Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Positiekleding

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 16 Nov 2013 21:52

Positiekleding

Hoe snel moest jij over op positiekleding? En wat zijn leuke merken?

Vandaag ben ik gaan shoppen met een vriendin en heb bij Steps leuke dingen gepast maar ik durfde het hokje niet eens uit, alles zit nu al te strak rond mijn buik :redface:
Niet lang daarna zijn we gaan lunchen en toen heb ik het haar maar verteld. Ik voelde me er vandaag een beetje voor spek en bonen bij lopen ...
Ik heb voorgesteld om anders even langs een zaak met positiekleding te gaan maar dit is er uiteindelijk niet meer van gekomen. Voor mijn gevoel is het ook nog erg vroeg. Ik heb nog 2 goede broeken, 1 rokje en wat wijdere topjes dus ik kan nog even vooruit maar de keus is al wel beperkt.
<<

Anoniem 82

Bericht 16 Nov 2013 21:57

Re: Positiekleding

Ik ben nu 23 weken en draag nog veel normale kleding, terwijl ik al een aardige buik heb. Maar kan bepaalde dingen niet meer aan, gelukkig andere dingen nog wel. Van normale kleding kan ik nog sommige spijkerbroeken aan met een lage taille, wat langere shirtjes gaan ook goed en ik heb wat vestjes die openhangen. Rokjes met een elastische tailleband gaan ook nog heel goed en bepaalde jurkjes ook. Ja, je ziet mijn buik natuurlijk, maar die zie je nu overal in. Dus zolang het niet te kort/klein/strak is draag ik mijn normale kleding ook gewoon door. Maar ik heb ook wel wat positiekleding gekocht, anders zou ik nog wel erg weinig keuze hebben op een gegeven moment. Ik heb van meerdere merken leuke dingen, oa van Miss Etam, Prénatal, H&M, Mamalicious. Omdat ik toch wel wist dat ik dingen nodig zou gaan hebben, heb ik vanaf een week of 7 al af en toe wat gekocht, vooral als ik iets leuks tegenkwam.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Nov 2013 22:00

Re: Positiekleding

Ik kon met 8 weken m'n broeken al niet meer dicht krijgen.
Met een week of 10 heb ik een spijkerbroek bij Prenatal gekocht en een jurkje.
Daarnaast heb ik eigenlijk alleen maar een paar positieleggings van de h&m gekocht. Verder geen speciale positiekleding nog. Misschien straks als ik een groeispurt maak. De basic collectie van h&m heeft jurkjes en rokjes die goed zitten met buik. Die draag ik nu vooral. De simpele hema rokjes doen het ook goed.

Queen mum vind ik een heel leuk merk, alleen wel vrij prijzig voor kleding die maar zo kort draagt.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem6

Bericht 16 Nov 2013 22:09

Re: Positiekleding

Ik ben vanaf 12 weken positiekleding gaan dragen. Ik heb toen een goede jeans en 2 leggings bij de miss etam gekocht. In begin droeg ik nog wel eens een eigen jurkje. Ik vind de positiekleding van miss etam,prenetal, noppies, mama licious het fijnste. Van de h&m vind ik de truien wel fijn maar de broeken zitten bij mij niet lekker. Ik heb ook dingen tweedehands gekocht omdat het toch maar voor een korte periode is.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 16 Nov 2013 22:13

Re: Positiekleding

Ik had bij Luuk met een week of 10 alleen nog maar positiebroeken aan. Kon mijn eigen broeken echt niet meer dicht krijgen. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Heb 's middags en 's avonds al een flink opgezette buik.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem75

Bericht 16 Nov 2013 22:14

Re: Positiekleding

Rond de 15 weken (bij de eerste zwangerschap) ben ik positiebroeken gaan dragen. Ik heb heel de zwangerschap met 2 positiebroeken gedaan. Nu heb ik er weer 2 en voor mij is dat echt genoeg. Bovenkleding heb ik maar 1 shirtje gekocht omdat ik van mezelf al wat wijdere shirtjes/truitjes draag en op het eind had ik zo'n buikband om. Ging prima en ik heb dus weinig geld uitgegeven aan positiekleding. Mijn favoriete positiebroekenmerk is toch wel mamalicious van de Prenatal.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Nov 2013 22:15

Re: Positiekleding

Met 8 weken ging ik echt voelen dat mijn buik dikker was, met 10 weken ben ik positiekleding gaan dragen. De tweede keer ging het volgens mij nog sneller.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 17 Nov 2013 00:16

Re: Positiekleding

Ik ben vanaf de 6-8 weken af en toe al positiebroeken gaan dragen. Of leggings. Gewone broeken kreeg ik toen al niet meer dicht.

Wat betreft bovenkleding draag ik ook nog veel gewone kleding. Wat langere basic hemdjes en shirtjes met een vestje of jasje. Stretch rokjes die onder mijn buik passen en dan een positielegging.
Afbeelding
Afbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 17 Nov 2013 00:31

Re: Positiekleding

Vanaf 17 weken toen kreeg ik mijn broeken echt niet meer dicht. Zelf vond ik de broeken van mamalicious erg fijn en mooi zitten en positiekleding van de C&A en H&M. Ik heb ook wel het een en ander bij de Wehkamp besteld.
Afbeelding
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:41

Bericht 17 Nov 2013 02:15

Re: Positiekleding

Ik ben rond de 9 á 10 wkn positiebroeken/rokken gaan dragen. 1 gewone broek heb ik tot het einde van de zwangerschap gepast en gedragen. Verder droeg ik veel kleding die ik normaal ook draag denk aan jurkjes, stretchrokjes, shirts/truien/tuniek wat langer viel.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 17 Nov 2013 07:04

Re: Positiekleding

Ik ben rond de 20 weken positiekleding gaan dragen, ik heb besteld bij Asos.com, die je hebben leuke dingen voor een redelijke prijs.
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 17 Nov 2013 08:00

Re: Positiekleding

Ik heb rond 17 weken mijn eerste positiebroeken gekocht en ik vond het een verademing om te dragen. Mijn andere broeken pasten nog wel (was net afgevallen), maar schuurden als een gek. Wat betreft tops, daar heb ik geen een positie gekocht. Ik heb wel nieuwe tops gekocht, maar gewoon tops die langer vallen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem66

Bericht 17 Nov 2013 08:08

Re: Positiekleding

Wat ontzettend leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

Ik zweer bij H&M qua positiekleding. Dat is het enige merk dat me echt goed past en mooi past. En niet duur!
Verder gewoon veel rekbare Hema jurkjes en leggings enzo. Vond het zonde om bakken met geld uit te geven aan positiekleding, omdat je er toch zo weer uit bent.

Bij no. 1 hoefde ik pas wat aan met 22 weken, bij no.2 met 13 weken en bij no.3 met 9 weken geloof ik!
<<

Anoniem113

Bericht 17 Nov 2013 08:45

Re: Positiekleding

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap vier spijkerbroeken gekocht. Twee van prenatal en een van HM en een van Mamalicious. Daarnaast twee truien van noppies. En wat basics van HM. Ook nog twee nette positiebroeken.

Ik heb pas een bestelling bij HM gedaan voor wat nieuwe shirts en een nieuwe skinny. De spijkerbroeken kan ik niet meer naar mijn werk aan dus vandaar de nieuwe broek. Mijn jurkjes pas ik nu nog wel maar op den duur haal ik denk ik nog twee nette positiejurkjes.

Ook al is het voor even wil ik toch graag leuk gekleed gaan en niet mijn normale shirts uitrekken. Bij mijn eerste zwangerschap wel gedragen maar zijn nu gelubberd. Dus in het weekend ga ik deze dragen :laughcry:

Je hebt trouwens ook outlets met positiekleding. Heb je kleding van een ander seizoen maar dat boeit mij dan weer niet.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Nov 2013 17:54

Re: Positiekleding

Dit wil je waarschijnlijk niet horen, maar ik ben nu 38 weken zwanger en ik heb tot op de dag van vandaag geen positiekleding hoeven dragen :redface:

Wel heb ik 2 broeken aangeschaft bij de H&M en ik heb een aantal van Caroow te leen, die ik zo nu en dan draag. Maar dat is meer omdat ik ze in huis heb, dan dat ik ze echt nodig heb. Ik draag veel lage spijkerbroeken en als ik een jurkje draag, dan heb ik de band van de maillot onder mijn buik zitten. Qua shirts is alles rekbaar genoeg.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 17 Nov 2013 17:58

Re: Positiekleding

Ik was voor de positieve test al dikker en paste met 10 weken al veel broeken niet meer. Ik was ook rondom zwanger, en laag. Vanaf 32 weken paste ik zelfs de meeste positiekleding die ik had niet meer.

(ik pas nu kleding die mij voor de zwangerschap te klein was weer dus het is goedgekomen :))
R. 2013
D. 2016
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 17 Nov 2013 18:53

Re: Positiekleding

ik weet echt niet meer wanneer ik positiebroeken ging dragen. Maar ik had alleen twee of 3 broeken gekocht een een rokje. Shirtjes rekte gewoon heel erg mee, en heb ik daarna als ze niet meer mooi waren weg gedaan. Ook had ik een positie jurkje gekocht en had ik verder nog wat jurkjes die mee rekte. Ik vond het zonde om veel te kopen omdat ik er daarna niks meer aan had.
:heart: :heart: 2011
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 17 Nov 2013 20:10

Re: Positiekleding

Ik had met 12 weken al positierokjes aan. Verder had ik veel stretch basics die ik lang paste.

Heb geloof ik 3 rokjes, 2 broeken, 2 jurkjesen wat shirtjes aangeschaft.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 17 Nov 2013 20:13

Re: Positiekleding

Bij Louise moest ik alleen een positiebroek aan, verder kon ik nog alle gewone kleding aan. Bij Julie plofte ik met 9 weken al uit mijn kleding.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem66

Bericht 17 Nov 2013 21:35

Re: Positiekleding

Exo, wat heerlijk! Dan is het er ook zo weer af joh straks! :)
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 17 Nov 2013 21:37

Re: Positiekleding

Vanaf 16 weken, en bij de tweede vanaf 20 weken door de zomer, stretchbroeken passen langer.
Ik ben fan van mamalicious. mooie kleding en niet te duur.
M:21072011
J :08012014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers