Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen :)

<<

Anoniem282

Bericht 26 Jul 2019 20:26

Weekendplannen :)

Hoi! Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend? :)

Vandaag had ik een afspraak en die heb ik afgezegd vanwege de hitte; had geen zin in tram en paar kilometer lopen in de zon. Ben nog steeds aan het herstellen van een zomergriepje; koorts gezakt maar nog steeds best wel verkouden.
Za en zo: geen plannen. Misschien komt de monteur nog langs voor het toilet. Stopte er 2 wk geleden mee en nu doet 'ie het nog niet zoals zou moeten. Verder gebruik ik het weekend om hopelijk helemaal te herstellen, te relaxen en gezond (vooruit) te koken.

Fijn weekend allemaal!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 26 Jul 2019 20:56

Re: Weekendplannen :)

Zaterdagochtend ga ik vroeg brood halen met J en daarna moet ik 3 uur ‘vrijwillig’ kassa draaien bij het zwembad. Elk gezin dat lid is moet 6 uur vrijwilligerswerk doen per gezin
‘S middags gaan we naar mijn schoonzusje+man en kinderen

Zondag ik heb echt geen idee. Hoop nog te kunnen hardlopen maar echt geen plannen verder.
2015 💙
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 26 Jul 2019 20:59

Re: Weekendplannen :)

We gaan onze verjaardagen vieren. Verder staat er niet veel op de planning. Zondag bijkomen en opruimen en maandag heb ik nog lekker vrij.
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Anoniem307

Bericht 26 Jul 2019 21:10

Re: Weekendplannen :)

Vandaag zijn we naar de advocaat geweest, hebben wat gegeten in de stad en toen mijn man even ging liggen, ben ik naar Duitsland gereden. Had niets nodig, maar die airco was zo fijn. Gewoon een roadtrip, deed ik vroeger ook altijd.
Zaterdag: Het ligt even aan hoe warm het morgen nog wordt, maar als het te doen is wil ik even over de markt, waarvan de meeste marktkooplieden hun afwezigheid al hebben aangegeven.
Zondag langs mijn moeder en haar man. Ze vertrekken in de nacht voor een welverdiende vakantie naar Italië.
<<

Anoniem271

Bericht 26 Jul 2019 21:24

Re: Weekendplannen :)

Nog geen concrete plannen. Gaan sowieso nog even naar de stad om wat dingen voor de vakantie te kopen, willen even over de kermis in Tilburg, mijn ouders hebben ons uitgenodigd om te komen eten zondag (doen we denk ik wel) en gaan alle was wegwerken en misschien al wat inpakken, of in ieder geval bij elkaar leggen wat we mee willen nemen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Jul 2019 21:26

Re: Weekendplannen :)

Ik heb morgen een leuke dag, ga met Carra en Esperanza eerst 's middags naar The Lion King en daarna naar De Parade. We hebben kaartjes voor twee voorstellingen en gaan lekker sangria drinken. Zin in!
Zondag geen plannen nog.
❤ 7 juni 2018
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 26 Jul 2019 21:42

Re: Weekendplannen :)

Vandaag onze eerste vakantiedag. Vanmorgen met N. naar zwemles geweest. Daarna boodschappen gedaan en vanmiddag bij vrienden gaan zwemmen. Nu lekker op de bank met een wijntje.
Morgen dagje naar Bobbejaanland.
Zondag komen de kinderen van mijn zus al in de ochtend (zus en man gaan een dag met vrienden weg). Nichtje en neefjes blijven ook logeren dus een lekker drukke boel zondag en maandagochtend.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jul 2019 23:11

Re: Weekendplannen :)

Ik heb vandaag gewerkt, en morgen en zondag ook. Verder ook geen plannen. Saai dus.
<<

Anoniem276

Bericht 26 Jul 2019 23:24

Re: Weekendplannen :)

Wij zijn in Drenthe op vakantie en gaan morgen denk een dagje zwemmen en zondag een hunebed bekijken, daar heeft mijn dochter het over gehad op school
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 26 Jul 2019 23:26

Re: Weekendplannen :)

Vanavond hadden we een bbq met een groep vrienden aan het water. Daar lekker vanaf half 6 tot 11 zitten eten en borrelen (nouja, ik niet wegens zwangerschap dan haha).
Morgen misschien naar het terrasfestival in Utrecht met aantal vrienden.
Zondag nog geen concrete plannen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Jul 2019 23:41

Re: Weekendplannen :)

Ik zit in Frankrijk met een vriendin.

Morgenochtend gaan we ontbijten, nog even zwemmen, langs de Auchan en dan richting Lille rijden. In Lille beetje rondlopen, ik wil naar een wijnwinkel en verder weet ik niet wat er is.
Zondag lopen we ook nog wat rond in Lille denk ik en dan rijden we naar huis.
Let's discover the world together.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 26 Jul 2019 23:45

Re: Weekendplannen :)

Ik ben wat eerder naar huis gegaan van vakantie voor wat me-time voor mij en nu hebben mijn vriend en zijn kinderen ook nog lekker wat dagen samen zonder mij. Heerlijk! Lig met een glas wijn op de bank, muziek aan en de ramen open. Morgen flink stappen, heeeeeeeerlijk!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem268

Bericht 27 Jul 2019 10:37

Re: Weekendplannen :)

Vandaag de verjaardag van ons petekindje en morgenavond krijgen we eters. Weet nog niet wat ik ga koken dus als iemand een toprecept weet!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 27 Jul 2019 11:21

Re: Weekendplannen :)

Gisteren nog gewerkt.
Vanmorgen wat was weggewerkt en verder gewoon lekker rustig aan. Vanmiddag op verjaardag / housewarming bij mijn broer en zijn vriend enn vanavond ga ik naar mijn date/ beginnend vriendje. Daar ben ik morgen overdag ook. Zondagavond ben ik thuis en komt mijn zoon weer terug van 2 weken vakantie bij zijn vader dus dan lekker tijd met hem, alle verhalen even horen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Jul 2019 19:30

Re: Weekendplannen :)

Ik heb zowel vandaag als morgen een dagdienst. Verder geen plannen eigenlijk.
08♡02♡2018
07♡04♡2020

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers