Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Partner irritatie topic

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Aug 2019 12:16

Re: Partner irritatie topic

Mijn vriend is (vind ik dan) best een rommelkont. Niet dat ik nou het meest opgeruimde type ben maar wat ik echt zo vervelend vind is dat hij nu thuis is en roept dat het een rommel is hier. Prima mag hij vinden. Wat doet hij, gaat hij mijn spullen opruimen, en zijn eigen spullen die laat hij dan liggen. Nou echt ik begrijp dat niet ruim je eigen troep dan op, want dan kan ik straks mijn eigen spullen ook gewoon nog vinden.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem316

Bericht 03 Aug 2019 15:57

Re: Partner irritatie topic

Mijn man heeft op het moment echt zo'n kort lontje. Zowel naar mij als mijn dochter. Met als gevolg dat zij weer boos wordt of gefrustreerd, hij nog bozer wordt en zij weer een driftbui krijgt. En als ik dan inspring of overneem, loopt ie boos weg. En als ik het dan uitleg is het weer niet goed. Echt, ik word doodmoe van die man soms.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 03 Aug 2019 18:00

Re: Partner irritatie topic

En als je hem gewoon boos laat weglopen en het niet uitlegt?

Ik ben vandaag net als je man denk ik maar uitleg zou me alleen maar bozer maken denk ik (maar ik heb heftige PMS en zonder me dus al heel de dag af van de mensheid)
30-04-2017
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6814

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 03 Aug 2019 18:11

Re: Partner irritatie topic

Ik zou niet inspringen oid Dee. Dan is het tussen hem en jullie dochter.
2016
<<

Anoniem316

Bericht 03 Aug 2019 18:51

Re: Partner irritatie topic

Salome schreef:Ik zou niet inspringen oid Dee. Dan is het tussen hem en jullie dochter.

Met als gevolg dat ik de hele dag in geschreeuw en gejammer zit? Nee bedankt :)
<<

Anoniem301

Bericht 03 Aug 2019 20:42

Re: Partner irritatie topic

Dee schreef:
Salome schreef:Ik zou niet inspringen oid Dee. Dan is het tussen hem en jullie dochter.

Met als gevolg dat ik de hele dag in geschreeuw en gejammer zit? Nee bedankt :)

Plus ik weet niet hoe oud jouw dochter is maar een beetje hulp van mama tegen een volwassen vent kan ook prettig zijn (als hij onredelijk is dan tenminste)
<<

Anoniem316

Bericht 03 Aug 2019 21:03

Re: Partner irritatie topic

Carrie schreef:
Dee schreef:
Salome schreef:Ik zou niet inspringen oid Dee. Dan is het tussen hem en jullie dochter.

Met als gevolg dat ik de hele dag in geschreeuw en gejammer zit? Nee bedankt :)

Plus ik weet niet hoe oud jouw dochter is maar een beetje hulp van mama tegen een volwassen vent kan ook prettig zijn (als hij onredelijk is dan tenminste)


Precies, ik grijp niet in als het niet nodig zou zijn. In dat soort gevallen merk je gewoon dat ik op het moment veel bij dochter ben en hij relatief weinig. Daardoor weet ik beter waarop ze reageert of wat haar triggert. Maar leg dat maar eens uit zonder dat mijn man zich aangevallen voelt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6814

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 03 Aug 2019 21:33

Re: Partner irritatie topic

Carrie schreef:
Dee schreef:
Salome schreef:Ik zou niet inspringen oid Dee. Dan is het tussen hem en jullie dochter.

Met als gevolg dat ik de hele dag in geschreeuw en gejammer zit? Nee bedankt :)

Plus ik weet niet hoe oud jouw dochter is maar een beetje hulp van mama tegen een volwassen vent kan ook prettig zijn (als hij onredelijk is dan tenminste)

Oja, als hij onredelijk is zeker hoor!
2016
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers