Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Aug 2019 09:59

Weekendplannen!

En wat staat er dit weekend op de planning?

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Aug 2019 10:00

Re: Weekendplannen!

Wij hebben vanavond date night met z'n tweetjes en gaan leuk naar Haarlem Culinair, een foodfestival in de binnenstad.

Morgen gaan we eerst overdag opruimen in huis en einde van de middag met vrienden naar het strand (mits het goed weer is) en zij logeren bij ons.

Zondag gaan we 's middags met de trein (dat zal zoon leuk vinden) naar Leiden naar een wijnfestivalletje.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 02 Aug 2019 10:03

Re: Weekendplannen!

Ik heb vakantie en als mijn man vanmiddag thuis komt, hij ook!
We hebben, behalve vandaag naar de brievenbus
en morgen oodschappen doen, helemaal geen plannen voor het weekend. Heerlijk :)
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 02 Aug 2019 10:08

Re: Weekendplannen!

Ik ben gister met vriendinnen al even de stad in geweest, ook even rondgelopen op Haarlem Culinair, haha.

Vandaag werk ik tot 13.00u en vanavond gaan mijn man en ik met mijn ouders uit eten bij ML Bistro. Als bedankje voor al de naschoolse opvang afgelopen maanden :)
Morgen nog geen plannen. Man en T. gaan 's middags varen, samen met andere vaders en de oudste kinderen.
Zondag wil ik een stukje hardlopen en 's middags gaan we misschien nog even zwemmen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Aug 2019 10:16

Re: Weekendplannen!

Leuk Snirp, was t erg druk op een donderdag of viel het mee? En veel plezier met je ouders. Misschien zie ik je nog wel in de stad dan haha.
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 02 Aug 2019 10:26

Re: Weekendplannen!

Wat leuk Marin, foodfestival! Ik hoop dat het weer meezit. Veel plezier!
Jezzie, fijne vakantie!
Snirp, eet smakelijk voor vanavond!

Ik ga vanavond uit eten met een oud-collega. Elkaar een tijdje niet gezien dus hebben veel bij te kletsen, heb er zin in. Verder een rustig weekend, we gaan verder met klussen aan het toilet en lekker films kijken denk ik.
<<

Kira

Bericht 02 Aug 2019 10:37

Re: Weekendplannen!

Vandaag boodschappen doen met m'n tante en moeder, zoon heeft een vriend te slapen en vanavond komt een vriendin eten.
Morgen met m'n vriend naar thermale baden in de buurt. En zondag waarschijnlijk zwemmen met m'n moeder en zoon. En anders is er een ridder festival in de buurt waar ik misschien heen ga.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 02 Aug 2019 10:44

Re: Weekendplannen!

Oh leuk Haarlem culinair, ik vind dat altijd zo gezellig die foodfestivals. Lekker vanalles proeven!

Ik ben vandaag vrij, vriend ook (heeft een weekje vakantie). We rijden zo even naar België, vriend wil wat nieuwe shirts en daar zit een winkel waar hij altijd goed slaagt. Verder niet veel bijzonders. Vanavond ga ik uit eten met collega's.
Morgen en zondag werk ik.
<<

Anoniem300

Bericht 02 Aug 2019 10:57

Re: Weekendplannen!

Ik moet werken van vandaag 15.30 Tot morgenvroeg 10.00.
Daarna heb ik vakantie.
Morgen zijn de oudste 2 met opa en oma op pad dus lekker rustig begin.
Verder nog niks op de planning dit weekend,, heerlijk.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 02 Aug 2019 10:59

Re: Weekendplannen!

Ik ben vanavond ook in Haarlem :) Maar heb een verrassingsfeestje van een vriend die 30 wordt.
Morgen met groep vrienden naar de pride, leukste dag van het jaar hier als je het mij vraagt! Zondag overdag werken en 's avonds met een vriendin naar een concert.

Fijn weekend allemaal!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 02 Aug 2019 11:13

Re: Weekendplannen!

Marin schreef:Leuk Snirp, was t erg druk op een donderdag of viel het mee? En veel plezier met je ouders. Misschien zie ik je nog wel in de stad dan haha.


Ik vond het gezellig druk :)
Wie weet tot vanavond, haha.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Aug 2019 11:19

Re: Weekendplannen!

Ik heb om 13:00 uur weekend. Hopelijk wordt het een beetje droog vanmiddag dan gaan we naar de supermarkt. Verder hebben we niet echt plannen. Morgenavond op visite bij vrienden en G gaat logeren.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Aug 2019 11:56

Re: Weekendplannen!

Ik ben vandaag lekker vrij!
Ben nu even flink het huishouden aan het doen.
Verder geen plannen vandaag.

Morgen: Hout halen voor de glijbaan en ik wil naar de Decathlon voor nieuwe hardloopschoenen.

Zondag: 's Morgens even extra werken en 's middags iets leuks doen als gezin!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Aug 2019 12:30

Re: Weekendplannen!

Ik heb vakantie . Al een week weekend

Vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Vanmiddag hopelijk gaat man even schuren dan kan ik verven

Morgen met moeder naar Groningen. En in de avond met mijn ouders en broer uit eten in Leeuwarden

Zondag is oma van mijn man jarig misschien daarheen. En tas inpakken
Afbeelding
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 02 Aug 2019 13:31

Re: Weekendplannen!

Vandaag; heb ik heerlijk vrij. Heb gisteren ipv vandaag gewerkt! Vanmorgen wat huishouden gedaan en wat boodschappen samen met zoon, die slaapt nu & ik zit Jane the virgin te kijken. Verder beetje aanrommelen vandaag.

Zaterdag; ochtend lekker ontbijten en spelen, dan afspraak om huis te bekijken die te koop staat en in middag naar wat winkels denk ik.
Avond oitnb bingen met vriend!

Zondag; ben ik jarig! Dat vier ik met familie bij een strand tent, dus vooral daar te vinden & ik denk lekker uit eten.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Aug 2019 13:34

Re: Weekendplannen!

Alvast gefeliciteerd Pippa!
Let's discover the world together.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 02 Aug 2019 13:38

Re: Weekendplannen!

Bedankt!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 02 Aug 2019 13:47

Re: Weekendplannen!

Bevallen. :smile:

Maar aangezien we dat niet in de hand hebben, is er ook nog een plan B.

Vanochtend een speeldate gehad met 2 andere kinderen. Vanmiddag gaat mijn vriend op pad met J zodat ik even uit kan rusten.

Morgen komt er een ex-collega van vriend langs. Waarschijnlijk doen we wat spelletjes en nemen we J even mee naar de speeltuin.

Zondag niks. Misschien gaan we bessen plukken.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 02 Aug 2019 14:09

Re: Weekendplannen!

Wij hebben al een week vakantie en het weekend zit behoorlijk vol:
Vanmorgen met N. naar zwemles geweest. Daarna boodschappen gedaan want er kwamen 2 vriendinnen met kinderen bij ons lunchen. Einde middag de kinderen naar mijn ouders brengen want wij hebben vanavond een BBQ bij vrienden.
Morgenochtend kinderen ophalen, middag misschien met N. en een paar klasgenootjes naar een speeltuin hier in de buurt. In de avond gaan wij naar de kermis een dorp verderop.
Zondag viert mijn broer zijn verjaardag.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem282

Bericht 02 Aug 2019 14:28

Re: Weekendplannen!

Leuke plannen lees ik hier! Wat leuk dat je naar Haarlem Culinair en een wijnfestival gaat, Marin. Hoop voor je dat het daar mooier weer is dan hier. Veel plezier iig!

Vandaag: ik had net een afspraak en hoorde dat mijn neef niet meer in levensgevaar is, dus deze dag is sowieso al fijn! Ik blijf lekker thuis relaxen, beetje opruimen en vnvd zal ik wel mee kunnen genieten van een feest hier om de hoek ter ere van de Pride.
Za: uitslapen en 's middags naar de Canal Parade en daarna een afterparty.
Zo: wat werk voorbereiden en verder een Lazy Sunday.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Aug 2019 14:30

Re: Weekendplannen!

Haha ik help je hopen dat plan A in werking wordt gezet Nan!

Kris, klinkt als een vol maar leuk weekend. Veel plezier.

Leuk Guattari, de Pride parade. En joh wat fijn van je neef! Dat is wel een hele fijne wending zeg.
Let's discover the world together.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 02 Aug 2019 15:21

Re: Weekendplannen!

Ik ben sinds vanmiddag vrij en ben nu mijn huis aan het opruimen. Vanavond ga ik naar de bioscoop met een vriendin, misschien dat we daarna nog een wijntje drinken.

Morgen slaap ik uit en ga ik sporten. In de middag heb ik verder geen plannen, ik denk dat ik nog even de stad in ga. Laat in de middag ga ik naar mijn broer want hij viert zijn verjaardag.

Zondag, helemaal geen plannen dus geen idee wat de dag me gaan brengen. Misschien dat ik zondag alvast boodschappen doe omdat ik maandag best een strakke planning heb.
<<

Anoniem272

Bericht 02 Aug 2019 15:44

Re: Weekendplannen!

Naar welke film ga je Joan?

Ik ga morgen met mijn dochter naar de Veluwe om zoon op te halen van zijn zomerkamp.

Zondag hebben we nog helemaal niks gepland.

Man werkt het hele weekend.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Aug 2019 17:20

Re: Weekendplannen!

Fijn weekend allemaal!

Ik ben vandaag met Islandgirl, J en N naar de indoorspeeltuin geweest. Straks komt iemand een kast kopen. Vanavond vroeg naar bed, moe!
Morgenmiddag komt een collega nog even langs om naar wat babyspullen te kijken en morgenavond heb ik date night met m'n vriend, we gaan uit eten en schoonmoeder past op.
Zondag nog geen plannen. 's Avonds komt m'n stiefdochter hier en ze blijft drie weken.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem271

Bericht 02 Aug 2019 18:20

Re: Weekendplannen!

Wij zijn dus op Sicilië.

Vandaag heel de dag aan het strand gelegen. Nu even opfrissen in het hotel (ik wacht op mijn vriend, hij is altijd zo lekker langzaam..) en dan de stad in en wat eten.
Morgen gaan we op dagtour naar de Etna, heel veel zin in! Mijn vriend is morgen ook jarig, heb wat leuks voor hem en in de avond gaan we een beetje luxe uit eten.
Zondag misschien Aggrigento, misschien strand.

Fijn weekend!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers