Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend! Wat zijn jullie plannen?

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 19 Jul 2019 16:02

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Haha ehh ja Rijsel zit in Amsterdam. Ik denk dat ik dat per ongeluk typte omdat een vriendin me vanochtend appte dat ze daar gister gegeten had. Ik bedoelde de Zeeuw. Maar Café Colette is ook leuk. Ach, je hebt zoveel leuks in Haarlem, dus dat komt vast wel goed.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jul 2019 16:03

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Ja de Zeeuw is onze favoriet! Maar wel vrij prijzig voor zomaar een uitje dus had het bewust niet aan Caro aangeraden. Overigens doen zij wel echt excellente non-alcoholische pairings.
Veel plezier in Haarlem vanavond Harrison en jij misschien dit weekend Caro.
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 19 Jul 2019 16:49

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag heb ik weinig gedaan op mijn vrije dag, heerlijk! Vanavond Indiaas uiteten met mijn vriend.
Morgen gaan we een dagje weg samen, we zijn er nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk naar de sauna ivm het weer.
Zondag hebben we een wijn proeverij met hapjes bij ons favoriete wijnlokaal.
<<

Anoniem317

Bericht 19 Jul 2019 17:03

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag: heb ik gewerkt en ik was om 13:15 uur al thuis. De zomervakantie is begonnen! Vanmiddag heb ik wat opgeruimd en vanavond lekker niks.
Za/zo: huishouden, boodschappen, klussen en verder nog geen idee.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Jul 2019 17:34

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Vanavond boodschappen voor morgen en zondag doen

Zaterdag: naar de efteling, lekker een dagje weg met zijn 2 om alvast F.'s verjaardag te vieren

Zondag: uitslapen en haar ouders, broer en mijn ouders komen langs voor F.'s verjaardag. Haar ouders en broer blijven mee-eten.


Edit: even kijken of ik F er voor kan porren om vanavond te beginnen met hardlopen. We willen samen gaan lopen en conditie opbouwen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem282

Bericht 19 Jul 2019 17:56

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Marin schreef:Rijsel zit in Amsterdam denk ik Harrison? Niet in Haarlem iig! Dodici is wel leuk inderdaad!
Veel plezier.

Ah beterschap Guattari.


Thanks! Jij gefeliciteerd met jullie 8-jarig samenzijn en heel veel plezier met jullie etentje!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Jul 2019 21:20

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Beterschap Guat.

Ik ben morgen jarig en het plan is dat we dan op vakantie gaan. Maar omdat de weersvoorspellingen zo slecht zijn voor morgen gaan we misschien ook wel een dag later. Zondag zijn we dus sowieso op vakantie :).

Fijn weekend allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 19 Jul 2019 21:25

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Groot gelijk Lady, volgende week hebben jullie in ieder geval mooi weer!
Gefeliciteerd Marin.

Vandaag heb ik gewoon gewerkt.
Morgen ben ik een dag alleen thuis, mijn vriend gaat werken en ik wil even het een en ander in het huishouden doen waar ik normaal geen tijd voor heb. Lekker Netflix aan op de achtergrond, heerlijk.
Zondag hebben we nog geen plannen, ik denk dat we ergens gaan lunchen of een ijsje eten. Ik wil in ieder geval nog een poosje wandelen.

Fijn weekend allemaal!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 20 Jul 2019 01:13

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Gefeliciteerd met je verjaardag Lady!

Ik heb vakantie, dus al weekend.
Vrijdag: even de stad in geweest, gewassen en gestreken en alvast wat spullen gepakt voor onze vakantie. Nog even met mijn zus gaan winkelen en 's avonds bij mijn schoonouders gegeten omdat mijn schoonbroer jarig was.

Zaterdag: koffers inpakken!

Zondag: vertrekken we voor 8 dagen op vakantie naar Duitsland met mijn zus en haar gezin. Heel veel zin in!
2012 & 2016
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 20 Jul 2019 05:05

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Gefeliciteerd met je verjaardag Lady!
En jij met jullie samenzijn Marin!
Beterschap voor Guattari.
En een fijne vakantie voor Snoes!

Vandaag gaan we naar de verjaardag van m’n beste vriendin. Zondag hebben we een barbecue. Tussendoor moet het huis schoongemaakt worden, wil ik wandelen, doen we een paar boodschappen, oftewel we rommelen wat aan.
L2014 & H2017
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jul 2019 10:49

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Vrij weinig. Vandaag voetjes hoog en morgen inpakken voor de vakantie. Nu eerst voetjes rust geven. Beetje dikke voeten van de 4daagse. Plus wat blaartjes. Voetjes willen niks meer haha
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem271

Bericht 20 Jul 2019 12:08

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Is het wel goed gegaan Silly?

Lady, gefeliciteerd met je verjaardag!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Jul 2019 08:31

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Op zich wel. Beetje de standaard blaren die ik altijd dan loop. Dus voor de volgende leerbaar ik kijken voor andere schoenen. Maar het lichaam sputterde vrijdag tegen toen het door had wat ik weer ging doen. Plus vrijdagavond nog even de stad in geweest en toen anders gelopen wat de spieren ook niet grappig vonden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron