heb (of beide) en wat er verder nog mogelijk is.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 18 Aug 2019 12:58

Re: Vakantieplannen 2020

Wat een leuk nieuwtje Marsy.

Wij hebben niets concreets gepland, maar ik wil in het voorjaar weg, met de zomervakantie en buiten dat een paar dagen Londen en een paar dagen regio Newcastle.
L2014 & H2017
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers