Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vensterbanken en deur (advies nodig)

<<

Anoniem269

Bericht 09 Aug 2019 16:58

Vensterbanken en deur (advies nodig)

In Oktober laten wij onze woonkamer opknappen. De stukadoor komt langs, we krijgen een deel nieuwe kozijnen en we krijgen nieuwe deuren. Ook moeten er nieuwe vensterbanken komen maar ik heb geen idee wat mooi/modern is. Nu hebben we van die lelijke witte met lichtblauwe lijntjes en zoiets wil ik zeker niet meer hebben! Wat hebben jullie voor vensterbanken?

En qua deur van de gang naar de woonkamer wil ik zoiets. Alleen twijfel ik tussen glas of matglas. Waar zouden jullie voor kiezen?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem269 op 09 Aug 2019 19:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 09 Aug 2019 17:02

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Hee volgens mij hebben wij die deur! Wij hebben m met helder glas, geeft een ruimtelijk gevoel. Of ik daar nog blij mee ben als de baby straks gaat kruipen etc zien we dan wel :’)

Verder hebben wij schaaldelen (planken uit bomen) als vensterbanken. Niet alledaags, zeker niet strak maar wel heel blij mee.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Aug 2019 18:01

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Ik zou persoonlijk nooit zo'n deur kiezen. Vind het beetje 'geweest'. Bij Hornbach hebben ze hele mooie deuren.

En mbt vensterbanken Belgisch hardsteen of composiet?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Aug 2019 18:21

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Sam schreef:Ik zou persoonlijk nooit zo'n deur kiezen. Vind het beetje 'geweest'. Bij Hornbach hebben ze hele mooie deuren.

En mbt vensterbanken Belgisch hardsteen of composiet?


Ik vind de deur juist wel modern ogen. (maar ik weet er niet veel van af). Wat vind jij mooie deuren van deze tijd dan?
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Aug 2019 18:34

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Wij wilden heel graag een stalen deur tussen de woonkamer en de hal, maar uiteindelijk hebben we voor een dichte deur gekozen omdat we anders altijd vanaf de bank de hal in kijken (en dus tegen de kapstok en schoenen).

Ik zou dus in jullie geval voor matglas kiezen.
De deur die je laat zien zou ik zelf niet zo snel kiezen, maar kan in principe prima. Onze deur is van Svedex, zij hebben een mooi assortiment.
Daarbij hebben we zwarte deurklinken met langschild, van intersteel. Op m’n insta kun je het wel bekijken.

Oh en vensterbanken, die van ons zijn nog steeds lelijk. We willen ze ergens dit jaar vervangen door licht hout. Berkenachtig iets.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Aug 2019 18:41

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Wij hebben die van de gang naar de woonkamer, met normaal glas.
Toont inderdaad ruimtelijk en ik vind het gezellig om te zien dat de katten op me wachten als ik thuis/beneden kom :P

In de rest van het huis hebben we dezelfde deuren, maar dan gewoon met hout ipv glas.
<<

Anoniem269

Bericht 09 Aug 2019 19:28

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Marin schreef:
Sam schreef:Ik zou persoonlijk nooit zo'n deur kiezen. Vind het beetje 'geweest'. Bij Hornbach hebben ze hele mooie deuren.

En mbt vensterbanken Belgisch hardsteen of composiet?


Ik vind de deur juist wel modern ogen. (maar ik weet er niet veel van af). Wat vind jij mooie deuren van deze tijd dan?


Ik ben ook wel benieuwd. Ik wil wel graag iets met transparant glas of matglas erin. Tenminste in de deur van de gang naar de woonkamer. De andere hoeven geen glas.

Deze deur was een voorbeeld. We krijgen straks een boek waar we uit kunnen kiezen maar zoiets met 4 raampjes vind ik wel mooi.

Ik zal zo eens kijken op je insta Ooh lala!
<<

Anoniem277

Bericht 09 Aug 2019 19:34

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Wij hebben marmer als vensterbank. Echt lelijke met verschillende kleuren dus helaas geen tips.
Als je een glazen deur neemt, zorg wel dat het glas groot genoeg is om te wassen. Wij hebben hier een stukje dat je echt met een doekje moet doen en een vinger. Niet praktisch dus, vooral niet met kinderen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Aug 2019 19:54

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Marin schreef:
Sam schreef:Ik zou persoonlijk nooit zo'n deur kiezen. Vind het beetje 'geweest'. Bij Hornbach hebben ze hele mooie deuren.

En mbt vensterbanken Belgisch hardsteen of composiet?


Ik vind de deur juist wel modern ogen. (maar ik weet er niet veel van af). Wat vind jij mooie deuren van deze tijd dan?


Haha niet dat ik nou heel erg met de tijd mee ga. Het hoeft ook niet perse hip te zijn, maar voor mijn gevoel had 10 jaar geleden iedereen deze deur.

Ik houd van houten deuren. Met een lijst of een streep bijvoorbeeld. Vind onze deuren ook heel mooi.
Of een (lookalike) stalen deur! :heart: ook hele mooie bij Hornbach.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem269

Bericht 09 Aug 2019 20:03

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Een stalen deur past hier niet echt. Daar hebben we gewoon het interieur en huis niet voor.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Aug 2019 20:07

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Oh ja die stalen deuren vind ik mooi maar wel erg van deze tijd. Ik zou bang zijn dat dat heel snel gedateerd lijkt.

Wij hebben een houten deur met veel vakjes tussen de gang en de woonkamer, ik denk een vrij oude. We wilden graag een deur tussen de hal en de gang en zijn bijna twee jaar (oké niet super actief) op zoek geweest naar een zelfde soort deur. Die hebben we laatst gevonden en erin gezet. Ik vind't heel leuk staan nu, twee bijna dezelfde deuren. Wel met glas, ik vind dat juist fijn. Dat houdt 't wat opener (al staat 't sowieso bijna altijd open). Zal zo even foto plaatsen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem269

Bericht 09 Aug 2019 20:11

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Ik ben benieuwd Marin. Ik wil met name ook een deur met glas omdat er dan nog een beetje licht door komt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Aug 2019 20:12

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Hier is de foto. Oké het zijn niet honderd procent dezelfde deuren maar die ga je nooit meer vinden. Wij zijn er vrij content mee.

Afbeelding


Qua vensterbank geen idee. Wij hebben oude marmeren. Ze zijn heel smal wat ik jammer vind want daardoor past er eigenlijk niet echt veel op (maar misschien maar goed ook)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem269

Bericht 09 Aug 2019 20:14

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Oh joh je moet wel heel goed kijken volgens mij om het te zien!
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 09 Aug 2019 21:06

Re: Vensterbanken en deur (advies nodig)

Mat glas en eiken vensterbanken of schaaldelen!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron