Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Londen! Wat te doen?

<<

Emma

Yipyapper

Bericht 20 Jul 2019 11:55

Re: Londen! Wat te doen?

Ja ik vond het heerlijk om er alleen al rond te lopen! Zou dan ook graag eens naar die grote warenhuizen gaan, daar hadden we nu helemaal geen tijd voor. En we gingen met de trein, dat vond ik ook ideaal :)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2019 12:13

Trein? Interessant! Hoe was de reis?

Ik reis niet met het vliegtuig (vliegangst) en ik probeer nu verder te kijken door inderdaad met de trein naar het buitenland te reizen.
'ja, maar' betekent nee.
<<

Emma

Yipyapper

Bericht 20 Jul 2019 12:44

De reis vond ik prima te doen! We gingen vanaf Rotterdam, heen deden we er 4 uur over omdat we moesten overstappen in Brussel maar terug was het maar 3,5 uur :) Je staat meteen in het centrum.
Vliegen durf ik wel maar ik ga door de topics hier toch meer nadenken over het milieu dus vandaar met de trein. Mijn vriend en willen ook nog eens met de trein naar Berlijn :)
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties