Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat maakt jou vandaag blij?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Aug 2019 20:36

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Hahaha Sogood! :smile:

♥♥
<<

Anoniem298

Bericht 06 Aug 2019 21:22

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Hahaha SoGood, ik moest hardop lachen :lol:
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 07 Aug 2019 10:53

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Haha Sogood, jouw stukje maakt mij blij! Prachtig.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Aug 2019 12:34

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Zegt ze dat ook als ze een tekening van je kinderen krijgt sogood? ‘Sorry jongens dit vindt oma te modern, neem maar weer mee.’

Ik ben met m’n zoons op avontuur. We hebben brood meegenomen en zijn naar een Onbekende Speeltuin vertrokken met de auto. Dat soort dingen vinden ze altijd heel spannend. Deze keer zitten we in een speeltuin in Zwanenburg, best leuk. Eigenlijk zitten ze alleen in de zandbak maar goed daar ligt ook megaveel speelgoed in dus dat snap ik ook. Het zijn allebei zandliefhebbers.
En we hebben hier geluncht met broodjes gebakken ei.
#teammaple🍁
<<

Anoniem300

Bericht 07 Aug 2019 17:18

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Ik ben blij omdat ik samen met mijn dochter gewoon even lekker 1 op 1 ,2 daagjes weg ben (1 nachtje). Zo fijn om mijn dochter zo te zien genieten, geweldig!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 07 Aug 2019 17:29

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Ik ben blij met dat ik vandaag de keukenkastjes heb uitgemest, schoongemaakt en daarna opnieuw ingericht.
En ik ben ook blij met mijn vriend die erg lief mee ging kijken toen ik mijn werk gingen showen (ala: de keukenkastjes open trekken en alles aanwijzen wat er anders in staat) en lief knikte ‘wat goed’ en interesse toonde. :love:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Aug 2019 22:25

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Altijd fijn een beetje interesse in de andere soleil

Ik word stiekem wel blij dat ik nu op het hondjes van mijn vriend pas. Ze volgt mij overal naar toe. Zelfs de wc in, maar ligt nu als een klein bolletje naast mij te snurken en vanmiddag lag ze vol op haar rug te slapen. Teken dat ze zich veilig voelt. Plus ik moet iedere keer wel lachen als ze op de bank probeert te springen en ze wegglijdt waardoor ze met haar voorpootjes op de bank terecht komt en haar achterpootjes nog op de grond staan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Aug 2019 21:03

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Gezellig Silly! Wat voor hondje is het?

Ik ben blij want ik kreeg net te horen van m'n zwager dat ie morgen m'n zoontje meeneemt naar de speeltuin (als dat mocht, ja dat mag) zodat m'n zoontje gezellig met z'n nichtje naar de speeltuin kan. Heb ik even lekker ineens een middag vrij!
Let's discover the world together.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 16 Aug 2019 03:27

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Oh heerlijk Marin! Geniet ervan!
L2014 & H2017
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Aug 2019 06:47

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Oh Marin wat lekker. Even een dagje je handen vrij je voor O ook leuk om met iemand te kunnen spelen

Het is een Ruwharige Jack Russel echt begin van het beestje te houden terwijl ik meer een kattenpersoon ben.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 16 Aug 2019 07:49

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Lekker Marin, dat is het leuke als ze ouder worden dat zoiets kan!

Silly one ik herken het wel. Ik ben totaal geen dierenliefhebber maar heb een hele tijd de hond van een vriendin uitgelaten. En dan krijg je echt een band met zo'n beestje.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 16 Aug 2019 07:59

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

@ Marin - heerlijk onverwacht zo’n middag kindloos, zeker nu hij door de zomervakantie non-stop thuis is.

Ik ben al drie weken blij. Momenteel zijn wij op vakantie in Italië en het is zo genieten: alleen maar mooi weer, lekker eten en drinken, lieve mensen, leuke dingen gedaan (bv. fietsen door Lucca, generale repetitie van de paardenraces in Siena, tof waterpark, heel wit strand bezocht), heerlijk qualitytime als gezin.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Aug 2019 15:29

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Dank jullie!
Ik heb boodschappen zonder kind kunnen doen, hardgelopen, gekookt en gechillt op de bank en ze zijn nog niet terug. Love this.

Anansi, het genot knalt ook van de foto's af. Ik geniet echt met jullie mee op vakantie!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 16 Aug 2019 16:51

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Klinkt heel relaxt, Marin. Fijn!

Ben heel blij met mijn huisarts. Vanochtend hadden we een dubbel consult ingepland en ze is bereid een verklaring op te stellen die de kans op het vinden van mijn biologische moeder vergroot. Ze heeft door mijn geboorteland gereisd en weet hoe belangrijk status en stempels daar worden gevonden door locals. Ik ben heel dankbaar voor haar hulp; het zou misschien het verschil kunnen maken.
<<

Anoniem271

Bericht 16 Aug 2019 20:05

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Mijn vriend kregen ineens een hoop cadeautjes vandaag. Van de oma van mijn vriend allebei een envelop met geld, van mijn stiefschoonvader een envelop met geld en mijn schoonmoeder nam ons mee uit eten vanavond. Was nog voor onze verjaardagen, super lief.
<<

Anoniem316

Bericht 16 Aug 2019 20:54

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Wij zijn vandaag met dochter naar de film geweest en ze vond het zo leuk! Als het aan haar had gelegen had de film nog langer geduurd en de pauze vond ze ook maar onzin.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Aug 2019 21:02

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Marin schreef:Dank jullie!
Ik heb boodschappen zonder kind kunnen doen, hardgelopen, gekookt en gechillt op de bank en ze zijn nog niet terug. Love this.

Anansi, het genot knalt ook van de foto's af. Ik geniet echt met jullie mee op vakantie!

He wat knap Marin! Hoe lang heb je gelopen? Ben je aan het trainen of kan je het al? Moet je opnieuw opbouwen of ben je zo weer in een keer begonnen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Aug 2019 21:05

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Ik heb jaren geleden best redelijk hardgelopen maar ben onlangs weer begonnen. Nog niet veel soeps hoor (3.5 km in 34 min met interval) maar alle beetjes helpen. Moet zeker weer opbouwen met interval training maar 't belangrijkste is dat ik 't leuk vind. Lekker buiten!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Aug 2019 21:13

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Marin schreef:Ik heb jaren geleden best redelijk hardgelopen maar ben onlangs weer begonnen. Nog niet veel soeps hoor (3.5 km in 34 min met interval) maar alle beetjes helpen. Moet zeker weer opbouwen met interval training maar 't belangrijkste is dat ik 't leuk vind. Lekker buiten!

Nou is toch hartstikke goed. Leuk zeg, wist helemaal niet dat jij dat deed jaren geleden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Aug 2019 21:18

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Met name toen ik in Engeland woonde dus dat is best lang geleden ja haha.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Aug 2019 21:22

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Hee dat is zeker leuk, en dan zitten we in hetzelfde schuitje Marin! Ik heb twee jaar niet hard gelopen. En sinds vorige week heb ik het ook weer opgepakt! Ben nu 4 keer geweest. Ik stel me zo voor dat het voor jou ook niet makkelijk is om je loopmomenten in te plannen, met kind en man die veel werkt. Dat is mijn struggle iig wel. Maar ik hoop dat het goed blijft gaan bij ons allebei!
#teammaple🍁
<<

Anoniem282

Bericht 16 Aug 2019 21:25

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Wat knap van dat jullie het hardlopen weer hebben opgepakt, UN en Marin. Vanaf de bank proost ik op jullie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Aug 2019 21:27

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Wat goed Urban Naked. Heb je al een beetje een fijne route ontdekt bij jou? Ik vind dat erg erg leuk, merk ik, ik ren veel langs het water en dat vind ik tien keer leuker dan zo'n loopband in de sportschool.

Tot nu toe loop ik met name 's avonds (behalve vandaag door die play date met nichtje) maar over twee weken begint peuterspeelzaal weer en dan moet 't overdag wat makkelijker gaan. Jij gaat denk ik 's avonds hè?
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Aug 2019 21:34

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Oh lekker als je een mooie route hebt. Nee ik ben niet zo’n avondrenner, liever smorgens. En nu heb ik vakantie dus dat lukt wel. Maar als ik straks weer gewoon werk moet ik echt gaan puzzelen en zal het vooral weekend worden. Of misschien zolang het licht is wel een keer savonds. Ik ren in een park vlakbij m’n huis en moet nog even bekijken hoe comfortabel het daar is savonds, of er meer mensen hardlopen vooral.

Heb jij een doel? Ik zou graag de 5km binnen 30 minuten willen lopen. Nu doe ik daar 35 minuten over dus ik heb room to grow, maar goed ben ook net begonnen natuurlijk :)
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Aug 2019 21:40

Re: Wat maakt jou vandaag blij?

Ja het moet wel prettig en veilig voelen, zeker 's avonds (en ook 's ochtends vroeg). Hopelijk lukt het je om voort te zetten.
Mooi streven! Zover ben ik nog niet hoor. M'n man heeft wel bedacht dat ik misschien eind oktober een 5km run kan doen hier maar dat weet ik niet of ik dat red. Durf me er nog niet voor op te geven.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers