Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou je anders doen?

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 12 Jul 2019 19:02

Re: Wat zou je anders doen?

Geniet je nu niet van het leven Exo?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Jul 2019 19:12

Re: Wat zou je anders doen?

Hmm, ik weet het niet. Ik ben door gebeurtenissen veranderd en die hebben me gemaakt tot wat ik nu ben. Ben ik overal blij mee? Nee, zeker niet. Maar ik denk dat als ik het terug spoel ik weer dezelfde keuzes zou maken.

Het enige is misschien voor langere tijd op mezelf wonen. Dat heb ik nooit gedaan, en dat vind ik wel eens jammer.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 12 Jul 2019 20:04

Re: Wat zou je anders doen?

Eigenlijk is het enige dat ik anders had willen doen, het afscheid van mijn moeder. Ik had haar stiekem nog even langer vast willen houden, willen knuffelen en nog 1.000x vaker willen vertellen hoeveel ze voor me betekend.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 12 Jul 2019 20:20

Re: Wat zou je anders doen?

Dan had ik mijn best gedaan op het atheneum ipv te spijbelen om zo vervolgens de mavo af te ronden.
Story of nu life; opleidingen beginnen en niet afronden. Nu had ik dat graag anders gezien. Alhoewel ik best tevreden ben met mijn baan.
<<

Anoniem307

Bericht 12 Jul 2019 20:28

Re: Wat zou je anders doen?

Er is niet veel wat ik anders had kunnen doen. Tot op een bepaalde leeftijd had ik geen controle op wat er gebeurde. Wel had ik nooit moeten gaan roken en had ik ook nooit moeten drinken. Aan beiden had ik een pleurishekel en dat had ik moeten houden, i.p.v. mogelijkheden zien op een ander/beter leven als saaie grijze muis die nergens echt aansluiting vond.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jul 2019 21:43

Re: Wat zou je anders doen?

Ik had dan misschien toch een andere opleiding gekozen. Ik koos een opleiding op het HBO omdat het zo hoorde want ik had immers een HAVO diploma. Maar ik denk dat ik op het MBO misschien meer tot mijn recht was gekomen. Maar dat is koffiedik kijken natuurlijk.
Verder had ik niet veel anders gedaan, heb geen hele bijzondere dingen gedaan maar dat heb ik tot nu toe ook niet gemist.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jul 2019 21:49

Re: Wat zou je anders doen?

Joey schreef:Geniet je nu niet van het leven Exo?


Nu wel. Maar tussen m'n 20e en 30e weinig. Te veel stommiteiten aan m'n hoofd. Achteraf gezien zo jammer voor al die mooie jaren!
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jul 2019 21:52

Re: Wat zou je anders doen?

Meneer de uil, je raakt me met je uitspraak. Je hebt het vast goed gedaan * knuffel *
<<

Kira

Bericht 12 Jul 2019 21:55

Re: Wat zou je anders doen?

Ik heb rare dingen gedaan toen ik jong was, rond m'n 20e.maar daar is wel zoon uit voortgekomen dus dat zou ik toch wel overdoen. Ik denk dat ik geen relatie met m'n ex 4 jaar geleden was aangegaan. Dat paste eigenlijk echt niet in m'n leven en heeft zowel voor hem als voor mij voor negativiteit gezorgd.
<<

Anoniem336

Bericht 12 Jul 2019 21:56

Re: Wat zou je anders doen?

Meer reizen
Andere studie
Toen de oudsten nog niet leerplichtig waren, een aantal maanden buiten NL rondreizen.
<<

Anoniem284

Bericht 14 Jul 2019 18:31

Re: Wat zou je anders doen?

Ik had echt beter mijn best gedaan op school, dan had ik veel verder kunnen komen.

Maar ik had daar ook wel meer in gestimuleerd willen worden. Achteraf gezien heeft niemand (ouders/school) me daar de juiste zetjes in gegeven terwijl ik dat wel nodig had.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 14 Jul 2019 20:25

Re: Wat zou je anders doen?

Poeh, lastige vraag. Ik zou wel beter mijn best doen op school (zowel middelbare als mbo en daarna hbo).
Verder had ik ook liever bepaalde vriendjes niet gehad, of misschien überhaupt mijn partner keuze in z'n algemeen.
Ik had vaker mezelf op 1 moeten zetten (en moet dit nog steeds leren). Graag een high school year in Amerika willen doen, en meer willen reizen. Maar daar heb je geld voor nodig en dat had ik niet haha.

Ik had ook meer tijd en aandacht aan m'n vader moeten besteden. Ik probeer dat nu wel beter te doen, zeker nu zoon er is.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem271

Bericht 14 Jul 2019 20:33

Re: Wat zou je anders doen?

Dan had ik een aantal mensen toen niet toegelaten in mijn leven.
<<

Tiem

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 20 Apr 2016 11:01

Bericht 14 Jul 2019 22:17

Re: Wat zou je anders doen?

Dan was ik niet na één studie gestopt. Overigens zou ik dan überhaupt een andere studie hebben gekozen.

Dan had ik niet als een kip zonder kop een huis gekocht, Zonder rond te hebben gekeken naar andere huizen/mogelijkheden. Heeft me enorm veel stress opgeleverd.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 14 Jul 2019 23:52

Re: Wat zou je anders doen?

Dan zou ik niet vreemd zijn gegaan in mijn vorige relatie, daar heb ik mijn ex echt vreselijk veel pijn mee gedaan.

En ik had de vriendschap met een vriend van vroeger niet ‘opgegeven’. Hij gaf wel om mij, maar was altijd super chaotisch en moeilijk bereikbaar, dus op gegeven moment ben ik opgehouden met contact zoeken, omdat ik de onzekerheid en teleurstelling niet meer wilde. Ik had altijd zoiets van ooit komen we elkaar wel weer tegen, die vriendschap is er voor eeuwig, ook al hebben we niet echt contact meer. Op zich een prima keus waar ik vrede mee had, maar hij is vorig jaar plotseling overleden en daar heb ik het wel behoorlijk moeilijk mee gehad. Sowieso met zijn dood natuurlijk, maar ook met het wegvallen van die mogelijkheid om elkaar ooit weer te vinden.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Jul 2019 12:18

Re: Wat zou je anders doen?

Ik heb spijt van zoveel dingen.. Ik zou heel veel anders doen. Eerst denken en dan doen. Had nu een hoop therapie gescheeld.
R. 2013
D. 2016
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 15 Jul 2019 21:33

Re: Wat zou je anders doen?

Exogenesis schreef:
Joey schreef:Geniet je nu niet van het leven Exo?


Nu wel. Maar tussen m'n 20e en 30e weinig. Te veel stommiteiten aan m'n hoofd. Achteraf gezien zo jammer voor al die mooie jaren!

Oh zo! Ja dat is jammer idd....
<<

Anoniem281

Bericht 15 Jul 2019 21:40

Re: Wat zou je anders doen?

Tja het liefst zou ik op maandag 24 maart om half 7 smorgens bij m'n vader zijn geweest, om de ambulance te bellen zodat hij sneller geholpen zou worden na zijn beroerte. Dan waren de gevolgen wellicht minder dramatisch.

Maar qua kleine dingen, beslissingen: ik zou m'n vader hebben meegenomen naar een kerstshow. Naar een Elvis Presley look a like show. Naar de Abba musical. Ik zou meer met m hebben ondernomen.

Verder heb ik geen spijt in m'n leven. Ik heb heel domme dingen gedaan, maar alles heeft me gevormd tot wie ik nu ben en me gebracht tot waar ik nu ben. En al met al is m'n leven best awesome en ben ik heel gelukkig :)
<<

Burgemeester Puck

Bericht 16 Jul 2019 17:22

Re: Wat zou je anders doen?

Graag even een vraag van de burgemeesters tussendoor!

Zoals jullie gemerkt hebben zijn er wat aanpassingen in de lay-out gemaakt. We willen iedereen de kans geven aan te geven wat wel/ niet prettig is! Je kunt dit met ons delen in het volgende topic; onrust-op-het-forum-t32654.html
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers