Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke meubelzaak?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Jul 2019 17:21

Re: Welke meubelzaak?

Bliss schreef:
Marin schreef:Onze nachtkastjes komen bij Gigameubel vandaan. Hebben we zes maanden op moeten wachten. Op twee nachtkastjes! Was daar niet erg tevreden over.


Oh was dat daar? Maar stond er van tevoren dan een andere levertijd bij ofzo?


Ja zes weken geloof ik! Zoiets iig.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 28 Jul 2019 18:43

Re: Welke meubelzaak?

Loods 5
Nijhoff
Eijerkamp

Maar eigenlijk hou ik niet zo van meubelmaken waar je dus van één serie alles koopt omdat het zo lekker makkelijk is. Mijn meubels zijn echt samengeraapt uit verschillende winkels, dingen zelf gemaakt / opgeknapt en accessoires heb ik verzameld over de jaren heen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Jul 2019 18:46

Re: Welke meubelzaak?

Vandaag bij Loods 5 geweest, totaal overprikkeld. Wat veel leuke dingen hebben ze daar! Weer eetkamerstoelen geprobeerd die we al in meerdere winkels hebben gezien, van het merk Zuiver. Een ouderwetse schoolstoel is het eigenlijk. Deze willen we in elk geval gaan bestellen. Verder moet ik daar nog eens op m'n gemakje gaan neuzen bij de accessoires ook, zag veel leuke dingen, ook voor de kamer van N.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem269

Bericht 28 Jul 2019 18:54

Re: Welke meubelzaak?

We zijn vorige week bij Zitmaxx geweest en daar hebben we een mooie eettafel gezien. Morgen gaan we naar Nijhof en Loods5 om nog wat te snuffelen n.a.v. jullie tips!

Ik ben erachter gekomen dat ik wel heel goed wil wat ik wil, nu het alleen nog vinden!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11590

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Jul 2019 19:07

Re: Welke meubelzaak?

Zitmaxx hebben wij onze bank en eetkamerstoelen gehaald. Tafel en salontafel bij zwaar tafelen. Tv meubel en kast gewoon van Ikea (besta). Boer Staphorst vind ik ook een heerlijke winkel om heen te gaan, ze hebben er veel en ik ben daar minder overprikkeld dan bij bv loods 5. Bij boer hebben we laatst ook bepaald hoe een badkamer in een volgend huis er uit komt te zien. Ze hebben daar echt alles, als je naar 1 winkel wil voor je complete huis moet je daar zijn. Dan overdrijf ik niet, ze kunnen badkamers en keukens plaatsen, ze hebben binnen en buitenmeubels, vloeren, gordijnen, verf, behang, tuingereedschap. Bedenk iets in huis en het kan daar.
2015 💙
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 28 Jul 2019 23:57

Re: Welke meubelzaak?

Wij hebben onlangs 2 kasten (dressoir en boekenkast) gekocht bij gigameubel, en zijn daar zeer tevreden over! Allebei juist sneller geleverd dan was aangegeven. En voor de prijs mooie spullen en degelijke kwaliteit.
<<

Anoniem307

Bericht 29 Jul 2019 08:45

Re: Welke meubelzaak?

Vinqz in het oude dorp. Ze hebben de basis in hun winkel staan, maar je kunt het zoveel aanpassen als je zelf wilt. Prachtige meubelen en hoewel ze duur ogen, valt het meestal reuze mee. En ze hebben een webshop en bezorgen zelf, de eigenaren bedoel ik dan.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers