Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij het durven?

<<

Anoniem290

Bericht 19 Jul 2019 15:41

Re: Zou jij het durven?

Ben je vrachtwagen chauffeur Fred? (Omdat je het truckje kent?).

Maar even on topic, ik zou het zelf ook niet doen. Simpelweg omdat ik stress krijg van een dalend banksaldo en als ik niet weet waar ik aan toe ben.

Ik zou het bespreken op je werk en kijken of je baas je contract met wederzijds goedvinden kan beëindigden, zodat je ww krijgt.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 19 Jul 2019 15:56

Re: Zou jij het durven?

Ik heb het gedaan een paar jaar terug, ik ben naar mijn werk gegaan en heb mijn baan per direct opgezegd. De baan was totaal niet wat ik ervan verwacht had en naar mijn mening werd de veiligheid van werknemers slecht gewaarborgd. Ik ben toen door mijn werkgever ontslagen zodat ik wel ww kon krijgen. Twee maanden later kreeg ik met een gelukstreffer mijn huidige baan en daar werk ik nu nog steeds met veel plezier.
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 19 Jul 2019 15:57

Re: Zou jij het durven?

Ik heb het gedaan i.v.m. verhuizing. Echter bevind ik me wel in de luxe positie dat ik kan wachten tot ik weer iets leuks zie (en tot de kinderen hier helemaal gewend zijn).

Mijn man werkte nog wel gewoon maar gaat per 1 september hier in de buurt werken.

In jouw situatie zou ik het niet zomaar doen.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 20 Jul 2019 14:25

Re: Zou jij het durven?

Thanks voor jullie reacties. Vooralsnog ga ik maar niet opzeggen, tot ik iets anders heb. Lastige is dat mijn baas mij echt wel waardeert, maar sommige dingen zo krom gaan en hij het gewoon niet door heeft. De ene keer is er een goed gesprek met hem te voeren, andere keer doet iedereen alles verkeerd. Ik heb hem wel gemaild over weer een bepaalde gang van zaken, daar hebben we maandag wel gesprek over, dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 240

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 20 Jul 2019 15:15

Re: Zou jij het durven?

Fred, dat jij het woord integriteit überhaupt in de mond durft te nemen. De uitspraken die jij doet laten dat niet zien.

Jorja, hopelijk doet je baas er iets mee en is hij voor rede vatbaar. Het lijkt me heel lastig werken voor iemand die zo wispelturig is. Snap dat je weg wilt. Hoop dat je snel een andere baan vindt.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 20 Jul 2019 18:02

Re: Zou jij het durven?

Het wordt toch echt tijd voor de Fred-meeting in Uden, dames. Een bijzonder fenomeen, waar nog lang over een gesprek valt te voeren :) wie maakt de datum-lijst?
<<

Anoniem279

Bericht 20 Jul 2019 18:18

Re: Zou jij het durven?

Ik ben erbij!

Ontopic: ik zou het niet durven maar ik denk, als je het ie financieel kunt veroorloven en dus redelijk wat spaargeld hebt om een tijdje mee rond te komen, het je wel meer rust geeft om te zoeken naar dé baan.
<<

Anoniem269

Bericht 20 Jul 2019 19:37

Re: Zou jij het durven?

Ik ook. Ik ben oprecht benieuwd hoe Fred eruit ziet! Eens kijken of mijn beeld klopt :)

Zelf zou ik het wel doen omdat we ook wel kunnen rondkomen op alleen het salaris van mijn man. Maar als dat niet zou kunnen zou ik het niet doen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Jul 2019 01:48

Re: Zou jij het durven?

Ik weet prima hoe Fred er uit ziet, althans, vijftien jaar geleden, maar maakt dat uit?
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 21 Jul 2019 09:38

Re: Zou jij het durven?

Poppy schreef:Ben je vrachtwagen chauffeur Fred? (Omdat je het truckje kent?).


:lol:

Iemand vroeg wat zijn vriendin er van vindt en daar komt geen antwoord op, of ik heb erover heen gelezen??
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 21 Jul 2019 09:39

Re: Zou jij het durven?

kerel schreef:Het wordt toch echt tijd voor de Fred-meeting in Uden, dames. Een bijzonder fenomeen, waar nog lang over een gesprek valt te voeren :) wie maakt de datum-lijst?

Jij begint er denk ik het vaakst over, dus lijkt me een mooie klus voor jou!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 21 Jul 2019 10:01

Re: Zou jij het durven?

In het kader van her titel van het topic. Zou ik dat wel durven? Al de hordes dames die dan speciaal voor mij komen. Zouden jullie het wel aan durven? Beetje geinen.

Wie weet spot je mij wel op de Udense kermis... lol.
<<

Anoniem277

Bericht 23 Jul 2019 06:44

Re: Zou jij het durven?

Fred, ik ga steeds vaker denken dat je mijn broer bent al woont hij niet in Uden. Heb je een foto? Kijken of je ook op hem lijkt!

Jorja, wat een vervelende situatie! Hopelijk heb je snel nieuw werk. Is een andere richting (of iets lager betaald) niets? Misschien dat je dan sneller een andere baan hebt?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 26 Jul 2019 15:22

Re: Zou jij het durven?

Heb een gesprek gehad, maar was vooral bla bla en zeggen wat ze denken dat ik wil horen. Maar dat we een vervolggesprek zouden hebben om aan te geven wat ik zou willen. Vervolgens was er weer iets deze week en besloten dat ik dan ook aan ga geven dat ik niet verder wil. Denk dat alle collega’s het zullen zien aankomen behalve mijn baas.
Heb wel op een superleuke functie gesolliciteerd in het buitenland. Had de hoop al opgegeven want ze zouden vorige week al shortlisten en als je binnen 2 weken niets zou horen dan zat je er niet bij. Die twee weken zijn zondag om. Maar vandaag mail gehad dat ze meer tijd nodig hebben ivm veel reacties en vakanties. Dus ik heb weer nieuwe hoop op een gesprek:)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 31 Jul 2019 21:28

Re: Zou jij het durven?

Spannend Jorja! Op wat voor functie heb je gereageerd?
<<

Anoniem321

Bericht 03 Aug 2019 12:05

Re: Zou jij het durven?

Ik heb altijd veel respect voor mensen die het roer omgooien.
Zelf zou ik het ook heel graag willen maar ik heb er de ballen niet voor.
Bovendien zou ik niet weten waar wel mijn hart ligt. Ik denk er aan een coach in de arm te nemen.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers