Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maken jullie veel foto's op vakantie?

<<

Anoniem271

Bericht 02 Aug 2019 22:17

Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik ben nu dus op vakantie en merk dat ik echt heel weinig foto's maak en eigenlijk alleen in de avond wat op mijn telefoon kijk. Heerlijk vind ik dit. Vroeger maakte ik wel overal foto's van, maar ik heb het idee dat ik nu veel meer aan het genieten ben.

Wat doen jullie?
<<

Anoniem309

Bericht 02 Aug 2019 23:54

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik maak bijna nooit foto’s, ook buiten de vakantie niet. Tijdens mij vakantie moet ik mezelf er dan ook echt aan herinneren een aantal foto’s te maken omdat de fotoalbums anders wel erg leeg blijven.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 03 Aug 2019 00:01

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ja, ik maak altijd veel foto’s, ook als ik niet op vakantie ben. Ik vind het leuk om te doen, ook als herinnering, al schiet het album maken er nogal bij in.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Aug 2019 00:20

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik maak altijd heel veel foto's! Dat is voor mij ook echt ontspanning en genieten haha.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 03 Aug 2019 06:19

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik maak altijd veel foto’s ja. Het onderwerp is tegenwoordig wel anders, want ik maak veel foto’s van de kinderen en niet zozeer van de omgeving (ook wel, maar veel minder) of onszelf.

Dit jaar maak ik met m’n gimbal camera een filmpje. Ik maak steeds filmpjes van 10-30 seconden en kort deze in waar nodig. Tot nu toe heb ik een vakantiefilmpje van 7 minuten.
L2014 & H2017
<<

Anoniem301

Bericht 03 Aug 2019 07:37

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik maak regelmatig foto’s en geniet daarbij ook nog van mijn vakantie, het kan beiden!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 03 Aug 2019 07:57

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Het ligt echt aan de vakantie.
Maar over het algemeen maak ik best wel wat foto’s op vakantie ja.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 03 Aug 2019 08:03

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Nee, ik maak amper foto’s. En albums maken doe ik ook niet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 03 Aug 2019 08:19

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Wat noem je veel?
Ik maak vooral foto’s op reis. Vooral op safari heb ik veel foto’s gemaakt van alle dieren. Ik loop alleen nog een aantal fotoboeken achter met maken ervan. :palm: Maar als ik dan een boek klaar heb kijk ik er regelmatig in.

Sinds ik een mobieltje heb met een goede camera maak ik ook sneller op andere momenten foto’s.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 03 Aug 2019 09:59

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik maak veel foto's en ook albums met reisverhalen erin. Altijd wel veel werk, maar ik ben er heel trots op!
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 03 Aug 2019 13:34

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik maak weinig foto's op vakantie en heb m'n telefoon ook niet constant bij me. Ik geniet dan ook wel meer. Maar ben wel blij dat m'n vriend wel regelmatig foto's maakt.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 03 Aug 2019 13:46

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ja ik maak veel foto's, vooral op vakantie. Ik verheug mij er nu al op straks mooie foto's van onze dochters te maken op de prachtige stranden waar we naartoe gaan.
Super om terug te zien.
<<

Geel

Bericht 03 Aug 2019 14:09

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Nee, weinig. Ik denk er niet/te laat aan, ga dan zo op in het moment. Mijn camera is ook niet top, dus vaak is het in het echt mooier en dan houd ik het daarbij.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Aug 2019 16:28

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ja, heel veel en hele dag door van allerlei dingen: gebouwen, mensen en dingen die ik tegenkom. Maar dan wel met mijn telefoon. Ik heb wel een camera bij me maar die is mijn tas nog niet uitgekomen ivm te veel moeite.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Aug 2019 16:50

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Het hangt er hier een beetje vanaf wat voor vakantie. Twee jaar geleden waren we in Tanzania en daarvoor had ik een speciale lens aangeschaft, dan maak ik veel foto's. Daar heb ik een boek van gemaakt en deze is, vooral bij kinderen, heel populair om te bekijken en wordt dan ook zeer regelmatig uit de kast gehaald. Op een vakantie waar niet veel bijzonders te zien is maak ik meer foto's met m'n telefoon, omdat ik de spiegelreflex wat zwaar vind. Daar maak ik dan geen album meer van, want het zijn vooral eet en drink foto's dan haha. Als ik met de spiegelreflex bezig ben is dat juist een vorm van genieten op vakantie. Met mijn telefoon merk ik inderdaad ook dat ik dan soms minder geniet van wat er echt gebeurt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem271

Bericht 03 Aug 2019 19:31

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Palmyra schreef:Wat noem je veel?
Ik maak vooral foto’s op reis. Vooral op safari heb ik veel foto’s gemaakt van alle dieren. Ik loop alleen nog een aantal fotoboeken achter met maken ervan. :palm: Maar als ik dan een boek klaar heb kijk ik er regelmatig in.

Sinds ik een mobieltje heb met een goede camera maak ik ook sneller op andere momenten foto’s.


Nou ja echt van álles wat je doet op vakantie. Ik maak ook echt wel foto’s van echt (voor mij) bijzondere dingen. Maar heb niet heel de dag mijn telefoon in mijn hand.
<<

Anoniem271

Bericht 03 Aug 2019 19:32

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Joey schreef:Ik maak weinig foto's op vakantie en heb m'n telefoon ook niet constant bij me. Ik geniet dan ook wel meer. Maar ben wel blij dat m'n vriend wel regelmatig foto's maakt.


Ja dat is hier ook inderdaad, mijn vriend maakt meer foto’s en dat vind ik toch ook wel leuk als we dan weer terug zijn.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 04 Aug 2019 09:41

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ja, van mooie uitzichten of historische gebouwen etc maak ik altijd meerdere foto's zodat ik zeker weet dat er een goede bij zit voor in een fotoboek. Ook ik loop er daar een paar van achter.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Aug 2019 09:44

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ja ik maak foto's veel. En mijn man ook. Vorig jaar met de vakantie hadden we samen 1500 foto's. Veel met mobiel gemaakt en ook me de spiegelreflex. Na de vakantie sorteer ik het en maak ik er een boek van
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Aug 2019 09:48

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik maak zeker veel foto's, op vakantie maar ook gewoon thuis. Vind het gewoon leuk als herinnering voor later.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43702

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Aug 2019 10:03

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ja haha. Denk niet dat dat iemand verbaast.

Voorheen gingen we echt met tassen vol fotografiespullen op vakantie.
De Amerika trip van dit jaar was de eerste keer in jaren dat ik amper m'n camera heb gebruikt. Bijna alle foto's heb ik met m'n mobiel gemaakt. Zegt ook wel wat over de kwaliteit van de telefoon camera tegenwoordig natuurlijk. En reizen met een kind en camera was gewoon niet zo heel praktisch.

Maar fotograferen op vakantie doe ik uiteraard nog steeds veel.
Laatst gewijzigd door Marin op 04 Aug 2019 10:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem279

Bericht 04 Aug 2019 10:15

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ik maak eigenlijk nooit vakantie-albums (jammer, zou ik wel moeten doen!), maar ik maak altijd wel heel veel foto’s. Zeker als ik alleen ben, dan zie ik zoveel mooie en leuke dingen die ik wil delen met het thuisfront dat m’n camera of telefoon min of meer vergroeid raakt met m’n hand. En ik vind het ook heel erg leuk om foto’s te maken.
Als we samen op reis zijn maak ik alsnog veel foto’s, maar wel een heel stuk minder dan wanneer ik alleen ben.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 04 Aug 2019 11:22

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Wij maken reisfilmpjes, dus filmen veel.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 04 Aug 2019 15:51

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Ja, ik maak heel veel foto's van al het moois dat ik zie. Eerder maakte ik altijd een albumpje, nu doe ik dat niet meer. Ik voeg de foto's in de albums van de kinderen, voor wie ik voor elk levensjaar een fotoalbum maak. Toevallig heb ik net gister de volgende van mijn jongste dochter gemaakt (van 1 tot 2 jaar). Bij mijn oudste lig ik 1 jaar achter en de jongste wordt over een paar weken 3, dus dan lig ik ook officieel weer achter. Heel gedoe om het bij te houden.
<<

Anoniem269

Bericht 04 Aug 2019 16:49

Re: Maken jullie veel foto's op vakantie?

Nee eigenlijk niet. Eigenlijk alleen van de kinderen.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers