Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagje+nacht Hellevoetsluis

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 24 Jul 2019 21:26

Dagje+nacht Hellevoetsluis

Hoi! Volgende week heeft mijn vriend een weekje vakantie, dat was pas laat bekend, zodat ik geen vakantie kon regelen op mijn werk. Ik heb nu wel dinsdag en woensdag vrij. Dus wil ik dinsdag optijd aanrijden, en dan dagje strand, wat lunchen/borrelen, wat opfrissen en dan 's avonds even het dorp (stad?) in, en lekker wat eten op een terrasje.

Nu heb ik wat geboekt op booking.com, maar weet helemaal niet of dat past bij bovenbeschreven. En zo ja, hebben jullie dan tips voor evt een leuke strandtent, restaurant etc. Ik kan gratis annuleren, dus als jullie andere tips hebben, ook graag! Wil de overnachting niet te duur maken (max 125€, geef dat geld liever uit aan eten & drinken).

Wat ik nu geboekt heb: Roompot Cape Helius Beach Hotel.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 25 Jul 2019 15:08

Re: Dagje+nacht Hellevoetsluis

Dat si een leuk park hoor. Ik ben er alleen geweest om koffie te drinken met wat lekkers erbij, maar ik vond het alleen niet zo schoon in het restaurant. Geen idee hoe de kamers enzo zijn. Het ligt aan een strandje, maar daar is wel vaak blauwalg dus dat zou ik wel even nakijken. Je zit vlakbij de Vesting, daar heb je aardig wat restaurantjes en avonds is het ook wel gezellig stappen daar.

Ik zou zelf voor het strand naar Rockanje gaan of de Maasvlakte. Rockanje is gezellig en je kunt heerlijk eten bij Havana, Maasvlakte is een heel groot mooi schoon strand, alleen verder geen voorzieningen in de buurt.

Qua hotels is Badhotel in Rockanje erg leuk, en vlakbij het strand. Daar kan je ook erg lekker eten trouwens.en er zit een zwembad bij. Weet alleen niet wat die kost.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 25 Jul 2019 15:10

Re: Dagje+nacht Hellevoetsluis

Drukte te snel op verzenden. Bij Aan Zee in Oostvoorne kun je ook heerlijk eten met uitzicht op strand en duinen. Hebben ze wat apartere gerechten. Dan zou je kunnen slapen bij hotel Van Marion, daar is ook een welnee bij en je zit aan de duinen.

Aan het strand eten bij de Stormvogel vlakbij het strand van de Maasvlakte is ook leuk.
Als nie van spade ribs houd, moet bje die gaan eten bij Centraal in Oostvoorne, die zijn goddelijk!

Hopelijk kan je hier iets mee
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 25 Jul 2019 15:51

Re: Dagje+nacht Hellevoetsluis

Wat mevrouw Stemband zegt. Je kan eventueel ook naar het Quackstrand bij Hellevoetsluis, maar daar vind ik de voorzieningen wat minder.

Havana bij Rockanje is inderdaad erg leuk! Leuke strandtent en lekker eten. En is ook prima aan te rijden vanuit Hellevoetsluis. Badhotel kan ik je ook aanraden. Eigenlijk alles wat mevrouw Stemband zegt kan ik beamen haha.

Mocht het geen strandweer zijn, kun je bv shoppen bij de Struytse Hoek in Hellevoetsluis. Is wel minder sfeervol dan het oude gedeelte, maar heeft wel wat meer winkels. Of je rijdt een eilandje verder naar Ouddorp. Vind ik wel een schattig dorpje (heeft ook strand).
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 25 Jul 2019 20:56

Re: Dagje+nacht Den Haag Scheveningen

Ahhh dankjewel meiden voor de tips. Maar ik heb toch een ander hotel geboekt. In Den Haag, tussen het centrum en Scheveningen in. Kunnen we alle kanten op!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers