Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

<<

Hartjes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 12 Mei 2014 13:49

Bericht 07 Aug 2019 07:42

Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Al een hele tijd kriebelt er bij mij een baan wat mij ontzettend leuk lijkt. Telkens kijk is of er toevallig een vacature van is.
Maar dan denk ik, wat als die nu komt... dan heb ik geen ervaring. Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik dan toch kans maak. Want het lijkt mij geweldig!! Ik heb nu zoiets van je leeft maar 1 keer, dus ga ervoor.
Iemand tips?
<<

Hartjes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 12 Mei 2014 13:49

Bericht 07 Aug 2019 07:44

Re: Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Het gaat om een functie in het vakgebied intake en service bij de politie.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Aug 2019 07:48

Re: Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Tja, vooral je enthousiasme weten over te brengen dan denk ik. De tekorten bij de politie zijn fors dus niet geschoten is altijd mis. En zelfs al zou je het nu niet worden dan wordt je misschien wel opgenomen in hun bestand en wie weet wat dat in de toekomst kan brengen.

Niet geschoten is altijd mis!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem313

Bericht 07 Aug 2019 08:16

Re: Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Eens met Lady. En anders, als er een opleiding voor nodig is: die opleiding gaan doen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Aug 2019 08:54

Re: Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Ik zou inderdaad nagaan wat zij graag willen als eisen en wat je daar on the job kunt leren. En als er wel een opleiding voor nodig is, die gaan doen inderdaad. Het zal misschien geen instapklare baan zijn, maar als jij enthousiast bent en zij geloven in jou, dan kan je denk ik een heel end komen.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 07 Aug 2019 09:35

Re: Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Gewoon solliciteren! De politie sollicitatieprocedure is best heftig en ze kunnen echt niet verwachten dat men ook nog eens veel ervaring heeft. Vooral goed aangeven waarom je het wil en de gok wagen. En vooral ook niet opgeven als je er de eerste keer niet doorheen komt. Een bekende heeft echt vaak gesolliciteerd bij de politie en kwam er maar niet door. Inmiddels heeft ze alle testen gehaald. Het is net wat ze op dat moment zoeken.
2015 💙
<<

Anoniem315

Bericht 07 Aug 2019 10:26

Re: Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Gewoon proberen! Je hebt niets te verliezen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 07 Aug 2019 10:49

Re: Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Ik heb momenteel een beetje hetzelfde. Het is mijn vakgebied, ik weet dat ik het kan, maar ben er inmiddels wel alweer 7 jaar uit.
Ik heb mijn brief geschreven en heb inderdaad zoveel mogelijk mijn enthousiasme laten blijken, meer kan ik niet doen, want mijn CV is zoals ie is, kan ik niks aan veranderen.
Niet geschoten is altijd mis..

Super spannend Hartjes!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Aug 2019 11:05

Re: Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Ken je iemand die bij de politie werkt? Misschien kan je een keer meelopen, kijken of het iets voor je is. Anders zou ik zorgen voor een hele pakkende sollicitatiebrief en het gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis. Qua eisen is het niet erg specifiek, dus daar voldoe je vast wel aan. Het zal vooral gaan om je persoonlijkheid en ervaring, dus leg daar vooral de nadruk op in een eventuele brief.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 07 Aug 2019 11:39

Re: Een baan wat je ontzettend leuk lijkt, maar...

Hartjes, ik ben van baan gewisseld en ben van de gas en olie industrie naar een consultancy (op ICT vlak) in een heel andere industrie gegaan. Ik heb m’n brief met een filmpje gestuurd. Dit viel op. Toch werd ik het na twee sollicitatie ronden niet. Ik heb toestemming gegeven om m’n CV op archief te houden en uiteindelijk ben ik aangenomen, nadat het toch niet werkte met degene die de baan had gekregen. Ik sluit me dus aan bij Lady; zorg dat je enthousiasme overkomt!
L2014 & H2017

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers