Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoontje opvallend veel moe

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Aug 2019 13:40

Zoontje opvallend veel moe

Hij zegt ook elke dag dat hij zo moe is, geeft zelf aan naar bed te willen. Het valt ons echt op. Maar wanneer ga je hiermee langs de huisarts?

Hij heeft het nu een week of 2.

Hij is 3,5 jaar, slaapt sinds een paar maanden niet maar ‘s middags. De afgelopen 3 nachten is hij ‘s nachts wel wakker geweest, dan kwam hij tussenin liggen en sliep weer verder tot half 7, denk vanwege de verjaardag van zn broertje en zusje, dat hij daar veel mee bezig is geweest.

2 weken terug is hij een paar dagen wezen logeren bij mijn ouders en sliep hij ineens tot half 9/9 uur. En ging ‘s avonds weer rond 19.00u naar bed en vroeg daar zelf om.
Laatst gewijzigd door ShallY op 01 Aug 2019 21:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Aug 2019 14:33

Re: Zoontje opvallend veel moe

Hoe oud issie, is er sinds 2 weken iets veranderd?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Aug 2019 14:37

Re: Zoontje opvallend veel moe

Bovenstaande vragen.

En hoe slaapt hij 's nachts? Is hij veel wakker zodat hij niet goed uitrust? Is er iets veranderd in z'n schema?
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Aug 2019 14:44

Re: Zoontje opvallend veel moe

Is hij pas veel gegroeid?
Hoe laat gaat hij slapen en hoe laat is hij wakker?
Doet hij nog een middagdutje?

Iets meer info is wel handig ;)
<<

Anoniem277

Bericht 01 Aug 2019 15:19

Re: Zoontje opvallend veel moe

Hier zijn de kinderen ook moe en hoorde van mijn zus haar kinderen ook. Het warme weer maakt ook dat ze meer moe zijn. Kan dat het zijn?

Verder ook de vragen als hierboven.
Maar als jij je zorgen maakt, zou ik even bellen en overleggen.
<<

Anoniem272

Bericht 01 Aug 2019 20:16

Re: Zoontje opvallend veel moe

Heeft hij andere klachten? Ergens pijn, buikklachten, bleek zien, verkouden etc?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Aug 2019 20:20

Re: Zoontje opvallend veel moe

Misschien heeft hij tijdens 't warme weer inderdaad slecht geslapen en sleept dat nog beetje voort?
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 01 Aug 2019 20:25

Re: Zoontje opvallend veel moe

Gaat hij al naar school?
Misschien nu dat het vakantie is en hij tot rust komt, de vermoeidheid er uit komt?
10.04.17
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Aug 2019 21:10

Re: Zoontje opvallend veel moe

Saga schreef:Gaat hij al naar school?
Misschien nu dat het vakantie is en hij tot rust komt, de vermoeidheid er uit komt?


Nee gaat nog niet naar school.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Aug 2019 21:11

Re: Zoontje opvallend veel moe

Filoria schreef:Heeft hij andere klachten? Ergens pijn, buikklachten, bleek zien, verkouden etc?


Nee verder geen andere klachten
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Aug 2019 21:12

Re: Zoontje opvallend veel moe

Anelisan schreef:Hier zijn de kinderen ook moe en hoorde van mijn zus haar kinderen ook. Het warme weer maakt ook dat ze meer moe zijn. Kan dat het zijn?

Verder ook de vragen als hierboven.
Maar als jij je zorgen maakt, zou ik even bellen en overleggen.


Misschien dat dat het inderdaad is.
Ik kijk het nog aan tot na het weekend en anders ga ik volgende week de huisarts bellen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers