Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #4

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 06 Aug 2019 12:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Dank je wel Carrie, ik moet er alweer van huilen. Dit soort dagen maken me zo bang. Hopelijk is het een dag en voel ik me morgen weer beter.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 12:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Lady schreef:Dank je wel Carrie, ik moet er alweer van huilen. Dit soort dagen maken me zo bang. Hopelijk is het een dag en voel ik me morgen weer beter.

Oh dat was niet de bedoeling! Maar het is ook wel goed dat je huilt, denk ik. Opkroppen is ook weer niet goed. Knuffel voor jou :hug:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 06 Aug 2019 12:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Lady schreef:UN, ik snap je helemaal. En ik ben altijd een beetje jaloers dat jouw ouders de kinderen gewoon een week laten komen logeren. Dat zal hier nooit gebeuren.

Ik voel me vandaag echt zo vreselijk down, bah. :snik:


Nou dat kan ik heel goed begrijpen en ik ben me er van bewust dat ik daar veel geluk mee heb. Ik zou dat jou ook heel erg gunnen.

Wat moeilijk voor je dat je zo’n zware dag hebt Lady.
Carrie zegt hele goeie dingen hierboven, ben ik het mee eens.
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 06 Aug 2019 12:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ahh lieve Lady, dit zijn ook maar momenten. En geef er maar aan toe dat je je zo down voelt, het is ook echt niet niks en je bent nu eigenlijk door dit proces in een grote bak met ellende aan het roeren. Dan gá je dingen ook echt meer voelen, dan ga je meer last krijgen maar zie het maar als een hele, grote, dikke puist. De rotzooi moet er eerst uit voordat je weer jezelf kan worden.

Het wordt beter, écht. Wees niet bang, vertrouw op het proces en op jezelf. Hier ga je ook uitkomen, echt waar!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 06 Aug 2019 12:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Lady, wat ontzettend rot dat je je zo voelt. Heel veel sterkte!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 06 Aug 2019 14:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ah Lady, wat rot dat je je zo voelt. Heb je wel gelegenheid om er even aan toe te geven, of ben je alleen thuis met de kinderen? In elk geval een dikke knuffel voor jou.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem277

Bericht 06 Aug 2019 14:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ach lady, vindt jouw berichten zo verdrietig maar ook zo puur! Je bent een sterke vrouw, heel veel sterkte! Hopelijk gaat het snel beter met jou!
<<

Anoniem277

Bericht 06 Aug 2019 14:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Guattari wat fijn dat hij thuis is! Hopelijk vindt hij zijn zelfredzaamheid weer wat terug.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 06 Aug 2019 15:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat een lieve woorden, ik kan ze nauwelijks lezen zonder te huilen.

Er aan toegeven lukt niet vandaag. Moest voor de boys zorgen en ben nu aan het werk. Maar het maakt mijn lontje zo kort naar de kinderen toe en dat vind ik heel erg.

De timing is gewoon zo slecht, al komt dit vast nooit goed uit. Maar met mijn nieuwe baan in het vooruitzicht wil ik dit allemaal helemaal niet.

Caro, ik ga jou even een privéberichtje sturen als je dat goed vindt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 06 Aug 2019 15:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Tuurlijk niet!
<<

Anoniem277

Bericht 06 Aug 2019 19:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik baal van de buurt. Wij zijn hier nu ongeveer 3 jaar geleden komen wonen en sindsdien is er iedere avond herrie van klussende buren. Het zijn steeds andere buren maar dus wel echt 3 jaar op een rij. En dan niet tot 9 ofzo. Nee laatst was het 11 uur (en beginnen rond 6-7 uur weer).
Ik snap het wel, ze hebben kleine kinderen, slapen in een caravan en over 2 weken begint de school weer. Dus ze willen weer binnen slapen.
Maar echt, ik wil ook af en toe een avondje stilte. Binnenkort gaan nog 2 buren verbouwen dus het zal nog even doorgaan.

Oké en nu klaagmodus uit. Morgen gaat het weer beter maar nu ben ik moe, ongesteld (en dus heel prikkelbaar) en wil ik gewoon stilte en slapen.
Overigens ben ik geen klagende buur dus ik ga er niet naar toe en laat ze lekker werken. Vooral omdat ze dus ook de hele dag al werken en tot zo laat doorgaan om het af te krijgen, ik heb er wel respect voor. Ik zou het niet nadoen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Aug 2019 20:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Lady, heel veel sterkte. Hoop dat je je snel beter voelt!
Anelisan, dat zou ik ook irritant vinden zeg! Heb echt een gruwelijke hekel aan geluidsoverlast en zou volgens mij ook snel gaan klagen. Knap dat je dat niet doet!

Nog even een update met betrekking tot mijn ANWB-verhaal: ik werd gisteren gebeld en ze nemen m'n klacht serieus, de 90 euro pechhulpkosten worden dan ook kwijtgescholden! Hier had ik ook om verzocht, maar ben blij dat ze er gehoor aan geven. Ook gaat die jongen er nog wat van te horen krijgen, de klacht wordt doorgestuurd naar zijn accountmanager o.i.d. Is in elk geval nog een pleister op de wonde. Heb er echt nog veel last van gehad, de volgende avond en nacht heb ik liggen creperen van de buikpijn. Stress slaat bij mij altijd op m'n darmen en dat heb ik weer geweten hoor. Pff wat een gedoe.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Aug 2019 20:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh dat is fijn zeg dat ze daar nog op teruggekomen zijn.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 06 Aug 2019 21:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

De Amerikaanse ambassade maakt er hier een zooi van: eerst mijn mans ESTA afgekeurd voor Hawaii, zonder reden maar we weten dat het komt doordat hij Irakees paspoort heeft en/of er 4 jaar geleden 2 weken is geweest, toen (duur) proces in voor visum, eind september pas afspraak mogelijkheid, na veel bellen (sn letterlijk urenlang een vragenlijst invullen), een versnelde afspraak gekregen, die gisteren was.

Tijdens dat interview is zijn visum goedgekeurd, om vervolgens 5 uren laten het via email weer in te trekken, weer een zelfde soort vragenlijst op te sturen (elk adres waar hij heeft gewoond, elk ticket naar het buitenland - en wij hebben nogal wat van de wereld gezien) en alle gegevens familie. En het allermooiste: 1 van de e-mails die hij gisteren kreeg is geadresseerd aan iemand anders. Zó slordig, waarschijnlijk verkeerd gecopypaste. En natuurlijk kreeg hij dit 5 minuten voor de ambassade sloot dus bellen ging niet meer.
Wat een zooitje, wat een tijdsverspilling en geld, en wat een stress.

Hij moet nu opnieuw afspraak maken, eerste is mid oktober. Dan weer proces in voor noodafspraak. Oh, en afspraak maken kan niet zonder weer die $240 te dokken. Hoeven we niet te betalen zegt de email maaaaar afspraak maken zonder betalen kan ook niet.
God, ik haat de USA nu echt even heel erg.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 07 Aug 2019 10:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Wat een bureaucratische zooi, Marsy! Sterkte er mee.

Lady, wat naar voor je, dat je je zo voelt. Hopelijk ga je je gauw weer beter en vrolijker voelen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Aug 2019 10:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh wat een klote zooi Marsy!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Aug 2019 10:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik heb net de schoonmaakster ontslagen. Vond ik zooo moeilijk en voelde me zo rot. Ik heb er dagen een knoop van in m'n maag gehad. Maar het is beter zo, want we waren al een tijd niet meer tevreden, met name over 't vele afzeggen. We hebben intussen een vervangende oplossing dus dat maakt 't voor ons wel fijn. Maar oh man ik vond dit echt moeilijk, vind het heel rot voor haar.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Aug 2019 11:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Had ze echt een vast contract bij jullie Marin? Of bedoel je dat ze gewoon niet meer hoeft te komen?
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Aug 2019 11:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh ja gewoon gezegd dat ze niet meer hoeft te komen.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Aug 2019 11:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

En rot dat je weer een nieuwe moet zoeken. Ik vond dat destijds irritant, dat je niet vooraf weet wat je krijgt. M’n broertje had een schoonmaakster die heel goed was en altijd kon, wij hebben haar gevraagd en ze komt nu al een jaar of twee bij ons. Over twee weken is ze op vakantie en ze heeft zelf een invaller geregeld (haar schoonzus).

Kun je niet kijken of je via vrienden iemand kunt krijgen?
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Aug 2019 12:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Nee hoor we hebben al iemand anders gevonden (via via) en heeft al proef gedraaid toen de oude schoonmaakster weer niet kon komen. Daar waren we tevreden over maar 't is natuurlijk nog wel even aftasten met nieuw iemand (of eigenlijk twee, want ze zijn met z'n tweeën, de nieuwe schoonmakers). Maar voel me toch lullig voor de oude schoonmaakster vandaag, ze was wel teleurgesteld en ik neem emoties van anderen dan zo over.

Fijn dat jij intussen al een tijd een fijne gevonden hebt!
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Aug 2019 12:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Oh gelukkig!
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Aug 2019 14:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik kan je gevoel wel voorstellen Marin. Je moet toch iemand teleurstellen en dat is nooit leuk. Gelukkig hebben jullie al een vervanger.

Ik baal dat ik voordat ik op vakantie ging een ketting gezien heb van de spring/summer collectie. Nu keek ik vandaag op de website van het merk zodat ik deze in een winkel hier in NL kan bestellen. Staat de Autumm/Winter collectie op hun website. Ik zie zaterdag pas de tijd om naar de winkel te gaan en ik hoop dat ik hem alsnog kan bestellen. Ik verwacht van wel, aangezien het handwerk is. Maar ik baal er wel van.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 07 Aug 2019 15:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Silly-One schreef:Ik kan je gevoel wel voorstellen Marin. Je moet toch iemand teleurstellen en dat is nooit leuk. Gelukkig hebben jullie al een vervanger.

Ik baal dat ik voordat ik op vakantie ging een ketting gezien heb van de spring/summer collectie. Nu keek ik vandaag op de website van het merk zodat ik deze in een winkel hier in NL kan bestellen. Staat de Autumm/Winter collectie op hun website. Ik zie zaterdag pas de tijd om naar de winkel te gaan en ik hoop dat ik hem alsnog kan bestellen. Ik verwacht van wel, aangezien het handwerk is. Maar ik baal er wel van.

Kun je de winkel niet bellen en vragen of ze hem nog hebbeb?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Aug 2019 15:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #4

Ik weet dag ze hem zal bestellen. Aangezien het geen standaard collectie is van haar. Mijn ouders hebben ooit ook voor ons kettingen daar besteld.
Anders zal ik naar Duitsland moeten rijden ergens volgende week. Geen hele grote ramp aangezien ik rondom de grens woon
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers