Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke kinderboeken AVI E6/M7.

<<

Anoniem91

Bericht 05 Sep 2013 12:32

Leuke kinderboeken AVI E6/M7.

Lise leest nu AVI E6 en M7 op school, maar wat zijn nou leuke kinderboeken voor haar? Ze is gek op lezen, maar begin een beetje inspiratieloos te worden.
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 05 Sep 2013 13:22

Re: Leuke kinderboeken AVI E6/M7.

Boeken van Jaques Vriens? Paul van Loon? Francine Oomen? Ik weet niet wat ze al gelezen heeft...
Via www.leesplein.nl (bij ouders en professionals) kun je zoeken op AVI niveau!
<<

Anoniem91

Bericht 05 Sep 2013 13:40

Re: Leuke kinderboeken AVI E6/M7.

Dat is wel een goede idd, ze heeft echt heel veel boeken, zoveel dat ik niet eens meer weet wat ze wel en niet heeft, alleen is dat allemaal wel een lager niveau. In haar expeditkast zitten ca 4 vakken helemaal vol.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Sep 2013 14:14

Re: Leuke kinderboeken AVI E6/M7.

Uhmm Mees Kees boeken? Van Jacques Vriens die van meester Jaap?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem91

Bericht 05 Sep 2013 14:23

Re: Leuke kinderboeken AVI E6/M7.

Middleme schreef:Uhmm Mees Kees boeken? Van Jacques Vriens die van meester Jaap?


Mees Kees vond ze qua film geweldig dus dat is wel een goede inderdaad!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Sep 2013 14:28

Re: Leuke kinderboeken AVI E6/M7.

Weetjewel schreef:
Middleme schreef:Uhmm Mees Kees boeken? Van Jacques Vriens die van meester Jaap?


Mees Kees vond ze qua film geweldig dus dat is wel een goede inderdaad!


En er zijn ook iets van 5 of 6 boeken van dus dan kan ze weer even vooruit hahaha :lol:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem91

Bericht 05 Sep 2013 14:29

Re: Leuke kinderboeken AVI E6/M7.

Middleme schreef:
Weetjewel schreef:
Middleme schreef:Uhmm Mees Kees boeken? Van Jacques Vriens die van meester Jaap?


Mees Kees vond ze qua film geweldig dus dat is wel een goede inderdaad!


En er zijn ook iets van 5 of 6 boeken van dus dan kan ze weer even vooruit hahaha :lol:


Hahaha ja precies, zijn altijd wel leuke kadootjes voor Sinterklaas ook. Ze gaat ook best wel vaak naar boven en dan vraag ik wat ze gaat doen, oh gewoon boek lezen op bed! :D
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 05 Sep 2013 17:51

Re: Leuke kinderboeken AVI E6/M7.

Boeken van Tosca Menten. Juffrouw Pots is echt heel erg leuk, die ben ik nu aan het voorlezen in mijn klas en doet het heel goed!
19 juni 2015
2 februari 2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers