Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic #3

<<

Anoniem301

Bericht 09 Aug 2019 10:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Biechtje schreef:Omdat ik het niet onder mijn eigen naam wil hebben even onder biecht

Mijn kind was jarig en ex appte wanneer kan ik het beste bellen, dus ik direct gereageerd met de tijd waarop het het beste kon. ‘S ochtend was hij niet thuis dus de middag aangegeven. De hele middag heb ik niets gehoord. Pas toen mijn kind sliep kreeg ik een appje kan ik nog snel bellen vandaag was onverwacht druk.

Ah, wat ontzettend sneu voor je kind! Was hij/zij erg teleurgesteld? Wat een eikel je ex :snik:

Gefeliciteerd met je kind nog! Heb je wel een leuke dag gehad verder?
<<

Anoniem282

Bericht 09 Aug 2019 11:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Marsy31 schreef:Jeetje Chiq, over gelijkheid gesproken! Ga maar gauw weer rokken dragen, broeken zijn voor mannen!

Het is natuurlijk gewoon reclame als je er over nadenkt: vrouwen dragen vrouwen lingerie en make up and panty’s, en mannen niet.

Ik vind het juist helemaal niet raar. Zou wel graag willen dat hij het binnenshuis houdt of in de club waar wij altijd uitgaan (waar iedereen wel mag dragen wat hij/zij wil). Want anders heb je de buitenwereld die het openlijk zal afkeuren.

Het feit dat hij het jou verteld vind ik echt super fijn, wat een vertrouwen in deze afkeurende wereld!


Ik vind dit best een tegenstrijdige reactie. ChiQ mag niet eerlijk aangeven dat dit niet een man is waarmee ze een relatie wil opbouwen/samen wil zijn, maar jij mag wel aan iemand met deze voorkeur aangeven dat hij deze metamorfose moet begrenzen. Of doe je dit onder de noemer van: hem in bescherming willen nemen? Ik denk namelijk dat een volwassen man prima zelf in staat is om hierover te beslissen.

Je zin over gelijkheid begrijp ik trouwens niet in deze context; dat vind ik hierop niet van toepassing. Maar als je die term er graag bij wil slepen, zou ik beginnen bij jezelf en hem in zijn waarde laten wat betreft de keuzes die hij hierin maakt.
<<

ChiQ

Bericht 09 Aug 2019 13:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik snap niet goed waar je op doelt met gelijkheid Marsy, dat staat toch compleet los van wat ik zeg? Ik betrek niets op gelijkheid maar op dat ik er niets voor zou voelen als ik een man zou leren kennen die dus klaarblijkelijk alleen voor eigen seksueel genot zich in vrouwenlingerie hijst en daar dus seksueel plezier uit haalt. Ik zou dat veel te ver vinden gaan. Ik. Wat biechtje doet daar vind ik dan weer niets van. Ik zou veel te bang zijn ook dat ik enorm van iemand ga houden als man en hij later toch besluit om als vrouw door het leven te willen. Dan hebben we misschien kinderen.. en hoe zit het met mijn voorkeur? Ik kan me niet voorstellen dat een man hoge hakken draagt, vrouwenlingerie, make up.. en zich nog steeds als een man gedraagt in zijn ‘rol’.
<<

Kira

Bericht 09 Aug 2019 14:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Een van mijn exen deed hetzelfde, hij ging ook naar bars waar ze dat deden en soms had hij dan de glitters nog op z'n gezicht als wij elkaar zagen. We zijn best lang samen geweest en kon er eigenlijk wel mee leven, hij deed het vooral voor mijn tijd en in het begin van onze relatie.
Hij heeft na ons redelijk wat vriendinnen gehad en ook een kindje gekregen en vorig jaar heeft hij bekend gemaakt als vrouw door het leven te willen. Voor mij dus niet perse een no go, maar ik zou het wel heel lastig vinden en dus bang zijn dat hij als vrouw verder wil in de toekomst.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Aug 2019 15:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Kira schreef:Een van mijn exen deed hetzelfde, hij ging ook naar bars waar ze dat deden en soms had hij dan de glitters nog op z'n gezicht als wij elkaar zagen. We zijn best lang samen geweest en kon er eigenlijk wel mee leven, hij deed het vooral voor mijn tijd en in het begin van onze relatie.
Hij heeft na ons redelijk wat vriendinnen gehad en ook een kindje gekregen en vorig jaar heeft hij bekend gemaakt als vrouw door het leven te willen. Voor mij dus niet perse een no go, maar ik zou het wel heel lastig vinden en dus bang zijn dat hij als vrouw verder wil in de toekomst.


Bijzonder. Het geldt niet voor iedereen, maar de ex van mijn vriendin worstelde er ook mee of hij de transitie naar vrouw wilde ondergaan.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 09 Aug 2019 18:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Weg
Laatst gewijzigd door Biechtje op 02 Sep 2019 19:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kira

Bericht 09 Aug 2019 18:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ja hoor, pm-en mag zeker!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 10 Aug 2019 08:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ik zou dan wel direct afknappen op zo'n man, vind het gewoon bizar en niet mannelijk als een vent voor zijn seksuele genot zichzelf in een bh en string hijst en make-up op doet.
Dan vermoed ik toch dat er ergens diep van binnen meer aan de hand is (homoseksueel, bi, transgender of drag queen) en er later steeds meer bij gaat komen.
Ik vind het zelf helemaal prima wat iedereen doet, moeten mensen zelf weten, maar een relatie ermee opbouwen (en wetende dat je kinderen hier ook geconfronteerd mee gaan worden als je samenwoont): nee.
04-2014
10-2015
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Aug 2019 08:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Fauve schreef:Ik zou dan wel direct afknappen op zo'n man, vind het gewoon bizar en niet mannelijk als een vent voor zijn seksuele genot zichzelf in een bh en string hijst en make-up op doet.
Dan vermoed ik toch dat er ergens diep van binnen meer aan de hand is (homoseksueel, bi, transgender of drag queen) en er later steeds meer bij gaat komen.
Ik vind het zelf helemaal prima wat iedereen doet, moeten mensen zelf weten, maar een relatie ermee opbouwen (en wetende dat je kinderen hier ook geconfronteerd mee gaan worden als je samenwoont): nee.

Ik vind het niet klinken alsof je het prima vindt wat anderen doen, aangezien je termen als “bizar” en “niet mannelijk” gebruikt. Je komt erg veroordelend over.

Biechtje, wat lastig! Knap van hem dat hij ervoor uit komt, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou best een ding is. Ik zou zelf niet goed weten wat ik in jouw plaats zou doen. Kunnen jullie er goed over praten?

♥♥
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 10 Aug 2019 10:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Ja, we kunnen er gelukkig wel goed over praten Elliot

Fauve, nee, al die dingen zijn niet aan de orde bij hem. Hij weet deze voorkeur al 20 jaar van zichzelf, dus dan zou hij daar inmiddels wel achter zijn zou ik denken. Hij vindt mannen ook niet seksueel aantrekkelijk. Dit zal natuurlijk per persoin verschillen, dus ik vul dit niet voor iedereen in, maar voor hem is dat dus niet het geval.

En verder.. ja misschien zal ik het nooit helemaal kunnen begrijpen, andersom kan hij ook niet in mijn hoofd kijken. Dus ja, accepteren dat hij is zoals hij is en dan is het aan mij of het leefbaar is. Iedereen zijn voorkeur. Er zijn meer heteromannen met deze voorkeur trouwens, sterker nog, ik las ergens cijfers (als ik het terug kan vinden zal ik de link plaatsen) dat het meerendeel van mannen met deze voorkeur hetero is. Dat het niet voor iedereen voor te stellen is, ja dat kan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Aug 2019 10:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Fauve schreef:Ik zou dan wel direct afknappen op zo'n man, vind het gewoon bizar en niet mannelijk als een vent voor zijn seksuele genot zichzelf in een bh en string hijst en make-up op doet.
Dan vermoed ik toch dat er ergens diep van binnen meer aan de hand is (homoseksueel, bi, transgender of drag queen) en er later steeds meer bij gaat komen.
Ik vind het zelf helemaal prima wat iedereen doet, moeten mensen zelf weten, maar een relatie ermee opbouwen (en wetende dat je kinderen hier ook geconfronteerd mee gaan worden als je samenwoont): nee.


Eens met Elliot en bovendien laat je het klinken alsof er 'meer aan de hand is' alsof dat een schande is. Dat vind ik vrij naar om te lezen maar misschien bedoelde je het niet zo.


Ik heb zelf nog steeds geen antwoord geformuleerd.
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 10 Aug 2019 10:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Biechtje, ik vind het lastig om te zeggen omdat het natuurlijk ook niet zo hoeft te zijn maar mijn ex zei ook dat er verder niks aan de hand was, dat hij het leuk en seksueel vond maar verder niks. En toch gaat hij sinds vorig jaar als vrouw door het leven. Ik kan mij zelf niet voorstellen waarom je als man vrouwen lingerie aan wil doen als er toch niet iets zo sluimert. Maar goed, dat weet je nooit zeker natuurlijk. Moeilijke kwestie is het.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 10 Aug 2019 10:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Weg
Laatst gewijzigd door Biechtje op 02 Sep 2019 19:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 14 Aug 2019 07:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Hoi! Hier een vraag om advies.

Mijn man heeft het laatste jaar vooral een soort fixatie voor mijn kontgat om het maar even heel direct te zeggen. Dit betekent voor mij dat hij eigenlijk standaard bij iedere toenadering die hij op seksueel vlak doet, zijn hand in mijn bilspleet legt en probeert aan mijn kontgat te voelen. Hij zegt dat hij dit een lekker warm plekje vindt en graag wil dat ik mijn lichaam volledig aan hem geef. Ik heb in eerste instantie hem daar weg proberen leiden, hem hardhandiger weggeduwd, daarna hem gezegd dag ik het niet fijn vindt en dat hij er mee moet stoppen. Maar hij blijft het dus gewoon doen. Gevolg is nu dat ik me er zo ongemakkelijk bij voel dat ik hem letterlijk weg sla als hij toenadering zoekt, mijn billen dichtknijp als hij dichtbij me komt en verdere gevolg dus gewoon geen seks meer wil. Heel mijn libido is weg, want ik ben altijd bezig met zijn hand uit mijn bilspleet weg te houden. Vanochtend lag ik nog in bed terwijl hij naar zijn werk ging en dan komt hij me nog een kus geven, maar voor ik het weet wrijft hij over mijn bil (geen probleem) en steekt weer zijn hand in mijn bilspleet. Ik wordt er zo gek van en het lijkt niet door te dringen dat dit onze hele lichamelijke connectie kapot maakt.

Eigenlijk maakt het me gewoon heel verdrietig dat hij niet naar me wil luisteren en dat ik nu dus hardhandig en boos moet worden en hem van me af moet duwen. Komt ook nog eens bij dat ik veel pijn heb en soms niet de kracht heb om hem weg te duwen of dat het echt gewoon pij doet om weg te draaien. Ik voel me eigenlijk gewoon kwetsbaar en bedreigd en dat heeft hij volgens mij niet door.

Door dit van me af te schrijven besef ik me ook dat ik sommige gevoelens misschien nog niet duidelijk genoeg heb uitgesproken. Ik ga vanavond nog een keer het gesprek aan op een neutraal moment (niet in bed en niet als hij het weer doet). Pff ik baal hier gewoon zo van, want onze seks was echt goed en ik ben verder heel gelukkig met hem ondanks zijn gebruiksaanwijzing, maar welke man heeft die niet :laughcry:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Aug 2019 08:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Wat naar dat jij je zo bedreigd voelt door zijn handelingen. Ik begrijp je goed, het lijkt me heel naar als iemand steeds over je grens gaat en je duidelijke signalen niet oppikt of op wil pikken.

Je geeft in de laatste alinea jezelf al het advies wat ik wilde geven: geef het hem nog een keer in ondubbelzinnige bewoording aan dat je het niet fijn vindt en wat het met je doet. Ik zou dit niet doen als hij het weer probeert, maar gewoon aan de keukentafel.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Aug 2019 08:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Wat naar! Hij is juist degene die je zo zou moeten vertrouwen en naar je grenzen moet luisteren natuurlijk. Ik ben het eens met Teun en eigenlijk met je zelf in je laatste alinea ook. Als jij het onprettig vindt, moet je dat kunnen aangeven.
Je zou evt samen rustig kijken kijken of er iets is wat je wel fijn vindt maar niks moet.
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Aug 2019 11:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Wat naar Biechtje :( Je zou je juist bij hem volledig op je gemak moeten kunnen voelen.
Ik ben het eens met jouw eigen woorden. Spreek hem op een neutraal moment er eens op aan. Hopelijk dringt het dan wel tot hem door!
<<

Anoniem313

Bericht 14 Aug 2019 18:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Lejow schreef:Wat naar Biechtje :( Je zou je juist bij hem volledig op je gemak moeten kunnen voelen.
Ik ben het eens met jouw eigen woorden. Spreek hem op een neutraal moment er eens op aan. Hopelijk dringt het dan wel tot hem door!


Hopelijk dringt het dan wel door? Hopelijk? Kom op zeg. Ongewenst je vinger in iemands anus stoppen is verkrachting. Moeten we dan maar hopen dat de man van Biechtje zal begrijpen dat hij haar maar beter niet meer kan verkrachten?

Biechtje, ik vind het verschrikkelijk wat je vertelt. De daad zelf maar vooral de compleet verstoorde machtsverhouding in jullie relatie. Ik kan je vertellen wat ik zou doen maar ik weet niet of je echt op advies zit te wachten of van je af wilde schrijven. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en ik hoop dat je iemand in vertrouwen kunt nemen. Dit is geen normaal gedrag.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Aug 2019 18:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Eens met Caulfield.

Vind het ook heftig te lezen dat hij zegt dat hij wil dat je je lichaam volledig aan hem geeft. Jouw lichaam is van jou en van niemand anders. En je hebt er recht op dingen van je lichaam of gedachten helemaal voor jezelf te houden.

Ik hoop dat je de kracht vindt hem tegen hem op te treden want dit vind ik echt heel naar voor je.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Aug 2019 18:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Marin schreef:Wat naar! Hij is juist degene die je zo zou moeten vertrouwen en naar je grenzen moet luisteren natuurlijk. Ik ben het eens met Teun en eigenlijk met je zelf in je laatste alinea ook. Als jij het onprettig vindt, moet je dat kunnen aangeven.
Je zou evt samen rustig kijken kijken of er iets is wat je wel fijn vindt maar niks moet.

Ik zou echt geen compromissen meer willen stellen in deze om te kijken wat ze wel fijn vindt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Aug 2019 18:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Caulfield schreef:
Lejow schreef:Wat naar Biechtje :( Je zou je juist bij hem volledig op je gemak moeten kunnen voelen.
Ik ben het eens met jouw eigen woorden. Spreek hem op een neutraal moment er eens op aan. Hopelijk dringt het dan wel tot hem door!


Hopelijk dringt het dan wel door? Hopelijk? Kom op zeg. Ongewenst je vinger in iemands anus stoppen is verkrachting. Moeten we dan maar hopen dat de man van Biechtje zal begrijpen dat hij haar maar beter niet meer kan verkrachten?

Biechtje, ik vind het verschrikkelijk wat je vertelt. De daad zelf maar vooral de compleet verstoorde machtsverhouding in jullie relatie. Ik kan je vertellen wat ik zou doen maar ik weet niet of je echt op advies zit te wachten of van je af wilde schrijven. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en ik hoop dat je iemand in vertrouwen kunt nemen. Dit is geen normaal gedrag.


Je neemt mn woorden harder dan ik ze bedoelde.
Wat hij doet is fout, maar naar eerdere pogingen wilde hij niet luisteren.
Ik hoop dus uit de grond van mijn hart dat hij wel luistert als ze het op een neutraal moment zegt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Aug 2019 18:22

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Carrie schreef:
Marin schreef:Wat naar! Hij is juist degene die je zo zou moeten vertrouwen en naar je grenzen moet luisteren natuurlijk. Ik ben het eens met Teun en eigenlijk met je zelf in je laatste alinea ook. Als jij het onprettig vindt, moet je dat kunnen aangeven.
Je zou evt samen rustig kijken kijken of er iets is wat je wel fijn vindt maar niks moet.

Ik zou echt geen compromissen meer willen stellen in deze om te kijken wat ze wel fijn vindt.


Nou ja lijkt me wel dat 't fijn moet zijn toch? Als zij dit een harde nee vindt is dit een harde nee maar dan kan je toch beter kijken naar wat je wél fijn vindt?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Aug 2019 18:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Nouja, misschien zoals hun seksleven altijd al was voor hij ineens anaal gefixeerd werd?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Aug 2019 18:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Als hij laat zien dat hij keer op keer op keer op keer over haar grens van ‘dit wil ik niet’ gaat, moet je dan samen gaan aftasten wat er wel leuk is? Het gaat er om dat hij lomp en bizar gedrag vertoont.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Aug 2019 18:37

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Nou het lijkt mij dat je duidelijk je grenzen moet en mag aangeven maar daarna als je samen in een goede relatie wilt zitten wel moet zoeken naar wat samen fijn is toch? Dit gaat duidelijk te ver maar dan kan je toch kijken naar wat je wel allebei fijn vindt? Lijkt mij dat je dan weer samen vertrouwen moet vinden daarin, dat zij hem kan vertrouwen dat hij haar grens niet overschrijdt. Dat vertrouwen moet denk ik over tijd weer groeien en dat kan alleen als je open communiceert over wat wel fijn is. (en dus wat absoluut niet).
Tenzij het vertrouwen zodanig geschaad is dat het niet meer goed komt, maar dat lees ik hier niet direct.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers