Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw fijnste moment van de dag?

<<

Anoniem269

Bericht 20 Jul 2019 15:49

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Tussen 20.30 en 22.30. Dan liggen de kinderen op bed en dan kletsen mijn man en ik wat en kijken tv. Tegenwoordig zijn we ook into de gezelschapsspellen zoals Yatzee, Scrabble en kaartspellen (pesten en jokeren) en dat vind ik zo heerlijk burgerlijk.

Het fijnste moment met de kinderen vind ik als op zaterdagochtend de jongste stiekem bij mij in bed kruipt om te knuffelen en na komt dutten. En rond etenstijd vind ik het (niet altijd) ook gezellig als we dan de dag doorspreken.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 20 Jul 2019 18:05

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Met stip op nr 1, als wij 's avonds naar bed gaan :love:
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 20 Jul 2019 20:01

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

De ochtenden beneden samen met mijn zoontje. Hij speelt altijd lief en ik kan dan met een half oog een serie kijken. Heerlijk nog voor de rest wakker wordt.
Ander fijn moment is als de kids op bed liggen en je even niks hoeft.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem307

Bericht 20 Jul 2019 21:40

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Eerste kopje koffie van de dag met RTL's Jan de Hoop op de achtergrond. Even wakker worden, half het nieuws meekrijgen, weten dat je daarvoor nog een herkansing krijgt en warme koffie. Heerlijk.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 22 Jul 2019 11:17

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Als ik 's ochtends wakker wordt en mijn kat op het voeteneind ligt. Als ik haar roep dan komt ze altijd bij me liggen en dan knuffelen we nog tien minuten voordat ik opsta.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 22 Jul 2019 11:27

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

's Morgens als dochter op bad haar knuffels ligt 'voor te lezen' en L nog lekker ligt te brabbelen in bed.

Ik vind het ook heerlijk als L in de ochtend in bed ligt en S een filmpje naast mij zit te kijken op de bank. Even knuffeltijd samen, zo fijn!

Ook vind ik de momenten na het avondeten heel fijn. Dan hebben we echt tijd met zijn vieren samen. Soms wandelen of fietsen we nog een stukje, spelen we in de tuin of doen wat anders samen, maar is altijd fijn!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Kira

Bericht 24 Jul 2019 23:55

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Ik heb speciaal het topic opgezocht omdat ik DIT zo enorm kan waarderen. Lekker in m'n tuin na een dag, met een wijntje. Muziekje erbij. Ook het moment dat ik normaal, met normaal weer, voor de tv ga zitten met m'n zoon na de dag. En in de vroege ochtend met koffie vind ik ook heerlijk.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 25 Jul 2019 12:06

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Het moment dat we naar bed gaan, man en ik gaan altijd tegelijk en kijken dan meestal nog een serie samen en spreken nog even de dag kort door. Heerlijk vind ik dat.
Insta: je_ei_kwijt
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers