Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel kinderen

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Jul 2019 09:23

Re: Hoeveel kinderen

Claire**** schreef:
Marin schreef:
Claire**** schreef:Als ik nergens rekening mee hoefde te houden dan 0.


Bedoel je hiermee je vriend of zijn er nadere factoren waar je rekening mee moet houden? Lijkt me niet toch?

Helaas heb je rekening te houden met je leeftijd. Als dat niet het geval was zou ik pas over 5/6/7 jaar een kind willen.


Ja, ik worstel hier ook enorm mee. Ik heb nu nog totaal geen kinderwens, heb ook niemand om die wens mee te vervullen. Maar stel ik ontmoet iemand volgend jaar ofzo, dan wil ik eerst een paar jaar samen lol maken en reizen e.d. maar dan ga ik richting eind dertig en dat vind ik ook weer niet prettig. Tot nu toe heb ik gewoon geen keuze, op zich ook wel makkelijk :)
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 15 Jul 2019 15:12

Re: Hoeveel kinderen

Ik zou nog heel graag een 3e willen, mijn man is nog niet overtuigd. Hoeft ook nu nog niet hoor maar het lijkt me wel heel leuk!
⁠♡♡♡
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 15 Jul 2019 15:49

Re: Hoeveel kinderen

De berichten over het aantal kinderen ivm het milieu is samengevoegd in dit topic.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Jul 2019 15:55

Re: Hoeveel kinderen

Burgemeester Nicky schreef:De berichten over het aantal kinderen ivm het milieu is samengevoegd in dit topic.

Lekker snel, fijn!
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 17:03

Bericht 15 Jul 2019 17:04

Re: Hoeveel kinderen

Ik weet niet hoeveel kinderen wij willen.
Mijn man wil er 2, ik wilde altijd 3 omdat wij thuis ook met zn drieën waren en ik dat altijd heel leuk vond. Maar geen idee dus. Eerst deze eerste maar ervaren.
<<

Anoniem308

Bericht 15 Jul 2019 17:14

Re: Hoeveel kinderen

Ik zei altijd 3, maar nu ik een dochter heb merk ik dat ik ook tijd voor mijzelf en ontwikkeling belangrijk vindt. We willen graag een 2e maar denk niet dat er een derde komt.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 15 Jul 2019 20:30

Re: Hoeveel kinderen

Ik heb nooit een ideaal beeld gehad van het aantal kinderen, maar ik wilde er wel meer dan 1. Mijn man wil er minimaal 3, maar ik vind zwanger zijn gewoon echt niet leuk dus ik weet het nog niet. Ook speelt leeftijd mee.

Eerst nummer 2 maar gezond op de wereld zetten en daarna zien we wel weer verder.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 17 Jul 2019 20:11

Re: Hoeveel kinderen

Ik wilde graag 2, man liever 3. We hebben nu 2 dochters en het is goed zo. Man is sinds februari gesteriliseerd dus een 3e komt er niet meer.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 21 Jul 2019 23:02

Re: Hoeveel kinderen

Als het aan mij ligt 4.

Al denk ik dat het er max 2 zullen worden. Mijn man wil er écht niet meer. Maar wie weet.... kan ik hem tzt overhalen om voor een derde te gaan haha. Maar dat is toekomstmuziek....
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers