Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw fijnste moment van de dag?

<<

Anoniem271

Bericht 19 Jul 2019 10:36

Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Vertel!

Ik vind het heerlijk om na een (lange) dag voor het slapen even tegen mijn vriend aan te gaan liggen en samen de dag even door te nemen om daarna heerlijk te gaan slapen. Vind ik zo fijn!
<<

Anoniem277

Bericht 19 Jul 2019 10:41

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Ik geniet van koffietijd. En dan vooral die om 3 uur als mijn man thuis is en de kinderen uit school. Vind ik echt gezellig!

En rond 6 uur als mijn man en ik even tv kijken. Dan komen mijn kinderen op/tegen mij aan zitten
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jul 2019 10:48

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Vroeg in de ochtend tijdens m'n eerste kopje koffie, zonder lawaai aan m'n kop. Dat is één van de fijnste herinneringen die ik heb aan de babytijd van m'n zoon. Us two against the world in de vroege ochtend terwijl de wereld ontwaakt. Het allerallerfijnst vond ik in het huis in Spanje als de rest nog sliep en ik de zonsopkomst over zee zag met m'n baby en kop koffie.

Tegenwoordig is 't met iets meer lawaai, maar nog steeds het fijnste moment van de dag vind ik.

Of 's avonds laat met m'n man op de steiger nog een glas wijn drinken samen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Jul 2019 10:57

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Als mijn dochter even 5 minuutjes stil is .. :P Ze staat echt continue aan en dat vind ik soms best vermoeiend. Maar als ze 's morgens vroeg weer aan mijn bed staat en me wakker maakt met een dikke natte kus is dat ook wel heel fijn.

Maaaar het lekkerste momentje vind ik eigenlijk dat als we het huis aan kant hebben 's avonds, samen op de bank te ploffen. Lekker kopje koffie erbij, serietje ofzo en lekker knuffelen.
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jul 2019 11:49

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Marin schreef:Vroeg in de ochtend tijdens m'n eerste kopje koffie, zonder lawaai aan m'n kop.


Deze staat bij op gedeelde nummer 1. Mijn andere lievelingsmoment is op vrijdag uit mn werk komen en mezelf een grote bel wijn inschenken.

Oh ja en op heel veel doordeweekse dagen is gewoon m'n nest induiken ook een enorm hoogtepunt.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 19 Jul 2019 12:15

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

In de ochtend even Facebook en forum doornemen terwijl ik rustig wakker wordt. Daarnaast het moment 's avonds als beide kinderen slapen en we een serie aanzetten. En naar bed gaan.
<<

Anoniem321

Bericht 19 Jul 2019 12:23

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Ik hou van de hele vroege zomerochtenden, als het al licht is en de vogels beginnen te fluiten.
Ik hou van de rust die dan nog nog heerst, voordat iedereen wakker wordt en op weg gaat. Het voelt dan zo puur aan. Kon het maar de hele dag zo blijven.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Jul 2019 13:30

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Dee schreef:Als mijn dochter even 5 minuutjes stil is .. :P Ze staat echt continue aan en dat vind ik soms best vermoeiend. Maar als ze 's morgens vroeg weer aan mijn bed staat en me wakker maakt met een dikke natte kus is dat ook wel heel fijn.

Maaaar het lekkerste momentje vind ik eigenlijk dat als we het huis aan kant hebben 's avonds, samen op de bank te ploffen. Lekker kopje koffie erbij, serietje ofzo en lekker knuffelen.


Hier sluit ik me bij aan! Alleen geen kopje koffie, maar een kopje thee :)
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 19 Jul 2019 15:47

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Doordeweeks de avond, glaasje wijn na het werk, de dag doornemen en daarna of daarvoor even naar ons nieuwe huis rijden om te kijken hoe ver de bouw alweer is gevorderd die dag.

In het weekend de ochtend, geen wekker, samen ontbijten in pyjama en vaak wel zien wat de dag brengt.
<<

Anoniem317

Bericht 19 Jul 2019 16:04

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Als ik thuis kom en met m’n vriend wat drink en bijklets.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 19 Jul 2019 16:10

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

De eerste kop koffie in de ochtend in m'n eentje. Heerlijk!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Jul 2019 16:36

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Het eerste bakje koffie in de ochtend, nog in mijn joggingsbroek en shirt. De pruttelpijp erbij, heerlijk.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem315

Bericht 19 Jul 2019 16:52

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Op ochtend, wanneer ik mijn eerste koffie drink.
Op avond, wanneer ik voldaan op de bank knal met een wijntje/biertje en een serie aan zet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jul 2019 16:54

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Wat veel genietende koffiedrinkers in de ochtend!
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 19 Jul 2019 17:34

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Dora wat is de pruttelpijp?

Op dit moment is mijn favoriete moment op de dagen dat mijn man avonddienst heeft, het moment dat zoon op bed ligt en ik lekker op de bank kan ploffen met wat te drinken en een serie. Op de dagen dat hij ochtenddienst heeft is m’n favoriete moment het moment dat ik zijn auto op het pad zie rijden want dan kan ik de zorg voor D. aan hem overdragen.

In niet zwangere toestand is het denk ik het eind van de dag, dat ik nog even tegen mijn man aankruip voor het slapen gaan.

♥♥
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 19 Jul 2019 17:41

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Ja dat vroeg ik me ook af Dora!?

Uhmm even denken, op werkdagen als ik thuiskom, en gezellig wat drinken en bijkletsen met mijn vriend, en op vrije dagen als ik beneden kom, m'n hondje wakker knuffel en lekker op m'n gemak wakker kan worden.
Laatst gewijzigd door Kreeft op 20 Jul 2019 10:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Jul 2019 18:35

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Hahaha, zo noemen wij altijd mijn e-smoker. Dat woord gebruik ik dus nooit meer, altijd pruttelpijp
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem300

Bericht 19 Jul 2019 18:38

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

De avondmaaltijd met zijn alle aan tafel (alle 5 tegelijk) en dan de dag doornemen, heerlijk.

Maar ook als de kids in de avond eindelijk op bed liggen en ik samen met manlief met de voetjes omhoog tv kijk.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 19 Jul 2019 18:46

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Aan het einde van de dag nog even knuffelen met zoon staat op 1 op dit moment.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jul 2019 18:56

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Newby9 schreef:De avondmaaltijd met zijn alle aan tafel (alle 5 tegelijk) en dan de dag doornemen, heerlijk.



Dat klinkt ook echt als een gezellig gezinsmoment.
Let's discover the world together.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 19 Jul 2019 19:21

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Ondanks de crappy nachten van m’n dochter, de vroege ochtenden en het eeuwige getreuzel van m’n zoon, zijn de ochtenden waarbij ze irritant klem tegen me aan op de bank willen zitten wel het meest waardevolle moment van de dag.
L2014 & H2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jul 2019 05:47

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Marin schreef:Vroeg in de ochtend tijdens m'n eerste kopje koffie, zonder lawaai aan m'n kop.


Nu dus. M'n beide mannen slapen nog en ik was al wakker. Heerlijk om nu even een kop koffie te drinken, reisgidsje te lezen, in m'n eentje. De drukke straat is ook nog rustig, dat helpt ook qua druk achtergrondgeluid. Heerlijk zo.
Let's discover the world together.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 20 Jul 2019 06:42

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Heerlijk Marin!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Jul 2019 07:18

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Ik sta om 6.30 op en zoon om 7 en dat half uurtje even op mijn telefoon berichtjes lezen en beantwoorden en even nutteloos scrollen vind ik heerlijk. Later in de ochtend drinken R en ik vaak koffie bij koffietentje om de hoek, vind ik ook altijd zo gezellig en dan natuurlijk 7pm als R. in bed ligt zichzelf in slaap te zingen en ik plof op de bank met thee, wijn, chocola en een serie (met of zonder man). Ik ga altijd in bad met R, we eten samen en dan ruimen we samen op, dus ik kan om 7 uur echt meteen gestrekt - heerlijk vind ik dat.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 20 Jul 2019 07:52

Re: Wat is jouw fijnste moment van de dag?

Ik heb echt nooit dat ik als eerste wakker ben. Het zijn hier hele vroege vogels.
Ik denk dat mijn favoriete moment is als in de avond alles af is en ik op de bank kan ploffen.
Maar ik hou ook van om samen met dochter tussen de middag een boterham te eten en dat ze dan hele verhalen aan het vertellen is.
En het voorlees-moment ‘s avonds vind ik ook heerlijk, dan kruipen ze allebei helemaal tegen me aan.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers