Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sterilisatie man

<<

Anoniem315

Bericht 06 Aug 2019 09:40

Sterilisatie man

Hoi! Mijn man laat zich binnenkort steriliseren. Ons gezin is compleet en ik wil niet meer aan de hormonen. Hij heeft zelf aangeboden dit te willen ondergaan.

Zijn er meer vrouwen hier met ervaringen bij hun vriend/man? Ik ben benieuwd naar de verhalen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Aug 2019 09:51

Re: Sterilisatie man

Omdat bij ons de 'compleetheid' niet zeker is, doet mijn man het vooralsnog niet. Maar op latere termijn wil hij dit wel laten doen. Ik lees dus mee.

Hoor er overigens hele verschillende verhalen over :eyes:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem304

Bericht 06 Aug 2019 09:54

Re: Sterilisatie man

Mijn baas zat iig 's middags weer op kantoor na de ingreep. :smile:
Die heeft nergens last van gehad.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 10:04

Re: Sterilisatie man

Sam schreef:Omdat bij ons de 'compleetheid' niet zeker is, doet mijn man het vooralsnog niet. Maar op latere termijn wil hij dit wel laten doen. Ik lees dus mee.

Hoor er overigens hele verschillende verhalen over :eyes:

Wat voor verhalen Sam?
<<

Anoniem281

Bericht 06 Aug 2019 10:05

Re: Sterilisatie man

Ik lees mee! Wij wachten nog 2 a 3 jaar en dan gaat m'n man ook. Ook op eigen initiatief, trouwens! Maar ik vind t wel goed om te weten hoe of wat, dus ben ook benieuwd naar 'ervaringen'.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Aug 2019 10:06

Re: Sterilisatie man

Mijn man heeft dat afgelopen december laten doen. Het is hem erg meegevallen, de kosten waren rond de driehonderd euro.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem272

Bericht 06 Aug 2019 10:12

Re: Sterilisatie man

Mijn man heeft zijn aanvullende verzekering even opgehoogd geloof ik.

De ingreep zelf viel wel mee, maar het herstellen was toch wel een dingetje hoor. Hij kon de eerste paar dagen niet fietsen, en wij hebben geen auto. Hij moest dus lopend naar zijn werk, de arme ziel.

De meer intieme details wil ik wel via PB delen, hij wil dat vast niet op een openbaar forum hebben staan, haha.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 06 Aug 2019 10:19

Re: Sterilisatie man

Mijn man is vorig jaar gesteriliseerd. Het is hem enorm meegevallen, ondanks dat hij er verschrikkelijk tegen op zag. We liepen diezelfde middag alweer in de stad.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 06 Aug 2019 10:33

Re: Sterilisatie man

Carrie schreef:
Sam schreef:Omdat bij ons de 'compleetheid' niet zeker is, doet mijn man het vooralsnog niet. Maar op latere termijn wil hij dit wel laten doen. Ik lees dus mee.

Hoor er overigens hele verschillende verhalen over :eyes:

Wat voor verhalen Sam?


Van mannen :P De een vond het verschrikkelijk en veel pijn. De ander vond het heel erg meevallen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 10:57

Re: Sterilisatie man

Sam schreef:
Carrie schreef:
Sam schreef:Omdat bij ons de 'compleetheid' niet zeker is, doet mijn man het vooralsnog niet. Maar op latere termijn wil hij dit wel laten doen. Ik lees dus mee.

Hoor er overigens hele verschillende verhalen over :eyes:

Wat voor verhalen Sam?


Van mannen :P De een vond het verschrikkelijk en veel pijn. De ander vond het heel erg meevallen.

Hmm. Ik heb vast voorzichtig gehint naar mijn man net. Hij schrok vooral van de plaatselijke verdoving. Ik zei dat een bevalling erger was :smile:
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 06 Aug 2019 11:19

Re: Sterilisatie man

Haha carrie
Hier zou vriend het ook laten doen na zoon. En tadaa daar was toen dochter haha. T duurde toen wat langer omdat t definitieve nog niet goed was.
Nu is t echt echt klaar met kinderen ;) heb nu paar maanden geleden spiraaltje laten plaatsen, in de hoop dat ik daardoor minder ongesteld zou zijn, dat was t enigste voordeel. Anders zou vriend aan de beurt zijn. En dat doet ie ook hoor! Hij denkt ook smiddags weer te kunnen werken, maar net als Sam hoor ik hier ook veel verschillende verhalen over
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem315

Bericht 06 Aug 2019 11:22

Re: Sterilisatie man

Ik hoor ook sterk wisselende verhalen. Maar de meeste zijn positief.

Filoria, details hoeven niet hoor :) Ik vind een korte omschrijving van de ervaring genoeg.

Hahaha! Carrie, dat van die plaatselijke verdoving vindt mijn man ook het meest nare idee. En volgens hem had de dokter gezegd dat er een kans is op een blijvende zenuwpijn in de ballen. Werd-ie ook niet blij van.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 11:25

Re: Sterilisatie man

Exogenesis schreef:Ik hoor ook sterk wisselende verhalen. Maar de meeste zijn positief.

Filoria, details hoeven niet hoor :) Ik vind een korte omschrijving van de ervaring genoeg.

Hahaha! Carrie, dat van die plaatselijke verdoving vindt mijn man ook het meest nare idee. En volgens hem had de dokter gezegd dat er een kans is op een blijvende zenuwpijn in de ballen. Werd-ie ook niet blij van.

Oh jee, nee dat snap ik, je zal maar net die pech hebben.
Kan me voorstellen hoor, dat plaatselijke verdoving spannend is, en de meeste mannen zijn nogal gevoelig wat hun geslacht betreft :eyes:
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 06 Aug 2019 11:47

Re: Sterilisatie man

Mijn man heeft dit in april laten doen en hem is het gigantisch tegengevallen. Maar, hij heeft blijkbaar dus korte zaadleiders.
Het voelde bij hem alsof hij tijdens de behandeling continu in zijn ballen getrapt werd. Dat een minuut 5 bij iedere kant.
Hij riep toen heel hard dat als het niet goed was gedaan hij het niet nog eens zou laten doen.
Hij kon erna een paar dagen wat minder en heeft enkele weken wat last gehad van een doof gevoel. Inmiddels is ie de pijn vergeten en "viel het allemaal wel mee"
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 11:48

Re: Sterilisatie man

Oh nee Boerenkool, dat klinkt echt heel naar voor je man! Wat afschuwelijk zeg, jeetje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Aug 2019 12:46

Re: Sterilisatie man

Wat naar Boerenkool. Mijn man stond echt letterlijk binnen tien minuten weer buiten.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 06 Aug 2019 13:27

Re: Sterilisatie man

Oh jeetje Boerenkool, wat akelig.

Ik heb het er ook steeds vaker over met mijn man omdat ik alle vormen van vrouwelijke anticonceptie gewoon nadelig vind. Hij staat er voor open maar vindt het nog te vroeg. Ik denk dat hij met ‘te vroeg’ gewoon ‘ te spannend’ bedoelt. En nu ben ik maar weer begonnen met de pil.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2019 13:29

Re: Sterilisatie man

Ja, zo klinkt het wel. Mijn man ook hoor, hij zei als ik het doe dan wordt het volgend jaar.
Ik wil echt niet meer aan de pil, dus nu vrijen we met condooms. Niet heel ideaal, maar ben er inmiddels wel aan gewend. En het blijft lekker schoon na afloop :smile:
<<

Anoniem277

Bericht 06 Aug 2019 13:33

Re: Sterilisatie man

Hier was het ook reuze mee gevallen volgens man. Hij had die dag een beetje een zeurend gevoel maar daarna niets meer.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 09 Aug 2019 11:26

Re: Sterilisatie man

Carrie schreef:Ja, zo klinkt het wel. Mijn man ook hoor, hij zei als ik het doe dan wordt het volgend jaar.
Ik wil echt niet meer aan de pil, dus nu vrijen we met condooms. Niet heel ideaal, maar ben er inmiddels wel aan gewend. En het blijft lekker schoon na afloop :smile:

Haha jaaa dat is echt zo'n voordeel.
Ik ga ook niet meer aan de pil. Als we geen kinderwens meer hebben, hoop ik dat m'n vriend zich wil laten steriliseren.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 09 Aug 2019 11:29

Re: Sterilisatie man

Mijn man heeft dit in mei laten doen. Ook omdat we compleet zijn.
Hij vond het best tegenvallen. De ingreep zelf viel wel mee. Hij zag er enorm tegen op, die plaatselijke verdoving. De prikken waren ook wel erg naar. De ingreep zelf voelde die op wat zeurende pijn na niet veel van. Maar hij heeft erna nog wel echt last gehad. Hij kon moeilijk normaal lopen en heeft nog lang zeer gedaan. Ook het super strakke ondergoed was niet fijn. Het voelde nog een hele tijd alsof hij mega hard in zn zak getrapt was. En het was ook helemaal beurs en zwart. Hij heeft wel gewoon gewerkt.

Na de zomer vakantie gaat ie zn kwakkie laten testen en kan hopelijk de pil de deur uit.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem301

Bericht 09 Aug 2019 11:44

Re: Sterilisatie man

Oh oh wat een ellende! Hoop dat mijn man niet gaat googelen maar hem kennende gaat hij dat dagenlang doen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Aug 2019 12:29

Re: Sterilisatie man

Carrie schreef:Ja, zo klinkt het wel. Mijn man ook hoor, hij zei als ik het doe dan wordt het volgend jaar.
Ik wil echt niet meer aan de pil, dus nu vrijen we met condooms. Niet heel ideaal, maar ben er inmiddels wel aan gewend. En het blijft lekker schoon na afloop :smile:


Ja gadver. Wij gebruiken nu ook condooms. Ga volgende week spiraal laten zetten ivm hevige menstruatie. Heb aan m'n man gevraagd of we dan alsnog condooms kunnen blijven gebruiken :D trapt hij vooralsnog niet in :wink:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 09 Aug 2019 12:37

Re: Sterilisatie man

Mijn man is het ook aan het overwegen en ik heb hem dit topic laten lezen. @inieminie, hoe lang had je man er last van? En hebben jullie mannen het in het ziekenhuis laten doen of bij de huisarts? Daar schijnt het bij ons dus ook te kunnen maar mijn man is daar wat sceptisch over.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 09 Aug 2019 18:03

Re: Sterilisatie man

Bij de huisarts? Zou ik dus nooooit doen.. Jeetje.. Schrik er beetje van zelfs.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers