Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurant Leiden

<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 15:41

Bericht 06 Aug 2019 10:20

Restaurant Leiden

Eind deze week zijn man, dochter (5) en ik een paar dagen in Leiden.
Nu ben ik voor 1 van de avonden op zoek naar een leuk restaurant. Ik heb zelf wel zin om lekker te eten. Dat houdt voor mij in: geen pannenkoeken, patat, 'Beren-restaurant'-achtige zaken :face: .
We hebben wel intensieve dagen, dus ik verwacht dat dochter 's avonds moe is en geen uuuuren aan tafel kan.
Iemand een goede tip voor ons?

Overige tips voor Leiden zijn ook welkom! We hebben 1 dag ' vrij te besteden'.

Dank alvast voor het meedenken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Aug 2019 10:25

Re: Restaurant Leiden

Toevallig ben ik van het weekend voor het eerst in Leiden geweest en vond het een leuke stad zo op het eerste gezicht. We hebben niets toeristisch gedaan hoor dus daar geen tips voor. Maar we hebben wel ontzettend lekker gegeten bij dit Italiaanse restaurant. Het is zeker kindvriendelijk, ze hebben onder andere een kinderpizza of spaghetti, kinderstoelen (niet dat jouw dochter dat nog nodig heeft maar dat zegt wel altijd iets over kindvriendelijkheid) en een groot terras op een plein waar ze eventueel even kan rondlopen. En het is geen standaard Italiaan voor de volwassenen dus zeker lekker voor jou als je wat anders dan de pannenkoekententen wil. Ik vond het heel geslaagd met een kind in elk geval. https://www.restaurantcityhall.nl/
Let's discover the world together.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Aug 2019 13:57

Re: Restaurant Leiden

Ik vind La Bota erg leuk, en Annie’s Verjaardag.
<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 15:41

Bericht 06 Aug 2019 14:41

Re: Restaurant Leiden

Dank Marin en Aziraphale!
City hall was ik al via google tegen gekomen. Vond het er al goed uit zien, fijn te horen dat dat ook zo is. Een kanshebber!
Die andere twee ga ik even opzoeken :smile:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Aug 2019 14:42

Re: Restaurant Leiden

La Bota inderdaad. Ik vind Delphi heel leuk (Grieks restaurant). Behalve gyros, souvlaki, et cetera, hebben ze daar ook wat meer authentieke streekgerechten en die zijn heel lekker. Ze hebben ook kindergerechten. Wel reserveren, want het is vaak druk.

Buddha's (Thais) en Surakarta (Indonesisch) vind ik ook goed, maar ik weet niet of dat iets is voor je dochter.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers