Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Algemeen

<<

Anoniem266

Bericht 31 Jul 2019 09:39

Re: Stomme vragen topic

Hoi hoi,

Wij gaan binnenkort naar een simpel huisje in de ardennen waarbij we alleen een picknicktafel buiten tot onze beschikking hebben en binnen in het “hokje” een keukentafel met 4 simpele houten keuken stoelen.
Op zich niet zo verkeerd maar het word wat slechter weer geeft hij aan ! En ik heb snel last van mijn rug met op die stoeltjes. Ook geen tv of een relax bankje tot onze beschikking.

Iemand misschien een creative tip om toch fijn te zitten in de avond in het mini huisje.
Camping stoelen meenemen is geen optie want dat past niet in ons kleine autootje ! En we gaan naar verschillende plekken dus we hebben geen ruimte.

Ik zoek een “creative” oplossing om die 4 avonden fijn te kunnen zitten zonder al te veel gesjouw.

Thanks
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 31 Jul 2019 09:44

Re: Stomme vragen topic

Je hebt ook hele fijn campingstoelen waar je goed op kan zitten. Die zijn wel wat duurder, maar klein op te vouwen en makkelijk mee te nemen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem266

Bericht 31 Jul 2019 09:46

Re: Stomme vragen topic

Klopt die zijn weer duur dat is ook een beetje het probleem ;-)
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 31 Jul 2019 10:10

Re: Stomme vragen topic

Libelle' schreef:Ik zag vandaag iets superleuks (vin ik dan :smile: )bij de Groenrijk, maar is eigenlijk ook heel makkelijk zelf te maken.
Nu heb ik binnenkort wat verjaardagen, housewarming, bezoekje opa en oma en wil ik er aantal zelf maken. Ik vraag me af:
Zouden jullie dit leuk vinden als je dit cadeau kreeg?

Afbeelding


Nee, ik zou de moeite best waarderen hoor, maar vind het verder nogal oubollig en saai.

Oeps! Had niet gezien dat het al zo'n oud bericht was! :)
Laatst gewijzigd door Olíve op 31 Jul 2019 10:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 31 Jul 2019 10:15

Re: Stomme vragen topic

Reep schreef:Klopt die zijn weer duur dat is ook een beetje het probleem ;-)

Een opblaasbare zitzak of stoel?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem266

Bericht 31 Jul 2019 10:23

Re: Stomme vragen topic

Oh ja thanks niet aan gedacht !!!!

Die ga ik zometeen even ergens scoren :-) :-)

Ben blij met je tip!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 31 Jul 2019 13:39

Re: Stomme vragen topic

Reep schreef:Oh ja thanks niet aan gedacht !!!!

Die ga ik zometeen even ergens scoren :-) :-)

Ben blij met je tip!


Heb ze 2wk geleden bij de action gezien.
30-04-2017
<<

Anoniem266

Bericht 01 Aug 2019 12:20

Re: Stomme vragen topic

Gevonden bij de action 12,95

Alleen nog niet mee genomen.

Ik heb liever waar je zelf lucht in blaast. Deze haal je door de lucht en zo komt er lucht in.
Hoorde van iemand dat het niet goed werkt.
<<

Anoniem277

Bericht 01 Aug 2019 12:30

Re: Stomme vragen topic

Haha ik heb filmpjes gezien. Die werken niet, wel op je lachspieren :smile:
<<

Anoniem266

Bericht 01 Aug 2019 13:36

Re: Stomme vragen topic

https://www.internet-sportandcasuals.co ... 4-x-79-cm/


Deze heb ik bestelt hopelijk is hij op tijd binnen!
<<

Anoniem266

Bericht 01 Aug 2019 13:37

Re: Stomme vragen topic

Anelisan schreef:Haha ik heb filmpjes gezien. Die werken niet, wel op je lachspieren :smile:



Haha ja het idee is leuk maar geld verspilling.
<<

Anoniem277

Bericht 01 Aug 2019 14:16

Re: Stomme vragen topic

Die ziet er goed uit reep! Hopelijk bevalt het! Fijne vakantie alvast.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Aug 2019 09:46

Re: Stomme vragen topic

Ik zag gister een van mijn buren zijn herdershond met zijn vuist bovenop de ruggengraat van die hond stompen :snik:
Ik schrok er erg van, heb niks gezegd maar heb hem wel een paar keer aangekeken en achterom gekeken toen ik erlangs fietste. Bo schrok er ook van, ze zei "waarom slaat die man zijn hond?" waarop ik zei "dat weet ik niet, maar ik vind het heel erg zielig voor die hond, je mag een dier nooit slaan" en toen zei Bo "nee en ook geen kat he?" Ik denk dat hij dat gesprek sowieso (deels) hoorde.

Maar goed, wat kan ik nu doen? Vond het echt heel heftig om te zien. Kan ik ergens heen bellen? Heb al wat gegoogeld, maar ben er nog niet uit. Hij gaat sowieso snappen dat ik het geweest ben, maar goed.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Aug 2019 10:01

Re: Stomme vragen topic

Carrie: ik vind dit geen stomme vraag, maar wel een heel schrijnende situatie. Bij zo'n persoon zou ik er wel huiverig voor zijn dat ik ook een tik krijg als diegene weet dat ik melding heb gemaakt, maar dat zou me niet weerhouden. Bij geen gevaar kun je het meldpunt 144 bellen (of online een formulier invullen) en anders de politie bellen. Dit is althans wat ik tegenkwam. Echt heel sneu voor deze hond. :(
<<

Anoniem301

Bericht 09 Aug 2019 10:04

Re: Stomme vragen topic

Guattari schreef:Carrie: ik vind dit geen stomme vraag, maar wel een heel schrijnende situatie. Bij zo'n persoon zou ik er wel huiverig voor zijn dat ik ook een tik krijg als diegene weet dat ik melding heb gemaakt, maar dat zou me niet weerhouden. Bij geen gevaar kun je het meldpunt 144 bellen (of online een formulier invullen) en anders de politie bellen. Dit is althans wat ik tegenkwam. Echt heel sneu voor deze hond. :(


Dank voor je reactie! Is 144 speciaal voor dieren?

Ik vind het geen typische aso-man. Ik haal ook wel eens pakketjes bij ze op, hij is getrouwd/heeft een vriendin, heeft 2 kinderen (een kind zat nota bene op zijn arm toen hij zijn hond stompte) dus ben niet per se bang dat hij mij wat aandoet.
Misschien als ik hem eens alleen zie dat ik hem dan even aanspreek om aan te geven dat ik erg schrok van wat ik zag. Hm, ik weet het niet goed.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 09 Aug 2019 10:09

Re: Stomme vragen topic

144 is idd speciaal voor dieren.
Wat sneu voor de hond zeg.
30-04-2017
<<

Anoniem282

Bericht 09 Aug 2019 10:10

Re: Stomme vragen topic

Carrie schreef:
Guattari schreef:Carrie: ik vind dit geen stomme vraag, maar wel een heel schrijnende situatie. Bij zo'n persoon zou ik er wel huiverig voor zijn dat ik ook een tik krijg als diegene weet dat ik melding heb gemaakt, maar dat zou me niet weerhouden. Bij geen gevaar kun je het meldpunt 144 bellen (of online een formulier invullen) en anders de politie bellen. Dit is althans wat ik tegenkwam. Echt heel sneu voor deze hond. :(


Dank voor je reactie! Is 144 speciaal voor dieren?

Ik vind het geen typische aso-man. Ik haal ook wel eens pakketjes bij ze op, hij is getrouwd/heeft een vriendin, heeft 2 kinderen (een kind zat nota bene op zijn arm toen hij zijn hond stompte) dus ben niet per se bang dat hij mij wat aandoet.
Misschien als ik hem eens alleen zie dat ik hem dan even aanspreek om aan te geven dat ik erg schrok van wat ik zag. Hm, ik weet het niet goed.


Het is een speciaal meldpunt van de politie. Het is strafbaar gedrag, dus ik zou het wel melden en afhankelijk van het contact dat ik met deze buurman zou hebben hem er eerst zelf op aanspreken. Dan zal hij er iig voor zorgen dat het niet meer onder jouw ogen gebeurt, maar of het stopt betwijfel ik. Het hoeft ook niet per se te stoppen als de politie erbij betrokken wordt, maar dat kan wel meer indruk maken.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Aug 2019 10:19

Re: Stomme vragen topic

Ok, bedankt! Ik laat het even bezinken.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Aug 2019 10:32

Re: Stomme vragen topic

Begrijp ik. Bij mensen en dieren die zichzelf niet kunnen verdedigen, zou ik wel melding maken. Ik vind het zo gemeen en zou een dier of persoon hiertegen willen beschermen, omdat het niet voor niets strafbaar is wat er gebeurt. Succes met je keuze!
<<

Anoniem279

Bericht 31 Aug 2019 19:18

Re: Stomme vragen topic

Als jullie naar een begrafenis gaan, nemen jullie dan een tas mee? Ik wil het liefst helemaal geen tas mee maar ik zit een beetje met m’n zonnebril, die kan ik dan nergens kwijt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Aug 2019 19:20

Re: Stomme vragen topic

Ja hoor, ik neem altijd gewoon een tas mee.
❤ 7 juni 2018
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 31 Aug 2019 20:11

Re: Stomme vragen topic

Ik neem ook een tas mee, heb eigenlijk altijd een tas bij me dus dan ook.
<<

Anoniem317

Bericht 31 Aug 2019 20:16

Re: Stomme vragen topic

Ja, hoor. Die neem ik gewoon mee.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Aug 2019 20:19

Re: Stomme vragen topic

Ik moet ook echt zakdoekjes meenemen naar een begrafenis.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem279

Bericht 31 Aug 2019 20:22

Re: Stomme vragen topic

Oké bedankt! Neem ik er toch eentje mee.

Zakdoekjes heb ik zeker weten nodig, ik hou het de afgelopen dagen al amper droog, maar dan had ik eventueel nog twee losse zakdoekjes in m’n eigen broekzak kunnen doen en de rest van het pakje aan m’n vriend kunnen geven, die heeft wat diepte broekzakken.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers