Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stomme dingen

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Aug 2019 12:40

Re: Stomme dingen

bosjesvrouw schreef:
Bliss schreef:Waarvoor gebruiken jullie wasknijpers eigenlijk? Ik heb die dingen nog nooit gebruikt geloof ik! Blijft zo ook wel over het rek hangen haha.



Als ik buiten mijn was ophang en er geen knijpers op doe dan waait het er af (als het waait)

Ja dit. Buiten gebruik ik altijd knijpers, binnen nooit.

♥♥
<<

Anoniem279

Bericht 07 Aug 2019 12:48

Re: Stomme dingen

Bliss schreef:Wassen jullie je handen dan trouwens niet bij het fonteintje?

Ik was m’n handen altijd in de keuken, ik heb bij ons fonteintje geen plek om zeep neer te zetten, en zonder zeep wassen vind ik niet fris.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 07 Aug 2019 13:08

Re: Stomme dingen

Oh ik heb nog een stom ding.

Ik doe 9 van de 10 keer boodschappen zonder tas mee te nemen. Gierige ik koopt ook geen nieuwe tas. Dus nu stop ik de boodschappen in het wagentje, haal het er uit bij de kassa en zet het na het betalen er weer in. Dan zet ik alles los in de auto. Pak ik thuis de tas, stop het er weer in en dan pak ik het in de keuken uit.

Elke keer zeg ik dit nooit meer, maar vandaag ging het weer zo..
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 07 Aug 2019 13:14

Re: Stomme dingen

bosjesvrouw schreef:
Elliot schreef:Ik heb een bak staan met enkele sokken en ik denk steeds dat ik ze moet weggooien want die wederhelften komen nooit meer boven water. Maar ik doe het steeds niet omdat ik het zonde vind ofzo? Slaat nergens op.



Heel herkenbaar


Ja hier ook!

Verder kan ik zo niks bedenken, maar ik vind mezelf wel iemand die veel van dit dingen heeft, dus ik denk nog even na! :P
december 2016
juli 2019
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 07 Aug 2019 13:18

Re: Stomme dingen

Ik heb een paar maanden geleden alle sokken die niet lekker zaten weggedaan. Een verademing! Nu kan ik gewoon sokken pakken zonder te zoeken naar 1 van die 10 paren die lekker zit.

Er staat al wel 2 maanden een zak panty's in de slaapkamer die weg moeten. Ik heb eindelijk een merk gevonden wat lekker zit, niet afzakt of knelt. Ga die andere dus niet meer dragen. Maar ik vind het zonde om ze weg te doen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 07 Aug 2019 13:29

Re: Stomme dingen

Oh ik heb dat ook met ondergoed en sokken. Heb ook een paar onderbroeken die echt heel naar zitten maar die bewaar ik dan voor als een keer te laat ben met de was te doen en ik echt niet anders kan.. wat nog nooit gebeurd is.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Aug 2019 13:39

Re: Stomme dingen

Haha Feline. Ja dat heb ik ook. Laatst met opvouwen toch 4 weggegooid en alsnog iets van ook 3 of 4 toch weer in de la gestopt.
WHY??
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Aug 2019 13:44

Re: Stomme dingen

Ik gebruik ook alleen buiten knijpers.

Binnen hang ik de was op een bepaalde manier op. Ik heb twee wasrekken. Bij het ene rek moeten handdoeken en/of broeken aan de buitenkant en sokken op de binnenste rijen hangen. Sokken hang ik ook per paar bij elkaar. Het liefst hang ik alles ook nog op kleur op. Op het andere wasrek hang ik alleen de was van de jongste twee, allebei met een eigen helft.

Ik ben vrij gestructureerd (gestoord) in dat soort dingen
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem328

Bericht 07 Aug 2019 14:03

Re: Stomme dingen

Lady dat doe ik ook.
Niks gestoords aan hoor. Heeeeeel normaal :thumbdown:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Aug 2019 16:09

Re: Stomme dingen

Dat de lay-out van het forum op mijn telefoon belabberd is. Ik zie geen avatars meer.

En als ik ‘s avonds op de bank mijn ogen niet meer open kan houden en van ellende naar bed ga, vervolgens niet meer in slaap kan komen. Ook stom!
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 07 Aug 2019 19:04

Re: Stomme dingen

Heb je per ongeluk op dat rode pijltje linksboven geklikt, Sogood? Dan verdwijnen je avatars.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Aug 2019 20:25

Re: Stomme dingen

June schreef:Heb je per ongeluk op dat rode pijltje linksboven geklikt, Sogood? Dan verdwijnen je avatars.

Verrek!

#Poppetjemetbrilsmiley
<<

Anoniem281

Bericht 07 Aug 2019 20:40

Re: Stomme dingen

Ik vervang de wc rol nooit. Als ie op is, pak ik wel een nieuwe maar die zet ik op t prullenbakje tot m'n man m vervangt. Net als dat k nooit m'n wattenschijfjes in de prullenbak naast het badkamermeubel gooi, maar in de wasbak laat liggen. M'n man ruimte t dan weer op... Puur luiheid en gewoonte, maar wel stom :laughcry:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 07 Aug 2019 21:20

Re: Stomme dingen

SoGood schreef:En als ik ‘s avonds op de bank mijn ogen niet meer open kan houden en van ellende naar bed ga, vervolgens niet meer in slaap kan komen. Ook stom!


Ja, dit is heel stom! Lig je om 20.00uur bijna te slapen, lukt het om 22.00uur niet meer.. Ik voel me dan altijd zo oud, haha, mijn ouders hebben dat probleem ook..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem301

Bericht 08 Aug 2019 00:14

Re: Stomme dingen

Elisabeth schreef:Oh ik heb nog een stom ding.

Ik doe 9 van de 10 keer boodschappen zonder tas mee te nemen. Gierige ik koopt ook geen nieuwe tas. Dus nu stop ik de boodschappen in het wagentje, haal het er uit bij de kassa en zet het na het betalen er weer in. Dan zet ik alles los in de auto. Pak ik thuis de tas, stop het er weer in en dan pak ik het in de keuken uit.

Elke keer zeg ik dit nooit meer, maar vandaag ging het weer zo..

Bij veel supermarkten staan dozen/doosjes, misschien kun je het daar de volgende keer in doen!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 08 Aug 2019 07:38

Re: Stomme dingen

Ik heb een slaapkamer over dat is mijn was/strijk kamer geworden maar bepaalde kledingstukken liggen soms zo lang te wachten op hun strijk rondje dat ik regelmatig ‘s ochtends sta te strijken omdat we nu echt wel dat ene kledingstuk wollen dragen...oeps... er zijn momenten dat oo het goed bij kan houden maar ik haat strijken gewoon en als het druk is schuif ik dat het eerste vooruit.
Carpe Diem
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Aug 2019 07:48

Re: Stomme dingen

Bergkristal, is het strijken echt nodig? Als je de wasmachine niet te vol stopt en de was gelijk uit de machine haalt en vervolgens goed uitschudt (cruciaal!) en netjes ophangt is het (naar mijn maatstaven ;-) netjes genoeg om niet meer te hoeven strijken. M.u.v. sommige blouses.
<<

Anoniem279

Bericht 08 Aug 2019 07:57

Re: Stomme dingen

SoGood schreef:Bergkristal, is het strijken echt nodig? Als je de wasmachine niet te vol stopt en de was gelijk uit de machine haalt en vervolgens goed uitschudt (cruciaal!) en netjes ophangt is het (naar mijn maatstaven ;-) netjes genoeg om niet meer te hoeven strijken. M.u.v. sommige blouses.

Dit. Ik strijk nooit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Aug 2019 07:59

Re: Stomme dingen

Ik strijk ook nooit. De overhemden van m'n man, blouses van mijzelf en broeken doe ik even vijf minuten in de droger per vier a vijf stuks en hangt het dan warm aan een hanger aan het droogrek. Prima kreukvrij!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Aug 2019 08:51

Re: Stomme dingen

Ik strijk ook niet, bevalt me prima!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem284

Bericht 08 Aug 2019 09:01

Re: Stomme dingen

Elisabeth schreef:Oh ik heb nog een stom ding.

Ik doe 9 van de 10 keer boodschappen zonder tas mee te nemen. Gierige ik koopt ook geen nieuwe tas. Dus nu stop ik de boodschappen in het wagentje, haal het er uit bij de kassa en zet het na het betalen er weer in. Dan zet ik alles los in de auto. Pak ik thuis de tas, stop het er weer in en dan pak ik het in de keuken uit.

Elke keer zeg ik dit nooit meer, maar vandaag ging het weer zo..


Herkenbaar, maar het helpt mij om gewoon wat tassen in de auto te leggen. En dan in het zicht, stoel naast me ofzo. Anders vergeet ik het alsnog.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 08 Aug 2019 09:18

Re: Stomme dingen

Gympie schreef:
Elisabeth schreef:Oh ik heb nog een stom ding.

Ik doe 9 van de 10 keer boodschappen zonder tas mee te nemen. Gierige ik koopt ook geen nieuwe tas. Dus nu stop ik de boodschappen in het wagentje, haal het er uit bij de kassa en zet het na het betalen er weer in. Dan zet ik alles los in de auto. Pak ik thuis de tas, stop het er weer in en dan pak ik het in de keuken uit.

Elke keer zeg ik dit nooit meer, maar vandaag ging het weer zo..


Herkenbaar, maar het helpt mij om gewoon wat tassen in de auto te leggen. En dan in het zicht, stoel naast me ofzo. Anders vergeet ik het alsnog.

Ik heb een dot met kleine tasjes in mijn handtas voor ‘het geval dat’. Maar boodschappen doe ik altijd met mijn geliefde kratjes. Die staan in het karretje en met betalen zet ik alle boodschappen erin en til ze zo de auto in. Echt ideaal.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 08 Aug 2019 18:13

Re: Stomme dingen

Ik haat rommel haha, herken dus weinig van bovenstaande. Ik ben chaotischer in mijn hoofd wanneer er meer troep ligt. Ons fonteintje gebruik ik gewoon om mijn handen te wassen in de wc.

Het enige wat ik nu kan bedenken is dat we de relevante post uit de brievenbus halen en de rest blijft erin liggen totdat hij te vol raakt, dan halen we hem leeg. Blijkbaar deden mijn vriend en ik dit al afzonderlijk toen we nog geen relatie hadden en doen we het nu nog steeds haha.
<<

Anoniem279

Bericht 08 Aug 2019 18:14

Re: Stomme dingen

Ben je dan niet bang voor inbraak, Fantine?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 08 Aug 2019 18:16

Re: Stomme dingen

Flo schreef:Ben je dan niet bang voor inbraak, Fantine?


Huh? We wonen in een appartementencomplex waar de brievenbussen in de centrale hal staan. Zou niet weten hoe mensen dan moeten inbreken?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron