Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het Spaanse dorp: Polopos

<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 02 Jul 2019 19:43

Het Spaanse dorp: Polopos

Dit tv-programma is de opvolger van Het Italiaanse dorp: Ollolai, vorig zomer te zien op RTL 4. Het concept is geloof ik min of meer gelijk. Het is de bedoeling dat de initiatieven van de nieuwe bewoners het dorp toeristisch op de kaart gaan zetten.

De eerste aflevering was gisteren, waarin de eerste helft van de potentiële deelnemers is voorgesteld. Vanavond volgt een tweede groep, uiteindelijk blijven er vijf koppels over. De komende weken zijn de nieuwe bewoners iedere doordeweekse avond te volgen vanaf 21:30 uur op RTL 4. Wie kijkt er mee?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jul 2019 19:56

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ja ik! Heb de eerste twee al gezien, die stonden gisteren al op Videoland. De derde staat er ook al op. Ben benieuwd wat de deelnemers ervan gaan maken!
❤ 7 juni 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 02 Jul 2019 20:57

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik heb ook gekeken gisteren. Vorig jaar ook. Ik denk dat ik het wel weer ga volgen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Jul 2019 21:00

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik kijk ook! Nog even niet op Videoland :D

Ik vind dat ene jonge stel zo ontzettend veel lijken op Joey en Danielle van vorig jaar!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jul 2019 22:15

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Haha ja wij zaten ook al allemaal vergelijkingen te maken met de deelnemers van Ollolai!
❤ 7 juni 2018
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 02 Jul 2019 22:40

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Zelfs de plannen lijken her en der geïnspireerd op de eerste serie. Ik krijg een beetje jeuk van Christiaan, wat een overheersend mannetje lijkt dat. Dat koppel heeft een groot deel van de plannen uit Ollolai gebundeld: luxe verblijf, eigen wijn welke ze naar Nederland willen exporteren, personal coaching. Klinkt bekend allemaal. Qua type passen ze precies op het plaatje van Brenda en Diederik van vorig jaar.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Jul 2019 15:40

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Hoop wel dat er iets veranderd, anders lijkt het me niet leuk om naar te kijken.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 04 Jul 2019 10:28

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik vind het ook nog niet zo. In Ollolai waren de huizen er natuurlijk nog vele malen slechter aan toe, dat maakt het toch iets vermakelijker om naar te kijken. Die koppels leefden weken tot maanden in een caravan. Dan heeft deze groep het makkelijk, met de luxe huisjes bij de zee.

Even de vijf deelnemers op een rij, met hun plannen:

Thysa & Wijnand: herberg voor kunstenaars, koffiehuis
Christiaan & Kirsten: luxe verblijf, eigen wijn, personal coaching
Juani & John: B&B, georganiseerde motortochten
Familie Rutten: camperplaats, wekelijkse markt
Mark & Donna: B&B met sportactiviteiten
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Jul 2019 22:46

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Zelfs de weekopdracht is praktisch hetzelfde :palm:
<<

Anoniem277

Bericht 12 Jul 2019 05:54

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Familie rutten wil toch nog iets? Waveboarden of hoe het ook heten mag. Weet nog niet eens wat het is :laughcry:

Ik vind het een leuk programma, prima vermaak. Hoop voor ze dat het gaat lukken.

Ik vind familie rutten wel leuk net als dat ander gezin met Lucas.
Dat jong stel weet ik nog niet. Ik denk dat ze beter in Nederland eerst hadden kunnen samenwonen, hebben ze tenminste nog terugval. Ik vind hun zo onwetend! Ik hoop voor hun dat ze bij een ouder echtpaar terecht kunnen met vragen. Bv het Limburgse stel of moeder Rutten. Denk dat ze dat nog goed kunnen gebruiken.
<<

Anoniem277

Bericht 12 Jul 2019 05:55

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Het viel mij trouwens wel op dat ze allemaal een verblijf doen, zullen daar genoeg toeristen op af komen om het allemaal winstgevend te houden?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jul 2019 09:03

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik vind het wel leuk hoor! Maakt mij niks uit dat de opdracht hetzelfde is als vorig jaar. Loop nog wel wat afleveringen achter. Familie Rutten leek me eerst wat ordinair, maar vind ik eigenlijk erg leuk! Zij spreekt ook echt goed Spaans.

Wij vinden die Christiaan en Kirsten trouwens juist vreselijk. Ze spreken geen woord Spaans en besteden alles uit in plaats van zelf aan de slag te gaan. Vooral hij irriteert me nogal. En de Limburgers vind ik wel oké, alleen dat accent trek ik echt slecht.
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Jul 2019 09:14

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Bliss schreef:Ik vind het wel leuk hoor! Maakt mij niks uit dat de opdracht hetzelfde is als vorig jaar. Loop nog wel wat afleveringen achter. Familie Rutten leek me eerst wat ordinair, maar vind ik eigenlijk erg leuk! Zij spreekt ook echt goed Spaans.

Wij vinden die Christiaan en Kirsten trouwens juist vreselijk. Ze spreken geen woord Spaans en besteden alles uit in plaats van zelf aan de slag te gaan. Vooral hij irriteert me nogal. En de Limburgers vind ik wel oké, alleen dat accent trek ik echt slecht.


Nou ja, dit dus. Exact. De twee Limburgers kan ik dus echt bijna niet handelen :smile: . Ook al ben ik Limburgse, ik ga echt stuk om hun!

En hoe die Kirsten iedere keer haar man aangaapt irriteert me ook. Alsof hij de messias is ofzo die praat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jul 2019 09:16

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Haha als Limburgers het zelfs irritant vinden, moet het wel heel erg zijn!

Donna en Mark vind ik wel schattig trouwens, net twee puppy's. :P
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Jul 2019 09:28

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Nou, ik ga dus echt stuk om hun. Maar ik vind hem ook zo oenig, maar daardoor dan wel weer aandoenlijk ergens. Tot ie begint te praten.

Ja ook weer eens. Ik vind hun wel schattig samen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Jul 2019 10:15

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Om nog maar niet te spreken over het kapsel. Het is net Bassie, maar dan ver over de houdbaarheidsdatum. :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem277

Bericht 14 Jul 2019 19:56

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Nou we zijn aan het bij kijken maar ik ben van mening verandert.
Dat stel met dat kindje is maar stiekem. Waarom de rest niet uitnodigen met het voetbalwedstrijd?
Heel raar! We gaan de volgende aflevering kijken, benieuwd wat de reden is.
<<

Anoniem277

Bericht 14 Jul 2019 20:00

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ow en bij wijnand? Als ik hem zie met die bril op, moet ik steeds aan die vent van de minions denken :smile:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Jul 2019 22:05

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik heb nu een paar afleveringen een stukje gezien en vind het echt nu minder leuk dan vorig jaar.
Heb het idee dat de stellen ook meer gecast zijn op een beetje gedoe veroorzaken.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 24 Jul 2019 06:45

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik vind het wel een leuk programma, maar die Elisa irriteert mij gigantisch. Eerst niet meedoen met iets, vervolgens toch het hoogste woord willen. Overal en echt overal zich mee bemoeien. Pfff.... Haar zus omschreef haar wel goed haha.

Die Christiaan vind ik ook niet leuk. En ik kan me hem all helemaal niet voorstellen als coach. Ik zou er de kriebels van krijgen!

Donna en Mark en het kunstenaarskoppel vind ik wel echt de leukste. Die roddelen ook niet zo, zijn niet zo snel op hun teentjes getrapt en gaan echt leuk met elkaar om.

Ben wel benieuwd of het Limburgse koppel definitief blijft. Want Juani lijkt het me niet echt naar haar zin te hebben.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Jul 2019 11:49

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik vind het ook nog steeds leuk. Elisa vond ik in het begin juist lekker fanatiek en ondernemend, maar ze slaat er nogal in door. En ze duldt geen 'nee' als antwoord. Dat communiceert niet bepaald lekker natuurlijk.

Christiaan vind ik echt vreselijk! Met z'n 'quality time' de hele tijd, blegh.

En inderdaad, Juani heeft het niet naar haar zin en begint wel een beetje te zeuren steeds. Ze doet zelf ook geen reet, dus dan zul je je best gaan vervelen ja. John vind ik toch wel grappig hoor, lekker droge humor.

Donna & Mark vind ik nog steeds schattig en Thysa & Wijnand zijn ook wel oké.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem336

Bericht 24 Jul 2019 12:11

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik vind het ook niet echt leuk meer om te volgen.
Alle persoonlijkheden worden gigantisch uitvergroot. Erg voorspelbaar, en heeft weinig spontaniteit meer

En Kirsten wil à la de Posjes wijnen importeren? Ben benieuwd!
<<

Anoniem277

Bericht 27 Aug 2019 09:30

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Wie kijkt er nog?
De laatste week. Wie gaat er volgens jullie winnen?
En wat vinden jullie er nu van?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Aug 2019 09:58

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik vind het nog steeds leuk! Ik denk dat Thysa en Wijnand een goede kans maken op de overwinning. Gun het ze ook. Meer dan de Ruttens, maar die hebben natuurlijk wel veel contacten in het dorp. We gaan het zien!
❤ 7 juni 2018
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 27 Aug 2019 11:55

Re: Het Spaanse dorp: Polopos

Ik kijk ook nog steeds!

Ik denk dat de Ruttens toch wel een goede kans maken. Ik zou het leuker vinden als Thysa en Wijnand winnen, maar Elisa heeft zich zo "opgedrongen" aan die oudjes en die zijn helemaal idolaat van haar geloof ik dus ik denk dat zij daarom gaan winnen.

Ik vind het ook wel hondsbrutaal om een "winkel" te openen zonder de vergunningen te regelen. En die burgermeester handelde wel een beetje hypocriet. Een winkel openen zonder vergunning, beetje verkeerd signaal geef je dan af vind ik. Al vraag ik me af of die winkel niet gewoon een lokkertje is voor de stemmen. Echt professioneel aangepakt vind ik het niet. En hoe verdelen ze überhaupt 4 man over al hun projecten?

Nou ja, je merkt het, ik ben geen fan van de Ruttens. Of eigenlijk, niet van Elisa. De rest vind ik wel ok maar iedereen wordt ondergesneeuwd door Elisa. Ook Demi heeft geen eigen mening meer.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers