Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen (5-11 augustus)

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Aug 2019 08:01

Re: Weekplannen (5-11 augustus)

Ja gelukkig wel, ze waren op dag 4 zo’n 2200 gram, dat is echt zo mini. Ik durfde ze amper aan te kleden :laughcry:

Oh en Olifant, gefeliciteerd met je verjaardag!

♥♥
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 06 Aug 2019 08:02

Re: Weekplannen (5-11 augustus)

Begrijpelijk Elliot, zou erg lekker zijn als je even een klein rondje buiten kan!

Gefeliciteerd alvast Ise, wat goed!


Mijn vriend is gisteren weer aan het werk gegaan en de kinderen zijn bij hun moeder, dus ruuuust!

Maandag: uitbraken van zondagavond. Het plan was einde middag even een drankje drinken, maar dat werd diep in de nacht thuiskomen omdat we aan de praat raakten met een leuke man uit Ierland. Binnenkort weer een avond met hem plannen haha.
Dinsdag: vandaag stond eindelijk de tattoo afspraak op de planning, ware het niet dat de artist door zijn rug is gegaan. Aaargh!!
Verder vandaag wat maaltijd voorbereiden en vanavond heerlijk alleen ook omdat het speelseizoen weer begonnen is voor vriend.
Woensdag: ik hoop hoop hoop morgen alsnog de tattoo, bij aeen andere artist die eigenlijk de nummer 1 keuze was (maar geen plek had maandenlang) en nu helpt een oplossing te vinden.
Donderdag: overdag in het zkh, avond naar The Lion King
Vrijdag: zkh en daarna einde middag Gin Tonic date
Zaterdag: zkh en daarna direct door naar Frieland om even te chillen en daar slapen.
Zondag: 10 dagen kermis is van start gegaan, dus denk even een drankje doen in de kroeg.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 08:27

Re: Weekplannen (5-11 augustus)

Elliot zou fijn zijn als je lekker snel met de meisjes naar buiten kan! Trots achter de kinderwagen lopen :love:
Reva, alles ok, dat je zo vaak naar het ziekenhuis moet?

Mijn week:
Gister gewerkt en 's avonds naar thaiboksen
Dinsdag werken, vanavond hardlopen
Woensdag thuiswerken, 's avonds spelletjesavond met mijn man en wijn
Donderdag vrij met Bo, nog geen plannen. 's Avonds bokszaktraining
Vrijdag werken, 's avonds Netflixen en wijn drinken op de bank
Zaterdag boodschappen doen, beetje opruimen en rond een uur of 15.00 uur met mijn man en Bo naar mijn moeder, we gaan daar gezellig eten
Zondag in de middag met UN naar Geel, gezellig!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 06 Aug 2019 17:40

Re: Weekplannen (5-11 augustus)

@Gerrie, met mij wel hoor! Ik ga mee met de chemokuur van mijn moeder, dus zit wel in het ziekenhuis maar niet voor mezelf. Wel lief dat je het vraagt. Veel plezier zondag, gezellig!

Edit: Gerrie?? Whaha :laughcry: ik laat hem mooi staan.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers