Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Evers stopt

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Jul 2019 20:45

Re: Evers stopt

Het is geen Evers maar ik vind het leuk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Jul 2019 07:12

Re: Evers stopt

Ik luister al minstens 15 geen 538 meer, dus mis ik het niet.

S'ochtends tussen 7.30 en 8.00 u zap ik meestal tussen Radio 10 Ekdom (vanwege dokter pop) en Radio 2 (vanwege introrally). Die 2 items komen bijna gelijktijdig en vind ik altijd leuk om mee te doen om zelf te raden wat voor nummer(s) er worden bedoeld.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 18 Jul 2019 18:57

Re: Evers stopt

Lejow schreef:Weet het niet zo goed. Het valt me opzich wel mee. Zeker nu het team op vakantie is en Wietze er zit :/


Haha daarom realiseerde ik me maandag opeens dat ik Frank echt wel leuk vind :smile:
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers