Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau voor m'n moeder

<<

Anoniem282

Bericht 08 Aug 2019 20:11

Cadeau voor m'n moeder

Hoi!

Omdat jullie in het verleden mij ook op goede ideeën hebben gebracht, wil ik jullie hulp vragen om een verjaardagscadeau voor mijn moeder te bedenken. :)

Wij wonen niet dichtbij elkaar in de buurt, dus een dagje uit (eventueel met etentje) is niet handig en met het oog op haar broze gezondheid ook niet meer altijd haalbaar. Tuinbon, woonboulevardbon (als dat een woord is), make-up en boeken vallen af. Ze zegt dat ze alles al heeft en qua inrichting van en om het huis is dat ook wel het geval.

Quizzle had mij geattendeerd op een mooie ketting. Deze zou prachtig bij mijn moeder staan. Alleen is het best prijzig, maar omdat ik dit echt de mooiste ketting vind, vallen anderen af. Ze zou het ook zeker dragen. Oorbellen draagt ze niet en armbanden/horloges heeft ze een aantal van.

Ik neig nu naar de ketting, maar als jullie nog andere ideeën hebben lees ik het graag; alvast bedankt voor het meedenken!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Aug 2019 20:50

Re: Cadeau voor m'n moeder

Misschien iets van een beeldje wat weergeeft wat ze voor je betekend?
Mij zus heeft bij haar misgeboorte een glazen beeldje gekregen in de vorm van een zwangere vrouw met daarin een baby. Misschien dat je aan zo iets kan denken. Een beetje goede glasblazer kan zo iets maken wat ook jullie verhaal kan vertellen en de betekenis voor jou naar je moeder toe,
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Aug 2019 21:03

Re: Cadeau voor m'n moeder

Het is iets samen, maar wel heel waardevol denk ik: een foto shoot samen.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Aug 2019 21:20

Re: Cadeau voor m'n moeder

Silly-One: wat een mooi idee. :) Ik zou alleen niet zo goed weten wat ik kan verzinnen als geadopteerde dochter van mijn moeder.

Prosecco: dat was ik vergeten erbij te zetten; ze wil heel graag een recente foto van mij in een lijstje, maar die kan ze zo ook wel krijgen. Een gezamenlijke fotoshoot zou voor haar heel mooi zijn met haar beide dochters, maar momenteel is het even geen optie dat ik tezamen met mijn zus een cadeau regel.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Aug 2019 21:33

Re: Cadeau voor m'n moeder

Ik zou dan toch de ketting geven (als je het je kunt veroorloven), het klinkt als een heel mooi cadeau.
<<

Anoniem282

Bericht 08 Aug 2019 21:39

Re: Cadeau voor m'n moeder

Ik kan het me wel veroorloven. De kleuren zouden heel mooi bij haar veel van haar kleding en huidskleur passen. :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Aug 2019 21:46

Re: Cadeau voor m'n moeder

Misschien dat je een glasblazer kan vinden die in twee kleuren twee mensen kan blazen en daar een van kan maken. Een volwassenen en een kind. Om het op die manier symbolisch te maken wat ze voor jou betekend hebben
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem282

Bericht 08 Aug 2019 21:58

Re: Cadeau voor m'n moeder

Silly-One: ik ga morgen eens zoeken of dit een optie is. Thanks!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 09 Aug 2019 12:39

Re: Cadeau voor m'n moeder

Ik zou die ketting gewoon kopen :D. Klinkt als een mooi cadeau.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Aug 2019 13:11

Re: Cadeau voor m'n moeder

Ja, ik neig toch ook nog steeds naar de ketting (ook omdat een glasblazer duurder uitvalt). Thanks!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Aug 2019 17:19

Re: Cadeau voor m'n moeder

Ik zou de ketting kiezen. Zoals je zegt, je kunt het je veroorloven en het klinkt alsof je volgens mijn in je hart de keuze al gemaakt hebt.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 09 Aug 2019 20:17

Re: Cadeau voor m'n moeder

De ketting klinkt als een goed cadeau Guattari! Mijn moeder is nog steeds erg blij met de persoonlijke armband die we haar een paar jaar terug gaven, best gift ever denk ik.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 10 Aug 2019 08:58

Re: Cadeau voor m'n moeder

Ik zou ook voor de ketting gaan, heel mooi cadeau!
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers